Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Cx7 in 9 sta (novi) predragi za povpre?nega kupca. V ni?jih segmentih se prodajajo koli?ine in slu?i ?.

Se vedno cenejsa kot BMW, Audi itd....

Ma za?etek je bil napa?en samo benz CX7 z 260KM (imel) to je bilo pa res preve? iz segmenta, ?eprav cena pa ne pretirana (moja je bila 31k - Revolution) dobri stari cajti...danes je +10k....

 

Bolj je problem V6 za EU....bi morali narediti nov koncept

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se vedno cenejsa kot BMW, Audi itd....

Ma za?etek je bil napa?en samo benz CX7 z 260KM (imel) to je bilo pa res preve? iz segmenta, ?eprav cena pa ne pretirana (moja je bila 31k - Revolution) dobri stari cajti...danes je +10k....

 

Bolj je problem V6 za EU....bi morali narediti nov koncept

 

V6 tudi v USA skoraj ni ve?. Nova CX-9 je 2.5 T ?tirivaljnik: https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-cx-9-g227-awd-at-signature-270923979/

Napisano

To bi pa mel...ne glede na to da suvje ne rabim...sam da gre box v prtljaznik :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To bi pa mel...ne glede na to da suvje ne rabim...sam da gre box v prtljaznik :)

Kolk enoprostorcev pa ?e sploh lahko dobi? danes? ?isti polom, kaj je trendy.

33112_1.png

Napisano

Zadnji del ima, kot da ga je kdo od zadaj nabil in ga niso uspeli poklepati in je ostala vdrtina v zadnji havbi.Kam gre ta dizajn...

 

 

Napisano

Meni je huda, zadaj je na zgornji fotki malce ?udna, ampak verjetno je zaradi sence oz. neposre?ene slike ali celo barve. Bomo videli, kak?en bo v ?ivo.

Napisano

Meni je huda, zadaj je na zgornji fotki malce ?udna, ampak verjetno je zaradi sence oz. neposre?ene slike ali celo barve. Bomo videli, kak?en bo v ?ivo.

Sorry, meni ta slog oz. oblike novih mazd niso ni? kaj preve? v?e?ne. Pravijo-pre?istili smo karoserijo. Bolj se mi zdi, da so jo "o?istili" vsega in so vedno bolj puste z vseh strani.

Kot drugo, mene pri mazdinih novej?ih suvih moti to, da so vsi nekako nataknjeni oz. preozki. Morali bi biti bolj mi?i?asti oz bolj "?iroko" bi morali stati.

 

 

Napisano

Kolk enoprostorcev pa ?e sploh lahko dobi? danes? ?isti polom, kaj je trendy.

?e pomislim za nazaj, samo mazdo (s ?im mi je ratala v?e?, moja prva je bila Mazda 5 izklju?no zaradi drsnih vrat in kompaktne velikosti z voznimi lastnostmi skorajda 6ke)

 

Mazda MPV

Mazda 5

Mazda Premacy

in seveda kraljica Mazda 6 karavan I

nenazadnje CX7, pa ga ni ravno za ?teti sem, ?e celo mazda 121 je bila prostorsko ?udo za svoje mere

 

danes kaj ostane ve?jim dru?inam?

Mazda 2 / CX3 odpade

Mazda 3 / CX30 zelo tesno

Mazda CX5 (primer Amper :) )

Mazda 6 (stilsko dovr?ena a dale? od prve izvedbe po uporabnosti)

 

MPV aka Mazda 8 ?e delajo a o?itno so obupali nad Evropo

 

Enoprostorci na prste, Alhambran oz Sharambra, Ford Galaxy za katerega se sus?lja da se poslavlja (ima? Smax, kugo, sporter, turneo, cmax....) in zadnji Espace ki je katastrofa od dizajna (uporabnost?). Potem pa ?e 'polkombiji/kombiji) Citroen spacetourer/toyota/pezo, Transporter itd....Berlingo...

 

Kralja enoprostorcev Voyager je poizkusila obuditi Lancia preko GM....v jok pa v drevo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja Jere dobro si to napisal se strinjam..tudi mani je bla Mazda 5 super dru?inski avto v vseh pogledih . ..zdaj CX5..tudi ok..lp

Sem mislil Jure..dobro si napisal...se opravi?ujem pisna napaka...he he ..lp

Sem misli Jure dobro si to npisal...se strinjam ..se opravi?ujem za pisno napako..he he lp

Napisano

Zgleda, da so po?tudirali, da je cx3 premajhen in naredili cx30. Ja cx5 je idealen dru?inski ?UV za 4 ?lansko dru?ino. Zame pa ?al malo premajhen in ?koda, da niso naredili neki z drsnimi vrati za ve? kot 5 oseb. Zato ?al bom v kratkem menjal znamko...

Napisano

Sorry, meni ta slog oz. oblike novih mazd niso ni? kaj preve? v?e?ne. Pravijo-pre?istili smo karoserijo. Bolj se mi zdi, da so jo "o?istili" vsega in so vedno bolj puste z vseh strani.

Ja vidi?, vsake o?i imajo svojega malarja ... meni se po slikah kar dopade; pravo nasprotje npr. H Koni, kjer je za moj okus zunaj vsega preve?: tako lu?i kot plastik in obrobnih plastik in "krom" letvic. Da notranjosti ne omenjam ... polno gumbov in stikal ...

Napisano

Tudi meni se dopade bolj kot mazda 3

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ve? slik na spodnjem linku, sence na zadku tukaj ni in res lep?e izgleda. Notranjost pa je kaj pa vem, tista re?a ala passat oz. a6 pri sopotniku izgleda odve?, tako kot pri M3.

 

DRL pa ima o?itno tam, kjer naj bi bile meglenke? Ne izgleda kot krom...

 

https://www.carscoops.com/2019/03/all-new-mazda-cx-30-slots-between-cx-3-and-cx-5-because-theres-enough-suvs/#lg=1&slide=3

 

Jaz bi sicer dodal ?e stre?ne sanke, kot recimo USA CX-5, bi tako ?e bolje izgledala. Npr. https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-cx-5-awd-grand-touring-192-ps-usa-modell-293005540/

Napisano

Tale ?rna plastika je ?isto odve? pa ?e debela je kot da ne bi vedeli kako zadevo oblikovati. Na parih slikah izgleda ?isto ponesre?eno, ker kar naenkrat ima? zaradi tiste ?rnine ob?utek, da so izrezi za kolesa na karoseriji ogromni.

 

Ne vem ampak oblikovno sta CX3 in CX5 precej bolj dovr?eni - tole je pa SUV, ki bi hotel biti vizualno terenec izpade pa ?ist preve? ?udno in neestetsko. Lahko da se motim, samo ljudje po mojem res no?ejo kupovati 20cm grde ?rne plasti?ne obrobe, kot da bi bili nekje pred 20 leti, ko si lo?il opremo po tem ali je bil odbija? ?rn in gol ali pa lakiran v barvi vozila.

33112_1.png

Napisano

Kar sem do sedaj videl na slikah mi je v?e?, nisem pa ?e videl odprtega prtlja?nika na nobeni sliki, ker me zanima ali ima ravno dno ali poglobljeno. V primerjavi z novo M3 mi je lep?i in bolj ekonomi?en (po videzu ima na zadnjih sede?ih ve? prostora, ve?ji prtlja?nik). Je pa seveda potrebno vozilo videti v ?ivo.

Napisano

Kar sem do sedaj videl na slikah mi je v?e?, nisem pa ?e videl odprtega prtlja?nika na nobeni sliki, ker me zanima ali ima ravno dno ali poglobljeno. V primerjavi z novo M3 mi je lep?i in bolj ekonomi?en (po videzu ima na zadnjih sede?ih ve? prostora, ve?ji prtlja?nik). Je pa seveda potrebno vozilo videti v ?ivo.

 

2020-Mazda-CX-30-02-1.jpg

 

https://www.automobilemag.com/news/2020-2021-mazda-cx-30-crossover-suv-photos-specs-info/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest, hvala za sliko, sicer zgleda malo majhen prtlja?nik pa upam, da slika samo vara in je v resnici ve?ji.

Napisano

Ima pa ?e pod polico nekaj prostora

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdrav.

 

Zadek deluje 100x lep?e kot pri M3. M3 je meni kljub vsem pohvalam  v ?ivo popolno razo?aranje.

Meni je pa prav zadek najlep?i del nove m3, medtem ko je pri tem suvu totalna sme?nica in neposre?en.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.