Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 urami je Tilen5 napisal:

@Alex Ti boš kmalu odpiral Šampanjc ? Eno leto z cx-30.

 

Gledam slučajno glih tle excel tabelo uporabnikov Mazda foruma

 

Kje pa obstoji ta seznam ?

Napisano
pred 6 urami je Robert napisal:

 

Kje pa obstoji ta seznam ?

Ko si se ravno oglasil,povej malo kako se kaj x180 motor drži; koliko km imaš,poraba,zadovoljstvo itd....🤗😉

Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Ko si se ravno oglasil,povej malo kako se kaj x180 motor drži; koliko km imaš,poraba,zadovoljstvo itd....🤗😉

 

Decembra letos bo star 4 leta, zaenkrat zelo zadovoljen, poraba se vrti okoli 7l, redni servis na pooblaščenem servisu vsako leto - BTC (dokler bo še, potem bom šel verjetno v Autotehno Vis, ki mi je lokacijsko zelo blizu), nobenih težav tudi v ostalih delih vozila, km 24.800, avto v pogonu sicer vsak dan a na kratkih relacijah. Zaenkrat top.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano

Zanimivo, da je na Irskem zelo malo Mazd. Do sedaj sem videl le tri 6-ke,par 3-k in tri cx30. Ostalih ni. Prevladujejo Nemci. Vozni park zelo, zelo dober. 

Taxi - ji večinoma električni,WV ID4 in razni hibridi  toyote. Benzin je po 1,6 €, nafta je 1,7€. To je za njihove plače zelo poceni. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Zanimivo, da je na Irskem zelo malo Mazd. Do sedaj sem videl le tri 6-ke,par 3-k in tri cx30. Ostalih ni. Prevladujejo Nemci. Vozni park zelo, zelo dober. 

Taxi - ji večinoma električni,WV ID4 in razni hibridi  toyote. Benzin je po 1,6 €, nafta je 1,7€. To je za njihove plače zelo poceni. 

Vozni park ne more bit zelo, zelo dober če pa skoraj ni Mazd.... 🥴😉👍 

Cena je pa res dobra, škoda da nisi z Mazdo.... 😉Uživaj🤗

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 53 minutami je Robert napisal:

 

Decembra letos bo star 4 leta, zaenkrat zelo zadovoljen, poraba se vrti okoli 7l, redni servis na pooblaščenem servisu vsako leto - BTC (dokler bo še, potem bom šel verjetno v Autotehno Vis, ki mi je lokacijsko zelo blizu), nobenih težav tudi v ostalih delih vozila, km 24.800, avto v pogonu sicer vsak dan a na kratkih relacijah. Zaenkrat top.

Super, da si tadovoljen. 🤗

Pri porabi 7 litrov se pa pozna, da so kratke ture, ker poraba začne padat po cca 3km,ko se motor ogreje na delovno temperaturo.... 👍😉

Napisano
pred 17 minutami je Bini napisal:

Vozni park ne more bit zelo, zelo dober če pa skoraj ni Mazd.... 🥴😉👍 

Cena je pa res dobra, škoda da nisi z Mazdo.... 😉Uživaj🤗

 

Hotel sem napisati, da so same hude makine na cesti. Res je, manjkajo mazde. 😊

 

 

Napisano

Ali je še kdo opazil, da klima ne piha v zadnjem delu avtomobila?ali je to samo pri moji cx30?bliža se 2.redni servis pa bo treba še to pogledat.. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 18 minutami je Denlub napisal:

Ali je še kdo opazil, da klima ne piha v zadnjem delu avtomobila?ali je to samo pri moji cx30?bliža se 2.redni servis pa bo treba še to pogledat.. 

 

Ko smo se zadnjič vozili z M6 2018, je tudi potnica zadaj tarnala, da ji je vroče in da ne čuti hlajenja ??? 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 14 minutami je Denlub napisal:

Ali je še kdo opazil, da klima ne piha v zadnjem delu avtomobila?ali je to samo pri moji cx30?bliža se 2.redni servis pa bo treba še to pogledat.. 

V zadnjem delu avtomobila?🤔 misliš iz sredinske konzole in izpod prednjih sedežev? Meni piha hladno,če imam AC prižgano na avto in odprte šobe na sr. konzuli.....👍

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

 

Ko smo se zadnjič vozili z M6 2018, je tudi potnica zadaj tarnala, da ji je vroče in da ne čuti hlajenja ??? 

Mal več na gas, pa piha kot pri norcih, vsaj na najboljšem G192 motorju :zoom-zoom:

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Bini napisal:

V zadnjem delu avtomobila?🤔 misliš iz sredinske konzole in izpod prednjih sedežev? Meni piha hladno,če imam AC prižgano na avto in odprte šobe na sr. konzuli.....👍

Kako je s tem AC? Če to prižgem, mi preklopi na kroženje znotraj kabine, kar pa mi ni všeč, ker imam rad svež zrak.  

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

V zadnjem delu avtomobila?🤔 misliš iz sredinske konzole in izpod prednjih sedežev? Meni piha hladno,če imam AC prižgano na avto in odprte šobe na sr. konzuli.....👍

Ja iz konzole..pri meni nič vse sprobal usmeritev v noge,trup,stekla, Auto, zunanji zrak,notranji zrak,..

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Kako je s tem AC? Če to prižgem, mi preklopi na kroženje znotraj kabine kar pa mi ni všeč, ker imam rad svež zrak.  

Na roke vgasneš notranji in ti dela še naprej vse avt. Ponavadi ga zapre ko je res vroče!

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Na roke vgasneš notranji in ti dela še naprej vse avt. Ponavadi ga zapre ko je res vroče!

Iz Splita do Slovenije je 4 ure vroče avtoceste ... samo ob notranjem kroženju bi se zadušili ... 😀 Sem mislil, da bo Mazda saj vsake toliko časa spuščala zunanji zrak (preklapljala), pa sem prej obupal in prestavil na ročno ... 

Napisano

Ja, res je potrebno ročno odpreti zrak, čeprav je klima nastavljena na AUTO in se zlepa sam ne odpre. In ko ročno odpreš zrak, klima enostavno pri višjih temperaturah ne sfolga hladiti. Tako sklepam, da je kompresor enostavno preslab, oziroma poddimenzioniran in so raje softversko klimo sprogramirali tako, da je notranje kroženje zraka večino časa vklopljeno.

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Skoraj vsak dan sem v avtu 2 uri, imam na avto in ročni vklopim luft od zunaj. Ugotovil sem da je najboljše da samo zvišaš/znižaš stopinje če te zebe, ostalo pustiš kot je. Nobenih težav, včasih sem bil pa skos prehlajen na ročnih klimah.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je Lentus napisal:

... ... ...Tako sklepam, da je kompresor enostavno preslab, oziroma poddimenzioniran in so raje softversko klimo sprogramirali tako, da je notranje kroženje zraka večino časa vklopljeno.

 

Narobe sklepaš.

 

Tako je rešeno zaradi izkoristka. Briga njih, kaj boš ti dihal, važno, da je dva grama CO2 manj v izpustu. Pri konkretnih klimatih, ki skrbijo za prezračevanje stavb, je rekuperacija, ki z odpadno toploto ogreva oz. hladi vstopni zrak v tako imenovani "kocki". V avtu te rekuperacije ne morejo tako izvest, zato naredijo kar notranje kroženje zraka in klima samo "dohlaja", kar je "toplotnih" izgub in ni potrebno na polno hladiti vroč zunanji zrak... Pa je pol kaplje goriva prihranka, kar je blazno pomembno pri teh evropskih strogih standardih.

 

Če ti kaj ni prav, pojdi pa na letalo, tam teh težav ni, ker jih ti zakoni in ti standardi ne vežejo...

Napisano

Haha, se pravi dolge poti z letalom, da se slučajno štirje na zadušimo v lastnem izdihanem zraku na poti na morje, neekonomične kratke poti pa z avtom. Kera logika. Mazda je edinstvena in v vseh pogledih res nekaj posebnega.

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)

Pa še kratki vtis z vožnje na morje in nazaj.

Poraba za G150 AT na 590 km dolgi poti do Tučepov je bila 6,9l, nazaj grede pa 7,2l. Hitrost po ac ves čas na tempomatu nastavljena na 133 km/h, oziroma manj ob omejitvah. Bili smo trije in poln prtljažnik, gume napumpane na 2,7/2,6.

Na poti do tja, sem proti koncu bil na trnih zaradi goriva, saj mi je kazalo le še 60km dosega, preden mi je uspelo najti bencinsko črpalko v Makarski.

Klime mi na srečo ni bilo potrebno vklaplajti, razen tja grede, zadnjih 50 kilometrov.

Moram pa še nekaj pokritizirati. Pri potovalni hitrosti 130 km/h ima motor v 6. prestavi okrog 2.500 obratov. Tu je motor dobesedno mrtev in je potrebno na skoraj vsakem avtocestnem klancu prestavljati navzdol za eno prestavo ali dve. Tu motorju definitivno manjka turbina. Z prejšnjim avtom in 25 konjev slabšim turbakom (1.4 TSI), na isti poti, na klancih ni bilo petrebe po prestavljanju navzdol. Vse je šlo v 6. prestavi. Normalno, saj je imel avto pri 2.500 obratih že maksimalni navor.

Je pa res, da nad 4.000 obrati potegne ko zmešan in ga je užitek malo zavrtet. Samo ne prevečkrat, ker gre takrat poraba tudi v višave😁.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Zanima me kakšen imate kaj software v avtomobilih? Meni so na zadnjem servisu zamenjali iz 110000 na 110001...sedaj opažam, da mi matrične luči delajo skoraj kot navadne...recimo, ko se peljem za nekom, mi skoraj ne prižiga segmentov, in pa ko mi svetijo dolge pa se nekdo pelje proti meni, se izklopijo vsi segmenti, dejansko kot bi prižigal dolge in kratke...? Na prejšnjem softweru mi je delovalo dosti boljše, je pa velikokrat predolgo bil prižgan posamezen segment in sem zaslepil mimovozečega...zato sem tudi rekel za novejši software...sedaj pa je veeeeeliko slabše...

Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je tommaazz napisal:

Zanima me kakšen imate kaj software v avtomobilih? Meni so na zadnjem servisu zamenjali iz 110000 na 110001...sedaj opažam, da mi matrične luči delajo skoraj kot navadne...recimo, ko se peljem za nekom, mi skoraj ne prižiga segmentov, in pa ko mi svetijo dolge pa se nekdo pelje proti meni, se izklopijo vsi segmenti, dejansko kot bi prižigal dolge in kratke...? Na prejšnjem softweru mi je delovalo dosti boljše, je pa velikokrat predolgo bil prižgan posamezen segment in sem zaslepil mimovozečega...zato sem tudi rekel za novejši software...sedaj pa je veeeeeliko slabše...

Meni so posadabljali, a luči še vedno delajo enako dobro kot prej.

Mogoče informacija za koga, ki tega še ne ve. 

Na levi ročici je na koncu gumb. Ko ga pritisneš, izklopiš avtomatiko. To pride v poštev, ko moraš na hitro prejlapljati iz ročnega načina v avtomatski, če kakega kamionista zaslepiš, recimo. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Poglej prosim katero verzijo imaš...meni res deluje slabo...kot mavadne led in ne matrične...zanimivo, da kar izklopi vse, ko se avtomobil približuje, namesto da bi samo tisti del kjer je avtomobil...prej pa je bilo ok

Pa še fakin toča mi ga je na Krku dobila🤬

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.