Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Bossek napisal:

To imajo samo Skyactive X motorji saj imajo samo ti kompresor (G122 ga nima).

 

Tukaj je tema dolga 29 strani. Notri so tudi posnetki kako se jim oglasa in da so jim menjali:

WWW.CX30-FORUM.DE

Ich hab immer wenn ich mal länger fahre, also nicht nur 7 km zum Einkaufen, Geräusche beim beschleunigen. Also direkt beim Gas geben. Aber auch wenn ich den Berg runter fahre und manuell zurückschalte...

 

To je vredi, če vojno zvezd omenjajo.... 🥴

Napisano

Zanimam se za nakup Mazde CX30 z motorjem G150 s pogonom na 2 kolesi. Ali morda kdo ve ali letniki 2021 še imajo izklop dveh cilindrov? Nekje na tujih forumih sem zasledil, da tega ne bi imeli več saj naj bi bilo s tem kar nekaj problemov. Ker se toliko piše o  težavah z barvo ali je to res tako velik problem. Do sedaj namreč še nikoli nisem imel japonskih avtov. Trenutno se še vozim z 10 let starim Focusom, ki ima poškodb od kamenčkov relativno malo, sem ter tja kakšen. Tudi znotraj po prevoženih 200.000 km ne kaže praktično nobenih znakov obrabe. Je Mazda podobno vzdržljiva? Upam da ima motor vzdržljivejši saj o teh ecoboostih nočem več slišati.

Napisano

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

33112_1.png

Napisano

Mislim da CX30 nemoreš dobit G150 pogon spredaj, Pogon spredaj lahko imaš G122, X180, D116, pogon na vse štiri ima pa G150, X180 in D116. Glede motorjev so oboji ok, pač dizel za daljše vožnje bencinc za kratke, x180 motor še ni najbolj preizkušen oziroma je premalo časa na cesti za neko realno oceno, ene serije X motorjev so imele težave s kompresorjem. Glede izklopa cilindrov je tudi bila ena serija s težavami ampak se je z updatom zadeva umirila. Ecoboost motor hja sočustvujem so kar naporni ja, je tudi tebi izpušni kolektor počil, hladilna tekočina zahajala v izpuh, gretje ni grelo, pokrov ventilov nikako da se zatesni, motor pregreval?

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

Boš povedal čez kaka tri, štiri leta lastništva glede kvalitete ostalih barv. 😉

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Mislim da CX30 nemoreš dobit G150 pogon spredaj, Pogon spredaj lahko imaš G122, X180, D116, pogon na vse štiri ima pa G150, X180 in D116. Glede motorjev so oboji ok, pač dizel za daljše vožnje bencinc za kratke, x180 motor še ni najbolj preizkušen oziroma je premalo časa na cesti za neko realno oceno, ene serije X motorjev so imele težave s kompresorjem. Glede izklopa cilindrov je tudi bila ena serija s težavami ampak se je z updatom zadeva umirila. Ecoboost motor hja sočustvujem so kar naporni ja, je tudi tebi izpušni kolektor počil, hladilna tekočina zahajala v izpuh, gretje ni grelo, pokrov ventilov nikako da se zatesni, motor pregreval?

Glede na novi cenik letnik 2021 obstaja G150 s samo sprednjim pogonom.  Ecoboost (imam 1.6 150KM) je super za vozit so pa problemi. Dvakrat že počila cev hladilne tekočine na srečo vedno na parkingu. Nazadnje menjali od termostata do ne vem koliko cevk in iz motorja še vedno zasmrdi po zažgani hladilni, ki jo moram občasno dolivat. Zadnja diagnoza glede na njihove izkušnje naj bi bil počen blok, če je res kaj na tem saj razdirali niso. Gretje je res bolj slabotno, motor pa ima temperaturo pribito na sredino čeprav kazalcu ne verjamem nič.

Napisano

Ti ecoboost motorji so res brca v prazno 😞 . Pri nas smo imeli enga in je hladilba tekočina v izpuh tekla pri nekem modulu za hlajenje plinov (je kolega pogruntal) ampak drugih napak pa ni bilo konca. Zanimivo da je v ceniku g150 s sprednjim pogonom, sem gledal konfigurator in tam kaze opcijo samo awd. Drugace g150 spredaj pogon je super kombinacija po moje, ce nerabis awd.

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Boss napisal:

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

Z mojo Machine Grey barvo ni nič narobe po dveh zimah,vsaj zaenkrat. Je pa res da nobenemu v rit ne lezem,ker ga :zoom-zoom:.

Popravljeno od Bini
Napisano

Dali so nov cenik (sedaj je gor tudi nov X motor X186) in pa G150 je na voljo tudi samo s sprednjim pogonom.

 

Me pa zanima ali kdo ve kaj pomeni SD kratica. Recimo:  X180/AT/GT Plus /SO/SA/LU/SD 

 

Napisano
pred 15 minutami je Bossek napisal:

Dali so nov cenik (sedaj je gor tudi nov X motor X186) in pa G150 je na voljo tudi samo s sprednjim pogonom.

 

Me pa zanima ali kdo ve kaj pomeni SD kratica. Recimo:  X180/AT/GT Plus /SO/SA/LU/SD 

 

SD pomeni,Super Dela.....:bravo: 

Napisano

SD je, ce se prav spomnim stresno okno (verjetno iz nemscine Schiebedach)... Ostale kratice pa so verjetno kratice paketov opreme (SA = Safety, SO = Sound, LU = Luxury, ST = Style)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Imas prav .... se pravi stresno okno ni mogoce dobiti, RAZEN v primeru da vzames X186 4 kolesni pogon polno opremo. Super.

Napisano

v naši lokalni opremi je SD res vedno samo v najvišji opciji, pride pa prav, ko imaš avto cel dan na soncu in vseeno ni razgret.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

ampak to se je spremenilo z novim modelom. Prej je bil na voljo pri celotnem SkyactiveX, sedaj je samo se na AWD. Tole mi gre pri mazdi konkretno na zivce.

Napisano

Ze kar nekaj let je na voljo samo pri pescici modelov in se to samo pri visjih paketih opreme ... 

 

Prilozeni so ceniki iz let 2013, 2017 in 2018... to sem se nasel na disku :D ... 

Ceniki-20170601.pdf Ceniki-20180601.pdf 1933623346_mazdacenik30_01.2013.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mam jaz cenik kjer veljaven od 20. 7. 2020 (pred tem ki je zdaj).

 

Torej iz zacetnih cen je sla cena prvo 2k gor, sedaj se 400 eur gor. Pa se soncne strehe se ne da dobit. 🤬

 

Mogoce kdo ve se kaj pomeni IPM. V ceniku je CX-30  in pa CX-30 IPM?

mazda_cenik_07_20.pdf

Napisano

Samo je podobno... stresno okno je na voljo samo pri visjih opremah (GT Plus)... res pa je, da ni samo pri AWD... ni pa na voljo pri celotni paleti...

 

IPM pa nevem, kaj je... se mi zdi, da je faceliftan model... Tega pri CX-30 v tem ceniku ni... je samo pri CX-3 in CX-5...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

IPM označujejo posodobljeni model

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zanima me, kako brisalce postaviš v servisni položaj, to kar je napisano v navodilih mi je malo nejasno, niti mi ni jasno kaj je in kako prideš do položaja MIST. Sprašujem namreč, ker imam pri CX 30 brisalce spravljene pod motorni pokrov.

Napisano

Ja to zanima tudi mene ... ne moreš jih dvigniti in očistiti vet.steklo kot se spodobi 🙁. Bom vesel vsakega napotka in informacije. Hvala.

Napisano

Ni ponavadi, da se ročka brisalcev pritisne dol (spodnji položaj) za par sekund? In se brisalci dvignejo na šipo. Nekateri avti imajo tako.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.