Skoči na vsebino

Mazda CX-5 - mnenja


kacnje

Priporočeno sporočilo

dne 1. 12. 2023 ob 21:59 je Domzalcan napisal:

Eno vprašanje. Kak strošek je bil?slika.png

Menjava podlozk okoli 100€ pri avto Pelko

ciscenje sesalnega kolektorja na uradnem servisu mazda 270€

Evo sem spustil ceno na 15k pa da vidim ali bo sploh kdo povohal oglas... prej je bilo cca 15 ogledov na dan. 
zanimivo je pa to, da so trenutno taksna vozila pri nas cenejsa kot v nemciji (vsaj kar sem gledal mobile.de) pred dvema letoma ko sem ga sel gor iskat je bil v slo 1,5-2k drazji, so bili vsi okoli 18. 
v racun sem ga ponudil je bila cena 11,5k 🙄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slovenski kupec rabljenega avtomobila  ima alternativo - kupi lahko v Nemčiji, Belgiji, ... za cca dodatnih 5-10% stroškov cene avta (pri avtu tega ranga).

 

Slovenski prodajalec rabljenega vozila skoraj nima alternative - odvisen je od slovenskega povpraševanja. 

 

Na kratko je zato nauk te zgodbe, tisti, ki kupujete avte v tujini, sami sebi pljuvate v skledo (znižujete povpraševanje v Sloveniji in s tem ceno svojega rabljenega).  😁

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot ga lahko kupi v tujini, ga lahko tudi proda v tujino… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je Janez007 napisal:

Slovenski kupec rabljenega avtomobila  ima alternativo - kupi lahko v Nemčiji, Belgiji, ... za cca dodatnih 5-10% stroškov cene avta (pri avtu tega ranga).

 

Slovenski prodajalec rabljenega vozila skoraj nima alternative - odvisen je od slovenskega povpraševanja. 

 

Na kratko je zato nauk te zgodbe, tisti, ki kupujete avte v tujini, sami sebi pljuvate v skledo (znižujete povpraševanje v Sloveniji in s tem ceno svojega rabljenega).  😁

Saj kupuješ avto zase in ne za prodajo naprej. Zato ga kupiš tam, kjer je ugodneje. To je bila do sedaj Nemčija. Če se ga pa (pre) hitro naveličašin in ga hočeš čez par let prodat, e, takrat boš pa izgubil precej. 

Sicer pa je navdušenje nad kupovanjem  rabljenih avtov upadlo in s tem padajo tudi cene. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz vozila ne bi prodajal, če se nebi spremenile razmere in bova z ženo oba do službe imela manj kot 2 km, potrebno pa je spotoma še otroke v vrtec odpeljati, če bi bil bencin ga nebi prodajal. 

Mislim, da tu sploh ni važno kje kdo kupi avto, realno je, da za mazdo ni povpraševanja, drugi minus pa je ta kot je omenil Alex ni navdušenja nad rabljenimi vozili. Na avto.net so ista vozila že en čas... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je toto89 napisal:

.. ker so cene preveč navite :)

možno tudi to... ampak da zgubiš na vozilu te starosti 2k/leto se mi ne zdi malo - prej normalno... pred dvemi leti sem prodal vw passata za 5700 danes je takšen 7k, pa najbrž se bo prej prodal kot moja mazda :) 

koliko bi bila zate realna za moje vozilo? :)

Popravljeno od amusic
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

image.png

 

 

image.png

sem na brzino gledal pa tega nisem opazil, sem šel sedaj pa od najcenejšega gor, ta res izstopa potem sta še trije pod 14k v celi nemciji...  nato pa vse v rangu slovenskih cen... 

Se zavedam, da v kolikor želim bi se želel znebiti avta (mazde) bi moral biti najcenejši na avto.net, za1x bi jo rad še prodal, ni potrebe po tem, da se je znebim :)

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cena je zelo pomemben faktor. In očitno je na trgu rabljenih sedaj zatišje (manj nakupov), čemur praviloma sledi korekcija cen.

 

Drug pomemben faktor je izgled vozila. Če na izgled ni "skoraj nov", bo treba ceno krepko znižati.

 

Tale spodaj prodaja 6-ko že 1 leto in pol in jo bo še, dokler cene ne spusti še za cca. 5.000 €. Začel je z okrog 25.000. S tako prodajno politiko ga ne bo prodal, ker tako velikih norcev (kupcev) zelo verjetno ni.

 

Ko sem sam prodajal, sem ceno nastavljal na spodnjo mejo pa še malo znižal (14.500, ko je bila najnižja podobnega 15.000), da je bil avto med primerljivimi na Avtonetu najbolj konkurenčen. Potem tudi lažje vidiš, kakšno je zanimanje. Če ga skoraj ni in te nekdo pokliče in ponudi določen znesek, imaš možnost, da ga prodaš. Če nobeden ne pokliče, ni možnosti, razen če ga odpelješ v avtosalon za odkup ... v tvojem primeru ti bodo recimo ponudili 11.000, to pomeni, da se da dobit zanj okoli 13.000.

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Cena je zelo pomemben faktor. In očitno je na trgu rabljenih sedaj zatišje (manj nakupov), čemur praviloma sledi korekcija cen.

 

Tale ga prodaja že 1 leto in pol in ga bo še, dokler cene ne spusti še za cca. 5.000 €. Začel je z okrog 25.000.

 

image.png

Točno tako. Če bi sam recimo mojo rdečo raketo (6-ko) prodajal, (pa je ne bom, ker je super avto) bi postavil začetno ceno okoli 15 K€. Pa še bi spuščal, če bi bilo potrebno. 

Če hočeš resno kako stvar prodajati,se moraš sproti prilagajati trgu in nižati ceno. Tudi, če se ti ne mudi. 

Ker, če ni takoj nekega zanimanja za prodajano robo, ga ne bo niti pozneje, ker bodo medtem drugi že prilagodili cene povpraševanju. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men so na Audi servisu oz.avtohiši rekli, ko sem se zanimal za prodajo svojega, da če je avto pravi, zanimiv, cena prava…. mora avto iti, oz. bo šel v 3-eh dneh.  

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjamem, da to govorijo na Audiju, povpraševanje po nemcih je pač drugačno kot za Mazde pri nas. Dejmo še enkrat, ko bodo padle cene novih, bodo tudi cene rabljenih, do takrat pa je z vidika kupca kupi ali pusti, z vidika prodajalca pa čakaj ali spusti pod ceno če se ti mudi.

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trzna cena je tista, po kateri se avto proda... in ne tista, po kateri se avto prodaja :)  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ažurirano...

Drugače pa za lažjo predstavo kako hladen je trg. CX60 s polno opremo dobiš za 42k, verjetno tudi za 41k. V enem letu 30% padec vrednosti je ogromno.

 

I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

Mazda CX-60 TAKUMI HYBRID AWD PHEV PANO|360° KAMERA
First Registration: 09/2022 Mileage: 40,500 km Fuel: Hybrid (petrol/electric), Plug-in hybrid Power: 241 kW (328 Hp) 
Price: €41,550

https://link.mobile.de/5nrkGTQeVob78Pp28

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj to je normalna cena… Zanj je pred enim letom dal okoli 50K, ce se odsteje subvencija… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je MazdaBoy napisal:

Men so na Audi servisu oz.avtohiši rekli, ko sem se zanimal za prodajo svojega, da če je avto pravi, zanimiv, cena prava…. mora avto iti, oz. bo šel v 3-eh dneh.  

 

To je v splošnem vedno res.

 

Kaj pa je "prava" cena? Za tole CX-5 je zame prava cena 11.000€, za tisto Mazdo 6 2.5 letnik 2017 pa 15.000 €. Se motim?

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Janez007 napisal:

 

To je v splošnem vedno res.

 

Kaj pa je "prava" cena? Za tole CX-5 je zame prava cena 11.000€, za tisto Mazdo 6 2.5 letnik 2017 pa 15.000 €. Se motim?

Če so mu na original servisu ponudili 11500 je cena vsaj jurja višja :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:

Trzna cena je tista, po kateri se avto proda... in ne tista, po kateri se avto prodaja :)  ...

Tako nekako oz. ekonomska definicija bi bila da je tržna cena v tisti točki, kjer se sekata krivulji ponudbe in povpraševanja. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je Janez007 napisal:

 

To je v splošnem vedno res.

 

Kaj pa je "prava" cena? Za tole CX-5 je zame prava cena 11.000€, za tisto Mazdo 6 2.5 letnik 2017 pa 15.000 €. Se motim?

Ja glede na ponudbo na trgu se fajn motiš. Seveda je "prava cena" za vsakega posameznika drugačna, za kupca težko enaka kot za prodajalca. Tud zame bi bila prava cena CX60 za 35k, pa imam občutek da je za ceno ne bo nihče prodal. Malo je treba biti realen in upoštevati dejstva, ki trenutno kreirajo avtomobilski trg, v prvi vrsti pa pozabit da nismo več leta 2017.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm
    • No, takole je - po 18 dneh sem končno dobil papirje, da lahko menjam sprednji odbijač in masko. Zaznamek je tudi na "poglej pokrov motorja", ker je očitno masko malce nabilo na pokrov in je nad eno lučjo malce manj prostora kot na drugi strani. Me zanima če bo kdo kaj popravil to, ali bodo spet palamudili in se delali norca kot Carglass s kitajskim steklom takrat.       Odbitne imam 1%, torej plačati bom moral 203,9 €.
    • Mazde 6 sploh nimajo te postavke, se pač vidi da ni poanta v tem, da gledaš te povprečne hitrosti ampak da jo tiščiš 
    • A se zajebavaš     Pejdi probat, motor je vrhunski, sam treba je dat po gasu in ne bit kot star ata....
    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.