Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 33 minutami je vzupan3 napisal:

Zgodba od @Dinare bi bila lahko od katerekoli znamke. Po mojem gre za avto uvožen iz tujine, z vprašljivim vzdrževanjem (večkrat slišano/videno). Zdej generalizirati to na vse Mazda dizle je malo pretirano.

To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil  ..👀🤔

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 44 minutami je vzupan3 napisal:

Zgodba od @Dinare bi bila lahko od katerekoli znamke. Po mojem gre za avto uvožen iz tujine, z vprašljivim vzdrževanjem (večkrat slišano/videno). Zdej generalizirati to na vse Mazda dizle je malo pretirano.

Mazda še vedno spada med prve štiri znamke na svetu po vzdržljivosti. 

Pač na tem forumu ste zasledili, da so imeli  trije probleme od 100 - tih. 

Če bi šli na forume drugih znamk, bi bilo veliko huje. 😊

 

 

Napisano
9 minutes ago, sportman333 said:

To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil  ..👀🤔

Brez resne statistične analize je vse bolj govorjenje na pamet (kar je cisto OK za forum). Ampak, kot je @Alex rekel, se na forumu velikokrat javljajo ljudje, ki se jim pojavi težava in pač iščejo rešitev. Po mojem katerikoli forum bereš, te mine veselje do dotične znamke 😀 Kar jaz ne bi nikomur priporočil je to, da kupujejo avto brez garancije (vsaj eno mesečne).

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 10 minutami je sportman333 napisal:

To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil  ..👀🤔

Na italijanskem mazda forumu, ljer je desetkrat več aktivnih članov kot na našem, pa veliko berem, da imajo probleme z avtomatskimi menjalniki.

No, ne prav veliko ampak kar nekaj jih je. Potemtakem bi jaz lahko vsem odsvetoval avtomatski menjalnik. 😊

Sicer pa, nekateri ste še mladi. Par nas,, Boss, Gelipter,..., ki smo na forumu od nekje leta  2005 in prej in smo si lastili prve mazde 6 dizel bi, glede na prebrano na tujih forumih in na našem, koliko motorjev je zaribalo zaradi ne menjave podložk, kratko malo preskočili te motorje. Pa jih nismo in moja mazda 6, ki sem jo pred meseci prodal tako dobro še vedno deluje pri 260000 kilometrih, da se je kupec odločil, da bo prodal kar oba bmw-ja, ki ju ima od prej. Ne more se in ne more načuditi, kako ta mazda gre in da nima več kot 136 konjev. 

On je na svojem bmw-ju, dizel, letnik 2004 skozi nekaj šraufal in menjaval. 

Tako, da kdor nima dizla in ga ni nikoli imel po moje nima kaj za komentirati glede tega. 

 

 

 

Napisano
pred 49 minutami je sportman333 napisal:

To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil  ..👀🤔

Tako napako sem naredil pri bmw-ju. Vedel sem, da so lopute problematične a sem vseeno riskiral in ga kupil. Žal se ni izšlo najbolje. 

Sem rekel, da ne riskiram več.

Vidim, da so tele multijet od makaronarjev zakon motorji. Res da so glasni in robustni, a so tudi med najboljšimi. Problem je, da ni veliko avt, ki bi jih lahko kupil z tem motorjem več.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil  ..👀🤔

 

Zadeva je čist enostavna, rabljenega avta s slabo ali neznano zgodovino pač ne priporočiš nobenemu, ker ga ne moreš. Rabljen avto je vedno neke vrste loterija pa če se vsi na glavo postavimo. Smolo imaš lahko vedno, ampak tukaj na forumu največkrat naletimo ravno na tiste, ki imajo smolo pa čeprav je verjetno bilo 50:1 takih, ki so bili zadovoljni z rabljenim avtom in seveda ne bodo prišli na forum se pohvialt kako jim vse dobr deluje. In ker se nam takole posamično pojavljajo taki primeri, tiste male manjšine, ki so zagrabili za kurca v vreči samih pičk bi sam težko tole ocenil Mazdo kot slabo znamko oziroma veliko pokvarljivost dizlov.

 

Če pa se gremo v tej smeri bi bili pa edini relevantni podatki zgolj od tistih, ki so kupili nove avte in jih vozili desetletje ter naklepali tam 300kkm, kako so zadovoljni. Edino ti štejejo, ker vedo kako je bil avto vožen in da so ga vozili z mislijo vsaj 10-letne uporabe.

 

Sigurno pa v to grupo ne spadajo avti leasing hiš al pa poslovnih najemov, kjer vsi vemo, da se takih avtov ni mirkalo in da je marsikje bil kakšen servis tudi izpuščen. Uporabniki le teh ze uporabljajo s to doktrino, da gredo teli avti po izteku garancije v prodajo in da se ne rabijo več sekirat ter, da je dolgo živost nepotreben podatek.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

Zadeva je čist enostavna, rabljenega avta s slabo ali neznano zgodovino pač ne priporočiš nobenemu, ker ga ne moreš. Rabljen avto je vedno neke vrste loterija pa če se vsi na glavo postavimo. Smolo imaš lahko vedno, ampak tukaj na forumu največkrat naletimo ravno na tiste, ki imajo smolo pa čeprav je verjetno bilo 50:1 takih, ki so bili zadovoljni z rabljenim avtom in seveda ne bodo prišli na forum se pohvialt kako jim vse dobr deluje. In ker se nam takole posamično pojavljajo taki primeri, tiste male manjšine, ki so zagrabili za kurca v vreči samih pičk bi sam težko tole ocenil Mazdo kot slabo znamko oziroma veliko pokvarljivost dizlov.

 

Če pa se gremo v tej smeri bi bili pa edini relevantni podatki zgolj od tistih, ki so kupili nove avte in jih vozili desetletje ter naklepali tam 300kkm, kako so zadovoljni. Edino ti štejejo, ker vedo kako je bil avto vožen in da so ga vozili z mislijo vsaj 10-letne uporabe.

 

Sigurno pa v to grupo ne spadajo avti leasing hiš al pa poslovnih najemov, kjer vsi vemo, da se takih avtov ni mirkalo in da je marsikje bil kakšen servis tudi izpuščen. Uporabniki le teh ze uporabljajo s to doktrino, da gredo teli avti po izteku garancije v prodajo in da se ne rabijo več sekirat ter, da je dolgo živost nepotreben podatek.

točno to, se ne morem bolj strinjati 👍

Vseeno, pa moje osebno mnenje, če bi vsak, ki ga zanima neka znamka, se prijavil na forum, malo preberal objave obtoječih (ali starejših uporabnikov določene znamke) bihitro lahko vidi kaj in kako, oz. se seznanil z mogoče potencialnimi težavami....(dobro da mi ni všeč veliko znamk :)).....

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Na italijanskem mazda forumu, ljer je desetkrat več aktivnih članov kot na našem, pa veliko berem, da imajo probleme z avtomatskimi menjalniki.

No, ne prav veliko ampak kar nekaj jih je. Potemtakem bi jaz lahko vsem odsvetoval avtomatski menjalnik. 😊

Sicer pa, nekateri ste še mladi. Par nas,, Boss, Gelipter,..., ki smo na forumu od nekje leta  2005 in prej in smo si lastili prve mazde 6 dizel bi, glede na prebrano na tujih forumih in na našem, koliko motorjev je zaribalo zaradi ne menjave podložk, kratko malo preskočili te motorje. Pa jih nismo in moja mazda 6, ki sem jo pred meseci prodal tako dobro še vedno deluje pri 260000 kilometrih, da se je kupec odločil, da bo prodal kar oba bmw-ja, ki ju ima od prej. Ne more se in ne more načuditi, kako ta mazda gre in da nima več kot 136 konjev. 

On je na svojem bmw-ju, dizel, letnik 2004 skozi nekaj šraufal in menjaval. 

Tako, da kdor nima dizla in ga ni nikoli imel po moje nima kaj za komentirati glede tega. 

 

Lepo prosim za par linkov da si to preberem, me zanima.

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je sportman333 napisal:

točno to, se ne morem bolj strinjati 👍

Vseeno, pa moje osebno mnenje, če bi vsak, ki ga zanima neka znamka, se prijavil na forum, malo preberal objave obtoječih (ali starejših uporabnikov določene znamke) bihitro lahko vidi kaj in kako, oz. se seznanil z mogoče potencialnimi težavami....(dobro da mi ni všeč veliko znamk :)).....

Potem "vsak" ne bi kupil nobenega avta 😀

 

Pri Mazdi je problem, ker te premami oblika/opremljenost, pol je pa še cena bolj ugodna od nemških in si rečeš, čimprej ga moram kupit, saj motor bo že, če bo pa slučajno kaj narobe, bo pa mehanik pod kozolcem poceni poštimal, kot je to pri prejšnjem. 😃

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Mislim,da niso dizli ravno slabi ampak še vedno bolj pokvarljivi od bencincev in če res nimaš zares dobrega razloga za nakup ga ne kupiš......:nevem:

Psst, še en nasvet,vprašajte na servis katere motorje šravfajo najbolj pa boste slišal......:hohoho:

Kot je @Boss napisal,kupiš novega in potem sledijo pogosti ali kar polovični servisi pa menjava podložk pa čiščenje sita pa menjava ketne pa čiščenje dpf filtra pa menjava RGL ventila pa.....

Bolj ko se kilometri vrtijo večji so potem stroški z vzdrževanjem in v nekaj uživaških letih in kilometrih se potem vse spremeni v same težave in skrbi......🥴

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Lepo prosim za par linkov da si to preberem, me zanima.

Evola par primerov. Se mi ne da iskati vseh. 

 

 

https://www.mazdaclub.it/forum/viewtopic.php?f=157&t=27187

 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Bini napisal:

Mislim,da niso dizli ravno slabi ampak še vedno bolj pokvarljivi od bencincev in če res nimaš zares dobrega razloga za nakup ga ne kupiš......:nevem:

Psst, še en nasvet,vprašajte na servis katere motorje šravfajo najbolj pa boste slišal......:hohoho:

Kot je @Boss napisal,kupiš novega in potem sledijo pogosti ali kar polovični servisi pa menjava podložk pa čiščenje sita pa menjava ketne pa čiščenje dpf filtra pa menjava RGL ventila pa.....

Bolj ko se kilometri vrtijo večji so potem stroški z vzdrževanjem in v nekaj uživaških letih in kilometrih se potem vse spremeni v same težave in skrbi......🥴

Mogoče je pri dizlih  res malo več vzdrževanja, a noben benzinar ne pride blizu dizlu, kar se tiče same  moči (navor) in lahkotnosti potovanja v klance.Je čisto drugi slog vožnje  in občutek med njo. Saj  je  tudi naš benzinski X motor  kul, a če hočeš surovo moč, recimo za  vleko prikolice, je to definitivno dizel. 

 

 

 

Napisano

🤪

pred 1 uro je Bini napisal:

Mislim,da niso dizli ravno slabi ampak še vedno bolj pokvarljivi od bencincev in če res nimaš zares dobrega razloga za nakup ga ne kupiš......:nevem:

Psst, še en nasvet,vprašajte na servis katere motorje šravfajo najbolj pa boste slišal......:hohoho:

Kot je @Boss napisal,kupiš novega in potem sledijo pogosti ali kar polovični servisi pa menjava podložk pa čiščenje sita pa menjava ketne pa čiščenje dpf filtra pa menjava RGL ventila pa.....

Bolj ko se kilometri vrtijo večji so potem stroški z vzdrževanjem in v nekaj uživaških letih in kilometrih se potem vse spremeni v same težave in skrbi......🥴

Za diesel-a nimam izkušenj...a lahko za bencinskega Forda Focusa C-maxa 2006 1,6tiVCT rečem,da ima super motor👍...ga je za Forda konstruirala Yamaha🧐. https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=28Sem imel z njim le en problem,pa še ta ni v zvezi z samim motorjem,ampak je kriv Ford,ker so naredili prekratek kabel do "cindšpule"...in ko voziš cuka,cuka in cuka,dokler ne gre konektor po gobe,in po tem "adijo cindšpula"...je sedaj not že tretja,dokler nisem pogruntal v čem je fora...si zrihtal nov konektor in podaljšal kabel,in je OK.

 

Ima sedaj malo več kot 200.000km praktično skoraj vse po mestu (Lj.)...in samo olje+filtri+svečke in vozi....in kako ga jaz vozim🤪res je "bogi"...k samo "auspuh" vidiš😆

Poraba nikoli ni bila nizka...po mestu zmeraj cca. 9,2-9,3...relacija cca.7-7,5...sedaj,ko je že "v letih" je cca. dober liter več,in kak liter olja požre med servisi...to je to...drugače pa nič problemov...in to celo čudno,k je z direktnim vbrizgom...je pa res,da ko ga dobim v roke,sledi t.i. "Italian tuning"...minuta-dve,samo,da je namazan,pol pa "samo dal"...po mazdino:zoom-zoom:😁

Možno,da jih je tud Mazda takrat imela,k so bili skupaj z Fordom...🤔

Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Sem si vzel čas in prebral te teme.

Prvi link: Temperatura -5 in 2.2 dizel motor, očitno ima težave z navorom zaradi hladnega olja.

Drugi link: spet dizel, težava ni v avtomatiki ampak v senzorju na ročki.

Tretji link: spet dizel, težava v senzorju zaznavanja naleta in ne avtomatiki.

 

Torej na podlagi tega res lahko sklepamo, da je avtomatski menjalnik šrot, slučajnost zgoraj omenjenih primerov z biserjem od 2.2 dizel motorja je povsem naključna.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

Sem si vzel čas in prebral te teme.

Prvi link: Temperatura -5 in 2.2 dizel motor, očitno ima težave z navorom zaradi hladnega olja.

Drugi link: spet dizel, težava ni v avtomatiki ampak v senzorju na ročki.

Tretji link: spet dizel, težava v senzorju zaznavanja naleta in ne avtomatiki.

 

Torej na podlagi tega res lahko sklepamo, da je avtomatski menjalnik šrot, slučajnost zgoraj omenjenih primerov z biserjem od 2.2 dizel motorja je povsem naključna.

A si dal v Google translate? 😉 

 

 

Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

Sem, lahko mi pa ti prevedeš, če sem sfalil bistvo.

Italijanščina je zapleten jezik, še posebej tehnični izrazi. Velikokrat imajo tehnični  izrazi dvojni pomen, odvisno od stavka. Tako, da goggle  ponavadi prevede v smešnice. 😊

In se tako popolnoma spremeni bistvo. 

Če (ko) bom imel čas ti bom prevedel v grobem. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je Alex napisal:

Italijanščina je zapleten jezik, še posebej tehnični izrazi. Velikokrat imajo tehnični  izrazi dvojni pomen, odvisno od stavka. Tako, da goggle  ponavadi prevede v smešnice. 😊

In se tako popolnoma spremeni bistvo. 

Če (ko) bom imel čas ti bom prevedel v grobem. 

Sam uporabljam tale prevajalnik, ki je menda boljši od Googlovega:

 

https://www.deepl.com/translator

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Italijanščina je zapleten jezik, še posebej tehnični izrazi. Velikokrat imajo tehnični  izrazi dvojni pomen, odvisno od stavka. Tako, da goggle  ponavadi prevede v smešnice. 😊

In se tako popolnoma spremeni bistvo. 

Če (ko) bom imel čas ti bom prevedel v grobem. 

Glej se strinjam, sam dvomim da je prevajalnik zamešal besede "senzor naleta", "prestavna ročica", "dizel", "2.2 dizel", "175hp dizel".

Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Mogoče je pri dizlih  res malo več vzdrževanja, a noben benzinar ne pride blizu dizlu, kar se tiče same  moči (navor) in lahkotnosti potovanja v klance.Je čisto drugi slog vožnje  in občutek med njo. Saj  je  tudi naš benzinski X motor  kul, a če hočeš surovo moč, recimo za  vleko prikolice, je to definitivno dizel. 

 

Resno?

 

Vsi primerjate 140km dizl z 140km bencin.

 

na Alfi sem mel 1.4 turbo bencin, 250NM, 170KM, 7.6s/100.

Prosim najdi mi 1.4 turbo dizla, ki bo šel bolj.

 

Vedno trdim, da je potrebno iste ccm primerjat.

 

So pa dizli bolj varčni. To pa priznam.

Napisano
pred 8 urami je godlike napisal:

Resno?

 

Vsi primerjate 140km dizl z 140km bencin.

 

na Alfi sem mel 1.4 turbo bencin, 250NM, 170KM, 7.6s/100.

Prosim najdi mi 1.4 turbo dizla, ki bo šel bolj.

 

Vedno trdim, da je potrebno iste ccm primerjat.

 

So pa dizli bolj varčni. To pa priznam.

Primerjam dizla z 150 konji in benzinarja z 184 konji. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Primerjam dizla z 150 konji in benzinarja z 184 konji. 😉

 

Volumen mašine me zanima, če sta enaka.

 

Splošno je znano, da ima dizel več navora, bencin več konjev.

 

Edit: upam da nisi primerjal Mazda bencinca, ki so atmosferci, potem prosim ga primerjaj s SDI!

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 37 minutami je godlike napisal:

@Alex

 

Pa še en primer vrhunskega bencinca:

Ford 1.5 (samo 3 cilindre) 200KM in 320NM navora.

Ecoboost? 1,0 ni bil ne vem kaj zanesljiv al?

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.