Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je skritikrt napisal:

 

Po vsej verjetnosti...po moje nepomembno.

Bolj važno je,da je dober,vzdržljiv stroj ta 2,5 z 140 konji...

Glede na dosedajšnjo prezenco na netu se zdi,da navdušuje.🧐😃...je točno tisto,česar ostali nimajo.

In to navdušuje s čim? 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

In to navdušuje s čim? 

Baje zelo lepo paše k avtomatiku...to so do sedaj rekli vsi,ki so vozili kombinacijo tega motorja in avtomatika...ne glede ali M3 (5v,4v) ali CX-30.

In baje ima lepšo real life porabo kot stari 2.0

VLTP tukaj itak nima veze z realnostjo,za to pa je Mazda šla ta korak,kljub nevarnosti plačanja penalov...pač Mazda je "upornik" (Alexander Bloch).

X ima prednost cca. 0,1L (izjava Schuster Automobiele), in glede na razliko v ceni ...za normalne voznike,ki ne potrebujejo toliko konjičkov,je to zamenjava za stare Skyactiv-G 2.0, ki ni "gnila". 

 

 

Napisano

Predvsem bo odvisno od cenovne politike. Navora ima dovolj za to težo, konjev pa tudi za normalno vožnjo. Lahko bi bila tudi zanimiva za menjavo za dizle, ker vemo kako je z njimi in razlika v porabi goriva med njima je minimalna.... :nevem:

Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Alex napisal:

Prideš zraven, ko jo bomo testirali? 

Ja, samo povej kdaj. Pon-pet do 15. delam.

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 20 urami je Alex napisal:

In to navdušuje s čim? 

obvezno testirat na Vrhniški klanec ali pa vsaj Črni kal iz vaše smeri :), da poročate ali je smiselno hodit na testno vožnjo ali raje ne :)

Napisano (urejeno)

Ta čudežen Vrhniški klanec. Zadnjič sem celo testiral. Na 130 sem pohodil v 6. In bil na 1/3 na 180. Do vrha bi bil na 200, če ne več.

 

In to ne s črno raketo ampak z Focusom.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 6
  • Haha 3
Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je godlike napisal:

Ta čudežen Vrhniški klanec. Zadnjič sem celo testiral. Na 130 sem pohodil v 6. In bil na 1/3 na 180. Do vrha bi bil na 200, če ne več.

 

In to ne s črno raketo ampak z Focusom.

Povej karakteristike Focusa :) s turbo motorjem 👍 in bo vse logično.....

Popravljeno od sportman333
Napisano

Turbo 1.5 3 cilindre, 182 km, 240NM.

Na 130km/h sem 2900 obratov.

 

Tak da ima proti mazdam 25% manj cilindrov.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 28 minutami je godlike napisal:

Turbo 1.5 3 cilindre, 182 km, 240NM.

Na 130km/h sem 2900 obratov.

 

Tak da ima proti mazdam 25% manj cilindrov.

 

Dej ga sekljat, pa sej to ni pomembno. Pomembno je le kje so teli konjički na voljo. In pri turbičih so bistveno prej vsi pripravljeni kot pri atmosfercih. To smo že ne vem kolikorat premlevali, da pri atmosfercih je tista silna konjaža na papirju bolj malo vredna, ker je praktično tam nekje na voljo malo pred blokado in to v zelo ozkem območju obratov.

33112_1.png

Napisano

Vem.

Pa 8v so bli boljši, ker so vlekli tudi spodaj, vendar bolj enakomerno. 16v ima več konjev, je pa spodaj mrtev.

 

Vem ja. Smo premleli 😉

Napisano

Tole najbolj opiše, kaj je turbič, ko je ves navor na voljo že pred 2000 obrati. In maš ga vsega na voljo skoraj čez celotno območje vrtljajev. Čista poezija.

 

image.png

 

Po drugi strani pa atmosferc, četudi je X-motor, zgleda takole.

 

image.png

 

Grafa za 2.5 140 pa še nisem našel, ampak verjetno bo do 4000 obratov podobna teli.

 

image.png

 

Potem bo pa navor prilagajan tako, da bo moč vodoravna črta do 6000 obratov. Nekako tako kot izgleda pri 150 konjskem dizlu.

 

image.png

33112_1.png

Napisano

Super opis. 👍

 

Res je. Giulietta ni bla tako čudovita. Hibridne turbine so naredle še 1x korak naprej.

 

Če je 150KM motor, je navor isti, konji pa se pro 4.5 rpm posekajo. Tak da, dokler ga ne ženeš, sta identična.

 

Še druga raketa:

EngineGraph+(1).jpg

 

Ima še 10s overboosta na 304 NM(če je olje toplo, ne prevroče in gorivo ok kvalitete) od 3 predstave navzgor med 2000 - 4000.

 

Meni je res fascinantno, kaj so uspeli spraviti iz 1.5 in 1.6 motorjev In kljib temu zagotoviti neko "normalno" življensko dobo.

Napisano
pred 41 minutami je Bossek napisal:

Dosegel pomemben mejnik :hudicek:null

image.jpeg

Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 

 

 

Napisano
pred 16 urami je miha20 napisal:

eksluzivno najdeno za forumaše 😁

mazda g140.png

 

Odlično za tole... ja pa navor korigiran, da ima očitno tam nekje od 3400 obratov konstantno moč (ravna vodoravna črta) pri 140KM. To zna bit celo med 3400 obratov vsaj do 5200. Tam, kjer ljudje tudi največ vozijo bencinarje pri pospeševanju. Men se to zdi kr ok, ker tole zna bit kr žvahna zadeve pri nizkih obratih. Do 2500 celo bolj kot X motor.Do 3500 pa celo enako.

 

Sigurno je pa boljše od G122 in G150.

33112_1.png

Napisano
pred 18 urami je Alex napisal:

Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 

 

Da imam najvec z BOOBS km? Motor je X186 ja, zaenkrat brez vsake tezave. Upam da tako tudi ostane :rispekt:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Odlično za tole... ja pa navor korigiran, da ima očitno tam nekje od 3400 obratov konstantno moč (ravna vodoravna črta) pri 140KM. To zna bit celo med 3400 obratov vsaj do 5200. Tam, kjer ljudje tudi največ vozijo bencinarje pri pospeševanju. Men se to zdi kr ok, ker tole zna bit kr žvahna zadeve pri nizkih obratih. Do 2500 celo bolj kot X motor.Do 3500 pa celo enako.

 

Sigurno je pa boljše od G122 in G150.

Kupc jo bodo najbr6 "odpirali" oziroma čipirali na običajno moč teh motorjev. 

 

 

Napisano
pred 4 urami je Bossek napisal:

 

Da imam najvec z BOOBS km? Motor je X186 ja, zaenkrat brez vsake tezave. Upam da tako tudi ostane :rispekt:

Imam x186 dobro leto in pol pa ja zaenkrat brez tezav. Motor je zelo odziven itd. Ne pogresam nobene turbine. Pa + mazdi da se delajo motorje 2.0 ne pa tisti ko delajo mlincke 1.0😂bivsa ma capturja 1.3 tce poraba 7,2 litra😂

  • Všeč 4
  • Ljubim 2
Napisano
pred 11 minutami je klemen 77 napisal:

Imam x186 dobro leto in pol pa ja zaenkrat brez tezav. Motor je zelo odziven itd. Ne pogresam nobene turbine. Pa + mazdi da se delajo motorje 2.0 ne pa tisti ko delajo mlincke 1.0😂bivsa ma capturja 1.3 tce poraba 7,2 litra😂

 

Nekaj dni se vozim s prvinskim avtom - Cliom Storia 1.2 s 43 kW (58 KM) in gre čisto v redu, tudi po avtocesti. Sprašujem se, ali človek res potrebuje kaj dosti več?

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

Nekaj dni se vozim s prvinskim avtom - Cliom Storia 1.2 s 43 kW (58 KM) in gre čisto v redu, tudi po avtocesti. Sprašujem se, ali človek res potrebuje kaj dosti več?

Odvisno.od voznika. Če si bolj športne narave, lahko na Vrhniškem klancu izstopiš iz njega in malo tečeš zraven. 

Drugače po ja. Definitivno prideš tudi z njim do cilja. Kakor tudi s kolesom. Slej kot prej. 

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

 

Nekaj dni se vozim s prvinskim avtom - Cliom Storia 1.2 s 43 kW (58 KM) in gre čisto v redu, tudi po avtocesti. Sprašujem se, ali človek res potrebuje kaj dosti več?

No, ja, ker sem tudi sam občasno vozil takšno Storio, vem, kako (ne) gre. Pa zdaj se voziš brez klime, ki bi ti pobrala lep del črede ...

Za penzionista je pogojno okej. Če bi bil pa 1.2 16v s 75 konjički, bi pa verjetno res lahko dejal, da več kot to ne rabiš. Si pa želiš. 😃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
    • A maš prikolco prklopljeno?
    • Men je pa drama, kakšne temperature mate v bajtah pozimi 25 stopinj, poleti pa bi hladili na 21 stopinj. Kje je kle logikami ni jasno.    Jaz mam pozimi 21 poleti pa recimo 23-24 stopinj, kar je prav ker si manj oblečen. Nikogar pozimi ne zebe, ker če te zebe oblečenega pri 21 pol je neki precej narobe. 
    • Janez 007 je že omenil težave s fiziko in mu dam zelo prav. Topel zrak je strašno težko spravit dol s pod stropa že v eni etaži, kaj šele čez dve etaži. Enako mrzlega ne spraviš gor na noben način. Sprobano. Razen na silo s kakšnim dodatnim (glasnim) ventilatorjem, tudi to sem že počel v eni zidanici. Tudi dve loputi ne verjamem da delata čudeže (imam in v bistvu ne rabim). Tudi če našopaš ventilator klime do konca.  Ogrevanje s klimo ima moteč stranski učinek - zvok. Od 5ih stopenj imam maksimalno na drugi.   Bratec je hotel klimo za gretje v dnevni sobi - le ta je v dveh etažah vendar en odprt prostor. Predlagal sem mu pozicijo klime 2m od tal. Ko je prišel majstor, je to zmontiral precej blizu 4,5 m visokega stropa in od gretja spodaj ni bilo nič. Hladi pa vredu.    Gretje ali hlajenje, vsaka etaža svojo klimo.         
    • Če hočeš kvalitetno olje zamenat ga rabiš 11-12 litrov, če te jebe menjalnik s polovično menjavo olja ne narediš nič, sam novo olje še dodatne smeti po sistemu potegne, ker jih navleče nase. 2013-2014 letniki imajo problem z ležajem v menjalniku
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.