Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je mazda gh napisal:

Folk rabm drugo glavo, ker ta je razpokana cela..kanali in use 😡 pozna kdo koga?

Prokleta jajca od mazde..never again!! 

 

To ni splošna težava Mazde, ampak tale je verjetno nekoč zakuhala. Al pa je prišlo do nenadne spremembe temperature, ko je recimo nekdo z razgretim motorjem skušal peljat čez kakšen potok al pa poplavljeno cesto.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

To ni splošna težava Mazde, ampak tale je verjetno nekoč zakuhala. Al pa je prišlo do nenadne spremembe temperature, ko je recimo nekdo z razgretim motorjem skušal peljat čez kakšen potok al pa poplavljeno cesto.

 

pri men na Alfi 1.9 JTDm je pršlo do tega, ker sm prepozno opazu, da je termostat fuč in se je pregrela, tak da sm menju glavo pri nekje 310kkm.

 

tak da se strinjam, preveri če je še kak drug dejavnik za vzrok tega

Napisano
pred 2 minutama je Deeyan napisal:

 

pri men na Alfi 1.9 JTDm je pršlo do tega, ker sm prepozno opazu, da je termostat fuč in se je pregrela, tak da sm menju glavo pri nekje 310kkm.

 

tak da se strinjam, preveri če je še kak drug dejavnik za vzrok tega

 

To je ponavadi posledica in redko vzrok. Po moje je bil ta motor konstantno z premalo tekočine. 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Kaj pa, če je bil le antifriz preveč redek, se je dolivala cenejša voda? 🤔

Kakšna je pa dražja voda? :D 

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano

V Sloveniji? Čudno, da na forumu kej dosti nismo zasledili te težave pa je to kar popularen motor. Pa marsikdo, ki se sooči s tako težavo se hitro prijavi na forum samo zaradi tega, da dobi še kakšno dodatno mnenje ali nasvet. Mislim, motor ni ravno v rangu recimo kompresorja klime, da pač zamahneš z roko in kupiš, ampak je kar oreng investicija.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

V Sloveniji? Čudno, da na forumu kej dosti nismo zasledili te težave pa je to kar popularen motor. Pa marsikdo, ki se sooči s tako težavo se hitro prijavi na forum samo zaradi tega, da dobi še kakšno dodatno mnenje ali nasvet. Mislim, motor ni ravno v rangu recimo kompresorja klime, da pač zamahneš z roko in kupiš, ampak je kar oreng investicija.

V sloveniji ja..model iz medvod je edn izmed njih

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Kot je razbrati iz objav na internetu, je osnovni pogost problem slabo tesnilo, ki ob odlašanju popravila lahko privede do poškodb glave.

 

WWW.700R4TRANSMISSIONHQ.COM

One of the most common critical engine problems is the blown head gasket. If your Mazda 6 has blown its head gasket, you may find it...

 

Zanimivo pa to da je blo pri meni baje tesnilo ok

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

V Sloveniji? Čudno, da na forumu kej dosti nismo zasledili te težave pa je to kar popularen motor. Pa marsikdo, ki se sooči s tako težavo se hitro prijavi na forum samo zaradi tega, da dobi še kakšno dodatno mnenje ali nasvet. Mislim, motor ni ravno v rangu recimo kompresorja klime, da pač zamahneš z roko in kupiš, ampak je kar oreng investicija.

 

V bistvu je to prvi primer, da ima kdo na tem forumu tak problem. Niti na italijanskem nisem zasledil še niti enega primera. 🤔Sicer je pa potrebno jemati te mehanike z rezervo. Veliko se jih namreč rado baha  pa kar nekaj streljajo. Sem jih že parkrat tako ujel na pretiravanju. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

 

V bistvu je to prvi primer, da ima kdo na tem forumu tak problem. Niti na italijanskem nisem zasledil še niti enega primera. 🤔Sicer je pa potrebno jemati te mehanike z rezervo. Veliko se jih namreč rado baha  pa kar nekaj streljajo. Sem jih že parkrat tako ujel na pretiravanju. 

Stari nevem kaj nej ti rečem..usakga k sm poklicou mi je isto reku..zdej al vsi lazejo al nevem..uglavnm jst imam pizdarijo tku al drgac in se morm rest teh jajc od mazde. Grem na evropski auto prvic v zivljenju.

Napisano

@mazda gh: Praviš, da si ga pred par meseci kupil rabljenega. Je bil "super ugoden nakup"? Kdaj si pa opazil prve težave? Mogoče so ti jih prikrili ...

Napisano
pred 32 minutami je Janez007 napisal:

Na tej generaciji motorjev so v Sloveniji že zamenjali nekaj počenih glav, še veliko več pa tesnil (preverjena informacija). Vprašanje, če ni imel prejšnji lastnik že enake težave ("izginja voda"), vendar je zamenjal le tesnilo (prepozno), avto pa prodal.

 

Tole je zelo verjetna zgodba, ampak vseeno mi je čudno, da v vseh teh letih tole slišim skoraj prvič, da bi bil to znan problem. Link, ki si ga prej objavil je iz ameriškega foruma in tam recimo imajo samo bencinski 2,5 motor, dizlov pa ne.

 

Motorja sta vseeno toliko različna, da težave na enem ne pomenijo nujno tudi težave na drugem.

 

Je pa tako, da težave s preplozanim tesnilom bi se na dizlu pokazale prej, saj gre za višje kompresije in vsak normalen voznik bi opazil, da je z avtom nekaj narobe. Po drugi strani imaš pa seveda analfabetične voznike in predvsem voznice, ki ne zaznajo, da je z avtom nekaj narobe pa kar vozijo in vozijo pa ignorirajo raznorazne lučke in je čisto možno, da je počena glava zgolj posledica takega zanemarjanja avtomobila kot pa vzrok.

 

Ko je bil motor odprt so ugotovili, da je glava počena, zamenjali tesnilo (zato, da izgleda, kot da to ni bil vzrok) zaprli nazaj in lastniku predlagali naj avto čimprej proda. To je pač to, kar se lahko zgodi pri nakupu rabljenih vozil, ker skoraj ne moreš ugotoviti pravega vzroka zakaj je avto v prodaji. In tukaj ni nobene veze al je Mazda, Hyundai, Mercedes, VW al pa Dacia.

pred 38 minutami je mazda gh napisal:

Stari nevem kaj nej ti rečem..usakga k sm poklicou mi je isto reku..zdej al vsi lazejo al nevem..uglavnm jst imam pizdarijo tku al drgac in se morm rest teh jajc od mazde. Grem na evropski auto prvic v zivljenju.

 

Upam, da ne razmišljap tako, da bi isto naredil, kot so tebi naredili, da lepo zapreš motor nazaj in da daša avto v prodajo pa naj se nekdo drug jebe pol s tem. Ker če bo to praksa pol bo nakup rabljeni pa res ratal loterija. Tudi @Sishi je bil 1x takole nategnjen, samo, da so bili ribnjeni ojnični ležaji - sreča je to hitro ugotovil, da je lahko avto vrnil.

 

V glavnem, začni pri prodajalcu in poskusi tam uredit na osnovi zakonodaje in varstva potrošnikov. Držim pesti, da bo vse OK in da se bo dalo dogovorit.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Sem vprašal tudi enega prijaznega na pooblaščenem servisu, pa žal nima kakšne pametne-poceni rešitve za našega @mazda gh.

 

Verjamem ☹️ Po drugi strani pa, če je z avtom drugače vse OK in je želja ga vozit še vsaj 5-6 ali več let je menjava motorja vseeno solidna rešitev. Sploh če je kakšen z malo km.

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

 

Tole je zelo verjetna zgodba, ampak vseeno mi je čudno, da v vseh teh letih tole slišim skoraj prvič, da bi bil to znan problem. Link, ki si ga prej objavil je iz ameriškega foruma in tam recimo imajo samo bencinski 2,5 motor, dizlov pa ne.

 

Motorja sta vseeno toliko različna, da težave na enem ne pomenijo nujno tudi težave na drugem.

 

Je pa tako, da težave s preplozanim tesnilom bi se na dizlu pokazale prej, saj gre za višje kompresije in vsak normalen voznik bi opazil, da je z avtom nekaj narobe. Po drugi strani imaš pa seveda analfabetične voznike in predvsem voznice, ki ne zaznajo, da je z avtom nekaj narobe pa kar vozijo in vozijo pa ignorirajo raznorazne lučke in je čisto možno, da je počena glava zgolj posledica takega zanemarjanja avtomobila kot pa vzrok.

 

Ko je bil motor odprt so ugotovili, da je glava počena, zamenjali tesnilo (zato, da izgleda, kot da to ni bil vzrok) zaprli nazaj in lastniku predlagali naj avto čimprej proda. To je pač to, kar se lahko zgodi pri nakupu rabljenih vozil, ker skoraj ne moreš ugotoviti pravega vzroka zakaj je avto v prodaji. In tukaj ni nobene veze al je Mazda, Hyundai, Mercedes, VW al pa Dacia.

 

Upam, da ne razmišljap tako, da bi isto naredil, kot so tebi naredili, da lepo zapreš motor nazaj in da daša avto v prodajo pa naj se nekdo drug jebe pol s tem. Ker če bo to praksa pol bo nakup rabljeni pa res ratal loterija. Tudi @Sishi je bil 1x takole nategnjen, samo, da so bili ribnjeni ojnični ležaji - sreča je to hitro ugotovil, da je lahko avto vrnil.

 

V glavnem, začni pri prodajalcu in poskusi tam uredit na osnovi zakonodaje in varstva potrošnikov. Držim pesti, da bo vse OK in da se bo dalo dogovorit.

 

Tokrat se pa jaz strinjam  s teboj 100%.

Ta avto je bil prodan tudi po moje  prav  zaradi teh težav. Problem pri nekaterih voznikih, ki pravijo, da niso sužnji avtov in samo palijo pa vozijo je ravno ta, da ne zaznajo pravočasno težav.

Še enkrat sem šel prej prečekirat italijanski mazda forum a ne najdem niti enega takega problema. 🤔 Možno je, da se je to zgodilo komu, ki ni na forumu.

Jaz bi kontaktiral prodajalca tega avta in se pozanimal, kje je ponavadi opravljal redne servise.In nato bi kontaktiral njegovega mehanika. 

 

pred 3 minutami je Boss napisal:

 

Verjamem ☹️ Po drugi strani pa, če je z avtom drugače vse OK in je želja ga vozit še vsaj 5-6 ali več let je menjava motorja vseeno solidna rešitev. Sploh če je kakšen z malo km.

 

Očitno je naš kolega že naredil križ čezenj. 

 

 

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Meni bi bilo slabo dati v avto, ki ima na trgu vrednost 12.000€, 5.000€. Raje bi pokvarjenega prodal pod ceno in kupil drugega.

 

Jaz pa ne. Kupil bi benzinski motor druge roke  (2,5) in bi imel benzinarja z ročnim menjalnikom. 😉 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Meni bi bilo slabo dati v avto, ki ima na trgu vrednost 12.000€, 5.000€. Raje bi pokvarjenega prodal pod ceno in kupil drugega.

 

Tud to je opcija, ampak kaj pa če tud v drugo spet zagrabiš penis iz vrečke samih VAGin? :nevem: A boš razdrl cel avto, da preveriš al je vse OK?

 

 

 

pred 3 minutami je Alex napisal:

 

Jaz pa ne. Kupil bi benzinski motor druge roke  (2,5) in bi imel benzinarja z ročnim menjalnikom. 😉 

 

Se sliši zanimivo, sam prestavna razmerja menjalnika ne bodo OK pa še kaj drugega verjetno tudi ne, da bi se to dalo poceni naredit.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Kot je razbrati iz objav na internetu, je osnovni pogost problem slabo tesnilo, ki ob odlašanju popravila lahko privede do poškodb glave.

 

WWW.700R4TRANSMISSIONHQ.COM

One of the most common critical engine problems is the blown head gasket. If your Mazda 6 has blown its head gasket, you may find it...

 

WWW.MAZDA6CLUB.COM

 

na tem linku sm vidu, da obstaja nek "Block tester", ma kdo tu na forumu?

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je dvorjan napisal:

@mazda gh: Praviš, da si ga pred par meseci kupil rabljenega. Je bil "super ugoden nakup"? Kdaj si pa opazil prve težave? Mogoče so ti jih prikrili ...

Cena je bla normalna glede na druge mazde..auto od prvega lastnika,kupljen v sloveniji,vsi original računi, preverjena VIN dodatno pri kolegu in kupljen privat brez avtohiš in posrednikov. Tako da to je blo vse idealno za videt.

Se pa dogaja zadnji mesc oz.takrat sem opazil manjko vode. 

 

 

Popravljeno od mazda gh

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če ima kdo RFT gume, koliko pa tiste polnite? Ker je pa potem res TRDA za popizdit med vožnjo, heh
    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.