Skoči na vsebino

Slovenski avto leta 2022


Jest

Priporočeno sporočilo

 

http://www.slovenskiavtoleta.si/2022/01/video-izbor-slovenski-avto-leta-2022/

 

V jubilejnem tridesetem finalu izbora za Slovenski avto leta 2022 je naslov prvič v zgodovini osvojila Toyota s kompaktnim cestnim terencem yarisom crossom.

Toyota yaris cross je po glasovanju avtomobilskih redakcij devetih sodelujočih medijev – Avtomagazina, Dela s Slovenskimi novicami, Dnevnika z Nedeljskim, Evo Magazina, Komotar Minute, Motorevije AMZS, Siol.net, Vala 202 z Avtomobilnostjo in Večera – zmagala s prednostjo 15 točk pred Renaultovim hibridnim križancem meganom conquestom. Tretje mesto je prav tako prvič v zgodovini izbora osvojil električni avtomobil – škoda enyaq. Četrto mesto je pripadlo Oplovi mokki, na peto mesto pa so avtomobilski novinarji postavili še drugi električni avtomobili med peterico finalistov – Volkswagnov ID.4.

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sami SUVi...

 

Ampak ok, Toyota je res kul, tudi v živo je všečna in deluje precej odraslo. Štromar VW je ogaben,Škoda malo manj.

 

Renault je (kolikor berem) res zgolj dvignjen Megane in dražji za slabih 5jurjev. Meni osebno ni všeč (sosed ga ima) in se vidi,da je bil v startu delan za manj razvite trge. Bi bilo zanimivo narediti primerjavo med njim in C4 in videti če se prvi res ni upravičeno  uvrstil v finale.

 

Mokko precej hvalijo; meni je všečna (pa si nisem mislil da bi to kdaj rekel za Opla).

 

Dacia seveda ni prišla do finala,pa je naredila ogromen preskok od prejšnje generacije in je konkretno,konkretno cenejša od komaj kaj večjih SUVov...  Značka (oziroma ego)je kar problem ,ja...

 

Je pa ziher tole pokazatelj kam gre trend. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Alex napisal:

Bravo za Toyoto. Mi je všeč, da je zmagal japonc.👍

Je pa žalost, kaj bomo kupovali v bodočnosti oziroma, kaj ne bomo več. 🤔

Bolj žalostno vse skupaj, ja😳

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je tud šlo na jok, ko sem tale izbor videl.. očitno nas počasi pripravljajo, da bomo zasovražili avte in da bodo res samo še nujno zlo. Na izlete in potovanja pa bomo hodili le še virtualno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem glasoval za zmagovalni avto.

 

conquest ima osnovo v Capturju in ne v Meganu, kar je še hujše.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čestitke!


Glasoval za omenjeni model in Toyota si je v 30-letih od osamosvojitve končno zaslužila zmago.

Brez skrbi, poševnooki vedo kaj delajo.

Čeprav nisem pristaš novodobnikov je pri omenjenem modelu izjema, saj so oni pionirji kar se tiče praktičnosti in trpežnosti.

Drugače je Yaris v številnih karoserijskih izpeljankah in izvedbah, ampak pri nas je le-ta ponudba okrnjena in omenjena samo še na hibride in SUV-e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.