Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj stvari sem že v ločenih prispevkih na forumu že prebral, pa vseeno še enkrat.
Zanimam se za 175 konjskega dizla z avtomatskim menjalnikom. Avto ima 140 kkm, se mi zdi relativno veliko, ampak mi precej drugih stvari ustreza.
Kako se obnesejo Mazdini dizli (175 konjičkov) in avtomatski menjalnik v njem?
Mazdo (malčka Mazdo2) sicer imamo v hiši, tudi CX-5 sem pred davnimi leti že vozil (nikakor ne prezri članka image.gif.39273539ad1d02546dd99c1e8ad305c7.gif:evil:), ampak tisto je bila še dišeča po tovarni in 150 konjska z ročnim menjalnikom.

Z leti in uporabo se stvari spreminjajo ...

Napisano (urejeno)

Motor je dober, navora imas v izobilju. Glede na kilometre se priporoca preventivno do 180000-200000km menjat obe ketni, scistit sito, menjt podlozke na injektorjih, speskat sesalne kanale in scistit egr.  Drugace med voznjo malenkost pazi da ne vgasujes avta med regeneracijo kar privede do povecanja nivoja olja (gorivo v olju). Če to nardiš iz preventive imaš nadaljnih 200000km mir, ce pa ti preventiva ni vsec pa ob prvih znakih uredis zadevo, razen ketne ki je pa res priporocljiva preventivna menjava saj kurative ni ker se motor unici.

Glede menjalnika ni problemov, menjava olja med 60000-100000km in je vecen. Eni menjujejo na 60000 eni na 100000 tisti ki pa nikoli si pa denar na stran dajejo za nov menjalnik 😉 ce redno olje menjujes nima kaj bit.

Popravljeno od scania
Napisano

Nisi napisal kateri letnik iščeš, pri letnikih pred 2015 so možne še težave z odmičnimi gredmi in turbino.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je SpEkTr napisal:

Na alterju so ti odsvetovali nakup. 😃

Saj zato pa še tem forumu vprašam. V upanju, da bo več pristranskosti 😁

pred 14 urami je mazdaman napisal:

Nisi napisal kateri letnik iščeš, pri letnikih pred 2015 so možne še težave z odmičnimi gredmi in turbino.

Ja, ravno 2015 letnik gledam.

Popravljeno od kacnje
Napisano
Ja, ravno 2015 letnik gledam.
Torej išči facelift modele

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 4 minutami je mazdaman napisal:

Torej išči facelift modele

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Po čem jih najhitreje spoznam?

pred 1 minuto je Shrek napisal:

Mimogrede...

Koliko km delaš... 

Je res potreba po dieselu? 

Med 25-35 tisoč na leto.

Napisano
pred 11 minutami je kacnje napisal:

Po čem jih najhitreje spoznam?

 

Sprednja maska, sprednje luči, zadnje luči, notranjost :)

 

1064859.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD175 AWD Avt.-SLOVENSKI-XENON-NAVI-KAMERA, letnik:2013,11990 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

1069098.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD150 AVT. LED NAVI PDC TEMP, letnik:2017,16480 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Hvala.
Je pa zanimivo. Ko sem gledal samo te slike (podrobnosti), sem bil skoraj prepričan, da je starejši novejši in obratno 😁

Napisano

Kaksen imas pa budzet za nakup? V malih oglasih se prodaja ena CX-5... samo je bencin, AWD in mlajsi letnik ... 

 

 

1075110.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G160 AWD Attraction, letnik:2018,22000 EUR :: www.Avto.net ::

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V bazen, kjer je vode med 15 in 20 kEUR, gledam. No, bolj 15.
Roko na srce, sem najbolj nagnjen k RAV4 hibrid, ampak jih praktično ni. Mazda CX-5 pa je kar blizu med alternativami.

Napisano

Rav4 hybrid boš v Sloveniji zelo težko dobil razen nov ali pa s ceno nad 25000€. Enako kot mazdo 6 z bencinskim motorjem. Je pa res da dizla cx5dobis brez problema, bencinarja že težje ampak g160/165 motor po mojem ni glih za cx5 oziroma je malo švoh, že v 6ki je bolj laganino, za cx5 bencinarja bi bilo bolj pametno gledat g194 motor ki pa jih spet ni rabljenih v prodaji 😕 . Drugače pa rav4 hybrid super avtek 🙂

Napisano

Ja, res je. Ne moreš verjeti, da je najcenejši RAV4 (hibrid, AWD), ki ga lahko kupiš v Sloveniji, 39 tisočakov 😁
No, eden je še, ampak ima čudno izpolnjen oglas.
Je pa precej CX-5tk za relativno zmeren denar. Pa človek ne ve, kaj je razlog. Zato sem tudi spraševal o izkušnjah po nekaj letih. Hvala za konstruktivne objave.

Napisano

Če gledaš japonce, kaj pa CRV, če ti seveda oblikovno je všeč.....te DTEC mašine so OK, in mislim da za tak avto bencinar ni, sploh če ni turbo, tako da ta 2.0 benz je sicer bullet proof mašina, ampak ni za tak avto....vidim pa da je večina teh dizel modelov uvoženih, kar pomeni malo dodatnega preverjanja, da nima neuradno 100k , uradno pa 250k plus km.....

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16410382&display=Honda CR-V 2.0 i-VTEC Elegance Slo
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16316643&display=Honda CR-V 4WD 1.6 i-DTEC Lifestyle Avt.

Napisano

Zanimivo. 

Hondin bencinski motor s 155 konji je ok, mazdin s 165 pa prešvoh... 

Napisano

Po mojem gre isto kot mazda 165, oziroma slabse kr ima navora 180Nm. Drugace pa enim je to cist dovolj, odvisno od potreb posameznika. Meni je moja g165 cist vredu, ce bi se pa enkrat zbiral bi pa malo dlje razmisljal med g165 in g194. Pac pri g165 veckrat prestavis v nizjo gre pa glihtak normalno. Meni je vsec ker je motor klasicen atmosferc, ni dodatno obremenjen, nima izklopa cilindrov, res tista trotl ziher klasika.

Napisano

Jaz z mojo CX5 benz.165 k.

Sem zadovoljen 😁👍

Gre dobro tle odigra svojo vlogo odličen ročni menjalnik .nikoli problemov..z motorjem samo  😁...gasss...😉😉😉 Lp 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Evo. Vračam se iz dopusta, pa se s 165 konjiči bencinarjem čisto normalno peljem, pa še prikolico vlečem zadaj. Za vožnjo po omejitvah po lokalnih cestah je več kot dovolj. Ja, mazda 6. 

Predlagam probno vožnjo s takim avtom. 

Napisano
pred 25 minutami je ignacij napisal:

Ja, sam nimas pa dizel navora🤣

... Ima pa kljuko zadaj. 😉

 

 

Napisano

Gledam test seat leon 1,5tsi 150KM ima navora 250Nm mazda g165 mislim da ga ima 225Nm. Za tistih 25Nm se po mojem nesplaca turbo bencinarja imet. Drugace pa vsakemu svoje, tako kot recejo vsak svojega boga moli, vazno je da se z uzitkom vozimo 🙂

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Jaz sem z svojim navorom čisto zadovoljen :D

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.