Skoči na vsebino

Carplay, Android auto,... telefoniranje med vožnjo ...


jures

Priporočeno sporočilo

Ja, je bolj varno kot pa telefon v roki.

Torque se sam vklopi prek Taskerja, za preklop med razli?nimi namizji je enostaven prek toucha bilokje na zaslonu podrsa? gor dol.

Spotify in Youtube imam playliste dela preklaplanje prek kontrol na volanu.

Predvajanje prek usb dela pravtako prek volana.

T2tv2go pa preklapla? programe z podrsanjem gor ali gor.

Risanke in podobno narihtam ponavadi za otroke, da dajo malo miru.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, je bolj varno kot pa telefon v roki.

Torque se sam vklopi prek Taskerja, za preklop med razli?nimi namizji je enostaven prek toucha bilokje na zaslonu podrsa? gor dol.

Spotify in Youtube imam playliste dela preklaplanje prek kontrol na volanu.

Predvajanje prek usb dela pravtako prek volana.

T2tv2go pa preklapla? programe z podrsanjem gor ali gor.

Risanke in podobno narihtam ponavadi za otroke, da dajo malo miru.

?e se le ti po?uti? OK in varno 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst ?e zej ne razumem podobno kot @Boss, ?emu vse te aplikacije, musko si da? na USB al pa radio, ostalo pa ne vem ... sm pa v?er probavu lane assist in me je kr mraz, kolk zgubla?  pozornost na cesto, med tem ko opcije preklaplja? ... pa magari to?no ve? kje so.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pomeni, da vozite precej po svoje in vas bolj malo briga, kako so zarisane crte... ali pa ne upoabljate smernikov... Meni se redkodkaj zgodi, da lane assist vibrira volan... predvsem tam, kjer so kaksna gradvisca in narisane crte niso v veljavi, ker so narisane nadomestne crte druge barve...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pomeni, da vozite precej po svoje in vas bolj malo briga, kako so zarisane crte... ali pa ne upoabljate smernikov... Meni se redkodkaj zgodi, da lane assist vibrira volan... predvsem tam, kjer so kaksna gradvisca in narisane crte niso v veljavi, ker so narisane nadomestne crte druge barve...

Na kaki regionalni cesti kar hitro povozi? kako ?rto v ovinku, ne re?i da se ti to ne zgodi :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Joj slabo pi?em, hotu sm povedat tole: da dejansko zelo izgubljajmo fokus nad vo?njo, ?e med njo brska? po infotanimentu in nastavitvah, predstavlam pa si, da je pri kak?ni aplikaciji v android autu ?e slab?e ...

 

Drga? v?eraj sem samo sopotnikom kazal, zakaj lane assist pa? ne sme bit pogoj pri nakupu avtomobila (se ravno kopuje avto in jih je zanimal, kak to zgleda + mnenje). In ja, sam imam nastavleno na vibracije ... in se razen v preglednih ovinkih ne pro?i.

 

@Boss na?el pa sem tudi "re?itev" za tvoj problem, ki si ga imel pri prehitevanju tovornjaka. ?e ima? med prehitevanjem, ves ?as pri?gan smernik, lane assist ne bo delal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss na?el pa sem tudi "re?itev" za tvoj problem, ki si ga imel pri prehitevanju tovornjaka. ?e ima? med prehitevanjem, ves ?as pri?gan smernik, lane assist ne bo delal.

 

Narobe si bral... nisem prehiteval nikogar, ampak sva peljala nasproti, razen ?e moram na ovinkasti cesti ves ?as dajati ?migavec... ?e me bo kdo videl me bo prijavil za na poseben oddelek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Narobe si bral... nisem prehiteval nikogar, ampak sva peljala nasproti, razen ?e moram na ovinkasti cesti ves ?as dajati ?migavec... ?e me bo kdo videl me bo prijavil za na poseben oddelek.

Bolje v vsakem ovinku, kot pa nikoli. Od vi?ka glava ne boli.

Vidim, da je to en pripomo?ek, ki to sploh ni. Bolj je neko smetalo, po doma?e. A se da to izklopit?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala bogu ja... in ?e lep?e... ostane izklopljen tudi, ko avto ponovno v?ge?, edino ena oran?na lu?ka gori na armaturki.


Bolje v vsakem ovinku, kot pa nikoli. Od vi?ka glava ne boli.

A to moram nadoknadit za vse bemveja?e... da bo vsaj povpre?je uporabe ?migavcev nekako OK?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Predvidevam, da "Carplay / Android Auto" modul in prikljucen Android mobilnik in Google Maps :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala bogu ja... in ?e lep?e... ostane izklopljen tudi, ko avto ponovno v?ge?, edino ena oran?na lu?ka gori na armaturki.

A to moram nadoknadit za vse bemveja?e... da bo vsaj povpre?je uporabe ?migavcev nekako OK?

Zakaj si pa Line assist ne nastavi?, da ti ne intervenira, samo opozori. Tako ni lu?ke na armaturki, ni korekcij volana, samo vibriranje, ?e tako nastavi?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, kak smo razli?ni. Mene low vibracije manj motijo kot pa pisk :P Ni huj?ega kot, ?e mi kdo prekinja musko!

Zato pa imam jaz uti?ano uno teto, ki stalno melje iz navigacije. Kako mi gre na ?ivce, ko prekine senti? glasbo in nekaj v angle??ini njuri iz desnega zvo?nika.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Deluje preko Apple Carplay in iPhone... Morala bi verjetno tudi preko Android Auto na Androidu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...
dne 18. 1. 2020 ob 14:15 je Jest napisal:

 

Brezzicni CarPlay modul ima odlicno Blackfriday ceno... Se cca. 1 dan in pol se da dobiti za dobrih 80€ z brezplacno standardno postnino 

 

CPLAY2AIR.COM

Connect wirelessly to your factory Carplay in your Audi, VW, Mercedes-Benz, Volvo or Porsche vehicle what was not possible before. Wired Android auto module inside. Convert wired...

 

CPLAY2air.thumb.png.e02e946b0c61e541512c69eb5d645031.png

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil povod pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
    • Bo se hitro spomnil, ko mu Boss sredi meseca znova sneg nacumpra.
    • Bože mili, sami glupi narodi nas obkrožajo 😀
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.