Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

Meni je tudi vsecna… sicer bolj tehnicno, kot oblikovno… Oblikovno mi je recimo veliko bolj vsec CX-50, ki pa je v Evropi menda ne bo… 
 

Mi je pa vsec to, da je PHEV… sicer je slaba stran ta, da je treba vzdrzevati dva pogonska sklopa… ampak pri elektromotorju itak ni nekega hudega vzdrzevanja, ostalo (zavore, podvozje,…) pa je skupno… Tudi performancno je vsaj po prvih videnih review-ih odlicna… 
 

Bomo videli spomladi naslednje leto, kaksna bo situacija ;) … Sploh je pa treba jo prvo videti v zivo in malo probati…

image.jpeg


image.jpeg

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z vsemi izjavami se po malem strinjam je pa tudi res, da se oči marsičesa navadijo in, ko na koncu pogledaš konkurenci v istem razredu ugotoviš, da je še  Mazda vedno Mazda in to zaenkrat za mene najboljši nakup👌

Na srečo ali žalost pa takega avta ne potrebujem..... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri bavarcih se cene prikljucnih hibridov zacnejo pri dobrih 80.000 € …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jaka32 napisal:

Meni je pa tale všeč...

 

e360-my21-cx9-fwd-sport-snowflakewhitepe

 

JDPA_2021%20Mazda%20CX-9%20Signature%20W

 

 

Sicer sem pa na morju gledal skupaj parkirano Cupro in pa Mazdo CX-5 rdeče barve. Čedalje bolj mi je Mazda SUV všeč in tudi tokrat je bila Cupra zgolj pikica v očesu. 

Cupra Formentor je bolj v razredu CX30, je pa res dopadljiv a Mazda je le Mazda.... :prstgor:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj se bomo počasi navadili na njo, tudi meni se že kar dopade. Me pa zanima kakšna bo cena bencinarja in potem tudi kako bo izgledala CX-80

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je mazdaman napisal:

Saj se bomo počasi navadili na njo, tudi meni se že kar dopade. Me pa zanima kakšna bo cena bencinarja in potem tudi kako bo izgledala CX-80

Avto ali je lep ali grd. Se ne bo sam polepšal. Edino folk ga ne bo sprejel dobro in bo zopet slab prodajni uspeh. 

Še par falerjev in bo tako majhna firma, kot je mazda, morala zapreti tovarne. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A tako kot pri tebi… ? Na zacetku ti je bila CX-30 grda… sedaj pa je ze najlepsimavto na svetu… 

 

Z izjavami vsakic znova presenecas in sam sebo dokazes, da ali lazes… ali pa nabijas samo nekaj v prazno… 🤪 V stilu… vazno, da nekaj napises… pa ni vazno ali ima napisano kaksno vrednost ali ne…

  • Všeč 3
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Jest napisal:

A tako kot pri tebi… ? Na zacetku ti je bila CX-30 grda… sedaj pa je ze najlepsimavto na svetu… 

 

Z izjavami vsakic znova presenecas in sam sebo dokazes, da ali lazes… ali pa nabijas samo nekaj v prazno… 🤪 V stilu… vazno, da nekaj napises… pa ni vazno ali ima napisano kaksno vrednost ali ne…

Pri cx 30 so me na začetku motile plastike. Drugače je bil avto že takrat všečen(za suva, seveda). Ta cx 60 je pa grda in neposrečena oblika v stilu švabov. Veliko lepša in skladna je cx 50, ki pa je mi v Evropi ne bomo videli. Ponavadi je ravno obratno. 

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex tako se začne... najprej kompromis in si rečeš sej CX-30 je skoraj avto in ne SUV sam mal je dvignjen. Pol po nekaj letih lastništva CX-30 ugotoviš, da je CX-60 pa tak velik masiven kvader, ki sploh ni grd in še mal pa se že voziš v Traficu al pa Transitu in prepričuješ ostale kolk so neumni ves ta čas, ker če maš tak dostavnik je placa noro velik pa še zgleda lepo, če je v rdeči barvi. 🤨

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je Alex napisal:

Pri cx 30 so me na začetku motile plastike. Drugače je bil avto že takrat všečen(za suva, seveda). Ta cx 60 je pa grda in neposrečena oblika v stilu švabov. Veliko lepša in skladna je cx 50, ki pa je mi v Evropi ne bomo videli. Ponavadi je ravno obratno. 

 

Nekaj tvojih izjav... pa jih preberi se enkrat... da bos vsaj vedel, kaj si pisal pred kaksnim letom ali dvema :D  ... Na zacetku pises, da je zadnji del grd... in to si napisal nekajkrat... Potem nekaj mesecev kasneje je edino zadnji del lep :D ... pa je bil od strani grd ...pa tudi spredaj ni bohve kaj :D ... In takrat si celo Kio pohvalil, da so napredovali pri dizajnu ... Se mi zdi, da si ravno pred kratkim Kio spljuval ... 🤪

 

dne 5. 3. 2019 ob 15:30 je Alex napisal:

Kako je grd zadaj...v bistvu nič posebnega.

 

dne 5. 3. 2019 ob 17:21 je Alex napisal:

Zadnji del ima, kot da ga je kdo od zadaj nabil in ga niso uspeli poklepati in je ostala vdrtina v zadnji havbi.Kam gre ta dizajn...

 

dne 5. 3. 2019 ob 17:34 je Alex napisal:

Sorry, meni ta slog oz. oblike novih mazd niso ni? kaj preve? v?e?ne. Pravijo-pre?istili smo karoserijo. Bolj se mi zdi, da so jo "o?istili" vsega in so vedno bolj puste z vseh strani.

Kot drugo, mene pri mazdinih novej?ih suvih moti to, da so vsi nekako nataknjeni oz. preozki. Morali bi biti bolj mi?i?asti oz bolj "?iroko" bi morali stati.

 

dne 10. 3. 2019 ob 11:43 je Alex napisal:

Wtf so oblekli skoraj cel avto v plastiko? Grdo. Ko bo ta plastika zbledela na soncu v par letih bo vse skupaj ?e bolj grdo

izgledalo.Kam gre? Mazda s to plastiko? Upam, da ne bodo vsi modeli ?li v to smer.

 

dne 16. 7. 2019 ob 11:23 je Alex napisal:

Sorry, ampak edino zadnji del je lep. Od strani je grd, spredaj pa tudi ni bog ve kaj.Mazda bo morala kaj spremenit v dizajnu, ker jih konkurenca ?e po?teno diha za ovratnik. ?e posebej kia je ful napredovala v dizajnu.

 

dne 16. 7. 2019 ob 11:35 je Alex napisal:

Jap, sej pravim.Vse je subjektivno. Res je grda od strani. :)

 

dne 18. 7. 2019 ob 13:29 je Alex napisal:

Sem gledal zadnji? eno zanimivo oddajo na NG o devetdesetih. In tam so omenili, da je takrat nastalo izredno pove?anje prodaje (v usa) suvov. In kaj naj bi bil vzrok. Prekomerna te?a ameri?anov, ki se niso ve? mogli skobacat v karavane in normalne avte...in potem se je ta trend preselil v Evropo. Sano pri nas je bolj v stilu, me boli hrbet, mam probleme z koleni, imam vneto prostato, rad sedim na visokem, da ljudje kupujejo te napol kon?ane izdelke z obilico reciklirane plastike. Pa za noben suv ne more? re?t, da je lep. So samo suvi in grdi suvi. :)

 

dne 19. 10. 2019 ob 18:19 je Alex napisal:

No, tukaj se pa strinjava glede lepote. Ne eden ne drugi nista za na razstavo lepote. Imel ne bi ne enega ne drugega.

 

dne 18. 11. 2019 ob 16:02 je Alex napisal:

Sem ga videl v soboto prvi? v ?ivo. Seveda v moji najlep?i barvi. In ?e bi bil ?e brez te ?rne plastike okoli, cel rde?, bi bil celo lep.Skoraj bi ga lahko, ?e ne bi bilo 6 ke seveda, imel.S tem kupom ?rne plastike okoli avta je pa grozna.

 

dne 13. 1. 2020 ob 19:59 je Alex napisal:

Sem ja, in to v "moji" barvi.

Zadek mi je v?e?en, s strani pa nikakor.Res so pretiravali z plastiko. Tudi spredaj mi ni preve? v?e?.Nasplo?no mi suvi niso v?e?, tako, da jih niti ne gledam kaj preve?.

 

 

 

 

 

 

  • Haha 2
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Jest napisal:

 

Nekaj tvojih izjav... pa jih preberi se enkrat... da bos vsaj vedel, kaj si pisal pred kaksnim letom ali dvema :D  ... Na zacetku pises, da je zadnji del grd... in to si napisal nekajkrat... Potem nekaj mesecev kasneje je edino zadnji del lep :D ... pa je bil od strani grd ...pa tudi spredaj ni bohve kaj :D ... In takrat si celo Kio pohvalil, da so napredovali pri dizajnu ... Se mi zdi, da si ravno pred kratkim Kio spljuval ... 🤪

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samo cx30 je za tole cx 60 prava lepotica. Ta cx 60  bi bil edino za kake amerikanc ali Avstralce, ki imajo radi bolj grde avte. Skratka, polom od dizajna. 😉

pred 22 minutami je Boss napisal:

@Alex tako se začne... najprej kompromis in si rečeš sej CX-30 je skoraj avto in ne SUV sam mal je dvignjen. Pol po nekaj letih lastništva CX-30 ugotoviš, da je CX-60 pa tak velik masiven kvader, ki sploh ni grd in še mal pa se že voziš v Traficu al pa Transitu in prepričuješ ostale kolk so neumni ves ta čas, ker če maš tak dostavnik je placa noro velik pa še zgleda lepo, če je v rdeči barvi. 🤨

Sorry, samo to je res, kar si napisal. Zato pa nisem vzel cx 5, ki mi je grda že od vsega začetka. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S smrdljivimi gumijastimi tepihi bo tole performancno prava raketa... 😝 ... Celo v vrhniški klanec bo šla bolje kot kakšen smrdljiv Skyactive dizel, ki je mimogrede polomijada od motorja 😜... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Jest napisal:

S smrdljivimi gumijastimi tepihi bo tole performancno prava raketa... 😝 ... Celo v vrhniški klanec bo šla bolje kot kakšen smrdljiv Skyactive dizel, ki je mimogrede polomijada od motorja 😜... 

Vem, jest, da, ciljaš na ta avto. Samo bo vseeno grd, tudi če ga uspeš kupit. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ves da me to se najmanj briga, kaj si ti mislis o tem... Meni je vsec... in to je meni najvaznejse ... Kaj si drugi mislijo o tem, mi je cisto vseeno... in prav je tako, da je enim vsec nekaj... drugim nekaj drugega... tretji pa se obracajo z vetrom in niti ne vedo, kaj bi radi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.