Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

Jaz pa sem 99,99%, da moraš plačati slovenski 22% DDV. Za vse avte do 6.000 prevoženih km ali mlajše od 6 mesecev, ki se davčno obravnavajo kot da so novi.

 

image.png

 

 

Tako je👍

Napisano

Točno tako. Novih sploh ne glejte.

 

6 mesecev in 6.000 prevoženih km - to je meja, da se šteje vozilo za rabljeno. Sicer na nemško ceno (z DDV) plačaš še naš DDV. Za rabljeno plačaš samo nemško ceno z DDV in je to to, no, plus homologacija (100€).

Napisano
dne 4. 8. 2024 ob 8:42 je Janez007 napisal:

Na @Bini sem najprej pomislil, vendarle on je imel limuzino, pa še prejšnji model. Mene zanima Mazda 3 HB, oz. alternativno CX-30, če je prostornejša. 

 

Privlači me tale G140 dinozaverski motor.  6-ke ni več v ponudbi, CX-5 pa tega motorja tudi nima v ponudbi. Ostali večji so zame predragi - ne mislim nabavljat avta za 50.000, ker mi ga lahko naslednji dan zbije toča ...

 

Zanimivo mi je, da ni nikjer ničesar za prebrati/pregledati kake teste.

Sem pa mal po konfiguratorju pogledal, da imata navora enako tale G140 (238Nm/3300 o/min), X186 (240Nm/4000 o/min). Ima pa G140 največjo moč pri 5000 o/min, x186 pa pri 6000 o/min.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 49 minutami je DonFelipe napisal:

Se opravičujem če sem v napačni temi, ampak zasledil sem omenjeno delovno vozilo. 

No problem....😉

Napisano

Na Danskem imajo poleg res veliko električarjev tudi veliko cx30. Izgleda, da so tudi pri njih popularni. 😊

 

 

Napisano
dne 17. 8. 2024 ob 9:26 je Bini napisal:

S temle ogledom bo verjetno lažja odločitev za X motor.....😉

 

Tale video sem si ravno včeraj pogledal. Gospod zelo dobro razloži posebnosti in delovanje motorja skyactive x. Zelo zanimiva mi je bila informacija, da je za boljši izkoristek delovanja motorja v načinu SPCCI priporočljivo tankati 95-oktanski bencin z do 10-odstotno vsebnostjo bioetanola (E10). Pri tem gorivu se namreč kompresijski vžig v valjih sproži pri nižjem kompresijskem tlaku kot pri 95-oktanskem bencinu z do 5-odstotno vsebnostjo bioetanola (E5) ali pri višjeoktanskem bencinu.

 

A je v Sloveniji sploh možno kje tankati bencin 95 E10?

1568864.png

Napisano

Na Mol in ini sigurno dobiš E10... 

Zato pa nam tako malo pije, vprašanje pa je kako dolgo bo ostal motor čist.... :whatever:

Napisano

Kako je pri CX-30 še ne vemo, drugače pa manj kot ima etanola boljši je bencin. 😉

Napisano

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

Kje si pa opravil servis?

1568864.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

zračni filter kabine !!!! 

 

dobra cena za pooblaščenca

Napisano
pred 48 minutami je NevLado napisal:

zračni filter kabine !!!! 

 

dobra cena za pooblaščenca

Saj se razume,da je to ista stvar. Zračni filter na motorju je pa čisto nekaj drugega..... 👍😉

Pred eno uro je Justus napisal:

Kje si pa opravil servis?

Mazda-Selmar, Celje.... 👌😉

Napisano
pred 20 urami je Bini napisal:

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

Pri katerih km?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Guma kaj hitro rada podrgne po okvirju. Sploh če maš mal manj napolnjene in se v ovinke furaš bolj na Hard.
    • A ni en mojster delal doktorsko dizertacijo iz neravnosti in neustreznosti teh obrob in kako da niso pravilno pričvrščene, itd....malo manj kot na Japonsko pisal reklamacijo 🤣🤪, kaj na to porečete sedanji lastniki cx30 in res me zanima ali je ta majster še lastnik cx30 ali je šel na kako bolj premium znamko🤔😉
    • Spomnim se ko je prišla CX30 na naše ceste. Meni je bila grda zaradi plastičnih obrob. No danes mi je tudi zaradi oblog všeč, z leti se okus spreminja.
    • Vsak lahko napiše svoje mnenje… ne glede na to, kako dolgo je na forumu in kaj vozi… Eni so bolj pristranski , drugi manj… Eni pa enkrat pišejo, kako je CX-30 grda… čez par let pa sami kupijo… in takrat je najlepši avto na svetu ki se ne more kosat z nobenim drugim  
    • Jaz sem imel na prejšnjem Giantu 2.3 gume in sem opažal odrgnine na okvirju zadaj. Pa gledal zakaj, če je ni šans, da bi obroč z roko zvil toliko in tudi kar nekaj mm je šla guma mimo. Sem nalepil gor izolirtrak in šel na furo. Fajn po moško....in so ble sledi na izolirju.   Torej je ne glede na kaj zvilo pod hitrostjo špice. Tako da verjamem, da se vilce zvijajo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.