Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Bossek napisal:

To imajo samo Skyactive X motorji saj imajo samo ti kompresor (G122 ga nima).

 

Tukaj je tema dolga 29 strani. Notri so tudi posnetki kako se jim oglasa in da so jim menjali:

WWW.CX30-FORUM.DE

Ich hab immer wenn ich mal länger fahre, also nicht nur 7 km zum Einkaufen, Geräusche beim beschleunigen. Also direkt beim Gas geben. Aber auch wenn ich den Berg runter fahre und manuell zurückschalte...

 

To je vredi, če vojno zvezd omenjajo.... 🥴

Napisano

Zanimam se za nakup Mazde CX30 z motorjem G150 s pogonom na 2 kolesi. Ali morda kdo ve ali letniki 2021 še imajo izklop dveh cilindrov? Nekje na tujih forumih sem zasledil, da tega ne bi imeli več saj naj bi bilo s tem kar nekaj problemov. Ker se toliko piše o  težavah z barvo ali je to res tako velik problem. Do sedaj namreč še nikoli nisem imel japonskih avtov. Trenutno se še vozim z 10 let starim Focusom, ki ima poškodb od kamenčkov relativno malo, sem ter tja kakšen. Tudi znotraj po prevoženih 200.000 km ne kaže praktično nobenih znakov obrabe. Je Mazda podobno vzdržljiva? Upam da ima motor vzdržljivejši saj o teh ecoboostih nočem več slišati.

Napisano

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

33112_1.png

Napisano

Mislim da CX30 nemoreš dobit G150 pogon spredaj, Pogon spredaj lahko imaš G122, X180, D116, pogon na vse štiri ima pa G150, X180 in D116. Glede motorjev so oboji ok, pač dizel za daljše vožnje bencinc za kratke, x180 motor še ni najbolj preizkušen oziroma je premalo časa na cesti za neko realno oceno, ene serije X motorjev so imele težave s kompresorjem. Glede izklopa cilindrov je tudi bila ena serija s težavami ampak se je z updatom zadeva umirila. Ecoboost motor hja sočustvujem so kar naporni ja, je tudi tebi izpušni kolektor počil, hladilna tekočina zahajala v izpuh, gretje ni grelo, pokrov ventilov nikako da se zatesni, motor pregreval?

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

Boš povedal čez kaka tri, štiri leta lastništva glede kvalitete ostalih barv. 😉

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Mislim da CX30 nemoreš dobit G150 pogon spredaj, Pogon spredaj lahko imaš G122, X180, D116, pogon na vse štiri ima pa G150, X180 in D116. Glede motorjev so oboji ok, pač dizel za daljše vožnje bencinc za kratke, x180 motor še ni najbolj preizkušen oziroma je premalo časa na cesti za neko realno oceno, ene serije X motorjev so imele težave s kompresorjem. Glede izklopa cilindrov je tudi bila ena serija s težavami ampak se je z updatom zadeva umirila. Ecoboost motor hja sočustvujem so kar naporni ja, je tudi tebi izpušni kolektor počil, hladilna tekočina zahajala v izpuh, gretje ni grelo, pokrov ventilov nikako da se zatesni, motor pregreval?

Glede na novi cenik letnik 2021 obstaja G150 s samo sprednjim pogonom.  Ecoboost (imam 1.6 150KM) je super za vozit so pa problemi. Dvakrat že počila cev hladilne tekočine na srečo vedno na parkingu. Nazadnje menjali od termostata do ne vem koliko cevk in iz motorja še vedno zasmrdi po zažgani hladilni, ki jo moram občasno dolivat. Zadnja diagnoza glede na njihove izkušnje naj bi bil počen blok, če je res kaj na tem saj razdirali niso. Gretje je res bolj slabotno, motor pa ima temperaturo pribito na sredino čeprav kazalcu ne verjamem nič.

Napisano

Ti ecoboost motorji so res brca v prazno 😞 . Pri nas smo imeli enga in je hladilba tekočina v izpuh tekla pri nekem modulu za hlajenje plinov (je kolega pogruntal) ampak drugih napak pa ni bilo konca. Zanimivo da je v ceniku g150 s sprednjim pogonom, sem gledal konfigurator in tam kaze opcijo samo awd. Drugace g150 spredaj pogon je super kombinacija po moje, ce nerabis awd.

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Boss napisal:

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

Z mojo Machine Grey barvo ni nič narobe po dveh zimah,vsaj zaenkrat. Je pa res da nobenemu v rit ne lezem,ker ga :zoom-zoom:.

Popravljeno od Bini
Napisano

Dali so nov cenik (sedaj je gor tudi nov X motor X186) in pa G150 je na voljo tudi samo s sprednjim pogonom.

 

Me pa zanima ali kdo ve kaj pomeni SD kratica. Recimo:  X180/AT/GT Plus /SO/SA/LU/SD 

 

Napisano
pred 15 minutami je Bossek napisal:

Dali so nov cenik (sedaj je gor tudi nov X motor X186) in pa G150 je na voljo tudi samo s sprednjim pogonom.

 

Me pa zanima ali kdo ve kaj pomeni SD kratica. Recimo:  X180/AT/GT Plus /SO/SA/LU/SD 

 

SD pomeni,Super Dela.....:bravo: 

Napisano

SD je, ce se prav spomnim stresno okno (verjetno iz nemscine Schiebedach)... Ostale kratice pa so verjetno kratice paketov opreme (SA = Safety, SO = Sound, LU = Luxury, ST = Style)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Imas prav .... se pravi stresno okno ni mogoce dobiti, RAZEN v primeru da vzames X186 4 kolesni pogon polno opremo. Super.

Napisano

v naši lokalni opremi je SD res vedno samo v najvišji opciji, pride pa prav, ko imaš avto cel dan na soncu in vseeno ni razgret.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

ampak to se je spremenilo z novim modelom. Prej je bil na voljo pri celotnem SkyactiveX, sedaj je samo se na AWD. Tole mi gre pri mazdi konkretno na zivce.

Napisano

Ze kar nekaj let je na voljo samo pri pescici modelov in se to samo pri visjih paketih opreme ... 

 

Prilozeni so ceniki iz let 2013, 2017 in 2018... to sem se nasel na disku :D ... 

Ceniki-20170601.pdf Ceniki-20180601.pdf 1933623346_mazdacenik30_01.2013.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mam jaz cenik kjer veljaven od 20. 7. 2020 (pred tem ki je zdaj).

 

Torej iz zacetnih cen je sla cena prvo 2k gor, sedaj se 400 eur gor. Pa se soncne strehe se ne da dobit. 🤬

 

Mogoce kdo ve se kaj pomeni IPM. V ceniku je CX-30  in pa CX-30 IPM?

mazda_cenik_07_20.pdf

Napisano

Samo je podobno... stresno okno je na voljo samo pri visjih opremah (GT Plus)... res pa je, da ni samo pri AWD... ni pa na voljo pri celotni paleti...

 

IPM pa nevem, kaj je... se mi zdi, da je faceliftan model... Tega pri CX-30 v tem ceniku ni... je samo pri CX-3 in CX-5...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

IPM označujejo posodobljeni model

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zanima me, kako brisalce postaviš v servisni položaj, to kar je napisano v navodilih mi je malo nejasno, niti mi ni jasno kaj je in kako prideš do položaja MIST. Sprašujem namreč, ker imam pri CX 30 brisalce spravljene pod motorni pokrov.

Napisano

Ja to zanima tudi mene ... ne moreš jih dvigniti in očistiti vet.steklo kot se spodobi 🙁. Bom vesel vsakega napotka in informacije. Hvala.

Napisano

Ni ponavadi, da se ročka brisalcev pritisne dol (spodnji položaj) za par sekund? In se brisalci dvignejo na šipo. Nekateri avti imajo tako.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.