Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nič kaj takega ...🤣🤣samo montirat nosilec za 4 kolesa😉.. ne mislim jih dvigovat in montirat na streho avta ..😁😁😁..baje je preveč zamudno in naporno :danzoman:😳😃

 

Napisano
pred 20 minutami je Gelipter napisal:

Nič kaj takega ...🤣🤣samo montirat nosilec za 4 kolesa😉.. ne mislim jih dvigovat in montirat na streho avta ..😁😁😁..baje je preveč zamudno in naporno :danzoman:😳😃

 

Jaz imam na svojem strešne nosilce že gor, prečke in 3 thule nosilce montiram v cca.15min...potem rabim še 10min za 3 kolesa...torej bi rekel da za 4kolesa, nosilce imaš max.30min dela...thule za kolesa sem kupil, sem pozabil ceno, mislim da cca.180eur skupaj

Napisano

Ja...ok to sem imel prej na prejšni Mazdi 😉😁zdaj pa treba pazit na Hrbet 😉🤣😁😁

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

S prtljaznikom na kljuki pa za to porabis ene 10 minut… pa se bolj prijetno je vozit, kot ce so na strehi… sploh ce je avto ze v osnovi malo,visji… Je pa zacetna investicija res visja…

  • Všeč 4
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 urami je Deeyan napisal:

main-qimg-9c6bbf3bd56604d78969289fea8a96fa_edit_225622227656717.jpg.7d247cdf3f377e25c3735ff8cce214bc.jpg

 

Pa tole se ti nemore zgodit 🙂

Faking srce se mi trga.... Ampak... Firma kolesa je pa "look".... 

Napisano

Saj zato je v planu montirat kljuko plus ta nosilec za kolesa 😁😁😉🤣🤣🤣

Zoom zoom lp😁

Napisano

Pri tej razliki v ceni bi se odločil za nakup in montažo pri Mazdi pooblaščencu. 

Tudi sam sem se tako odločil, vgrajena je bila original instalacija, pa tako mi tudi noben ne more težit kaj v zvezi z garancijo avta.

Me je pa dobri dve leti vse skupaj prišlo nekaj čez 700€, pa se homologacijo so mi naredili.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz sem nosilec nabavil kar thule xt3 939. Za ebike nam bo prav prišel. Pa še adapter za 4.kolo bom nabavil, ko bo potreba.

Napisano

Kolegice in kolegi Zdravo!

Evropa je (še) prosti trg. Zakaj ga ne bi izkoristili.

Malce poglejte kaj vse je na netu. 

 

Meni so paket z vlečno kljuko pripeljali v SLO za 16€. Montaža pri pooblaščencu v času servisa + vpis v homologacijski kartonček (AMZS).

Eno z drugim, 1/2 cene, kot bi kupil v SLO.

 

https://allegro.pl/oferta/hak-holowniczy-mazda-cx-30-cx30-suv-od2019-modul13-10586709978

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jaz sem pri nas dobil bosalovo za dobrih 300 z montažo vred, potem pa še homologacija. In to s 13 polno inštalacijo, plus exttra 12v na lajtngi. Tako da , se da tudi pri nas dobit kaj ugodnega. Razlika v primerjavi z orignal servisem je bila okoli 250eur takrat.

Napisano

Jaz večinoma naročal iz ebaya, montiral sam, pa potem homologiral. 

 

Za CX5 je originalna sedaj gor in to ta ki se skrije.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo,

 

rabil bi montirat kljuko za prevoz koles na Mazdo 6 letnik 2015. Ima kdo izkušnje ali nasvet?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Na mojo 2013 sem montiral 18ga ta mesec v Socki pri Šeškotu. Montiral sem od auto-hak vertikalno. Ko ni gor, se ne vidi nič. Montiral sem 13-pinski priklop za elektriko. S homologacijo pride okoli 660€.

 

 

Glede nosilca za kolesa je pa takole. Sem ga na mazdi 08 letniku vozil za na morje, pa ni to to. Če je poln avto prtljage, pa strešni kovček na strehi, pa 4 odrasle osebe v avtu, NE nosi koles na priklopu. Za na morje sedaj uporabljam prikolico, na kateri so homologirane prečke, na njih se pa montirajo strešni nosilci za kolesa. Tudi 6 jih gre gor. 

 

Nosilec za na priklop se lahko uporablja za dnevne izlete, ko avto ni preveč naložen. 

 

To so MOJE izkušnje. 

 

 

IMG_20210625_085109.jpg

No, še to lahko napišem, zakaj ne nosi koles zadaj, ko je poln avto...meni je zaradi tega počila vzmet. 

  • Všeč 4
  • Hvala 1
  • Jest je spremenil naslov v Vlečna kljuka
Napisano

Pa ne samo to... avtomobili imajo maksimalno nosilnost deklarirano z razlogom. To ni samo fora za policaje, ampak se dejansko spremenijo vozne lastnosti, še posebej, če nekaj nalagaš daleč izza zadnje osi pri že polno naloženem avtu. Če že, pol le strešni prtljažnik.

33112_1.png

Napisano

Shrek, varianta bi bila kot sem naredil jaz, ko vozim počitniško prikolico, da bi vgradil dodatne ojačitvene vzmeti na zadnji osi, tisto kar pomaga..precej. Kot alternativa recimo prikolici, ni pa isto, s prikolico dobiš še precej več prostora ja :)

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Razmišljam tud o tej zadevi, ja. Sam zaenkrat mi je to ok. Prtljažnik prazen, prikola polna. 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Ojla,

 

po novem letu imam namen kupiti nov (rabljen) motor in bi ga bilo treba iti iskat v Nemčijo.

 

Zaradi tega se odločam za vlečno kljuko (žal nima noben v žlahti avtomobila s kljuko) pa rabil bi jo potem tudi za prevoz kakšnih koles itd.

 

Sedaj me zanima ta vertikalna obtežitev, ki naj bi bila max 75kg. Kaj to pomeni? A lahko peljem s sposojeno prikolico (namenjeno prevozu motorja) motor težak 250 kg?

 

Pa kakšne so kaj cene za vlečne kljuke?

 

Hvala že vnaprej!

Napisano

Vertikalna obtežitev katero omenjaš pomeni da :

1.) Je lahko največja obremenitev priklopa oziroma vlečna sklopke največ 75kg vertikalno gledano, 

2.) Da je lahko nosilec in tovor na njem (ponavadi kolesa, surf, smuči) največ 75kg

 

Vlečne kljuke je najceneje in najbolje kupiti rabljene na odpadih v kolikor ne najdeš nove.

Jaz sem za moj avto kupil lanski model kateri jih je ostal v salonu za polovično ceno ter se dogovoril za montažo. Priporočam ti Furlan-a

https://www.vulkanizerstvo-furlan.si/

Napisano

Sam sem vzel nevidno pri Šeško iz Socke. Ko je ni gor, se ne vidi nič. 

Vzemi 13 pinski priklop za elektriko. 

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Sam sem vzel nevidno pri Šeško iz Socke. Ko je ni gor, se ne vidi nič. 

Vzemi 13 pinski priklop za elektriko. 

Šeško je zakon pri nas.... 😊

Napisano (urejeno)

V pon., 23. nov. 2020 ob 08:36 je oseba Kogovšek Trzin / Bullbars.si <info@kogovsek.si> napisala:

Spoštovani,

 

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje.

Cena homologirane vlečne kljuke na patent - CINK + montaža in elektronika (7-POL) je 340 EUR + DDV (22%).

 

Prednosti naših vlečnih kljuk:

- Kljuke so edine v Sloveniji, ki so v celoti vroče cinkane. Tudi konstrukcija pod vozilom,

- Garancija proti rjavenju in na električno vezavo 24 mesecev,

- Poseben patent, ščiti vlečno kljuko pred krajo, ko je obremenjena,

- Z montažo vlečne kljuke pri nas, še vedno obdržite tovarniško garancijo vašega vozila,

 

V kolikor želite vam lahko uredimo vpis vlečne kljuke v homologacijski kartonček. Strošek vpisa je 25 EUR + DDV (22%).

Montaža traja cca. 1.5h.

 

Za več info. smo vam na voljo na tel. 01 564 33 33.

 

Lep pozdrav in vljudno vabljeni da nas obiščete.

 

Gašper Kogovšek

 

Strojno ključavničarstvo Tomaž Kogovšek s.p.

Ul. pod gozdom 37, 1236 TRZIN

T: 01 564 33 33, M: 040 740 705

www.kogovsek.si, www.bullbars.si, www.facebook.com/bullbars.si

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Boss  verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.    Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.   Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.   Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.