Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Pa sej moteče je samo to opozorilo na prekoračitev hitrosti ali se motim? O katerih sistemih govoriš?

 

 

Pri tvoji ja... pri tistih, ki so letnik 2024 od nekje junija dalje, pa se ne da vec tako enostavno za stalno izklopit... zaradi EU uredbe ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Mene moti npr. tudi opozarjanje z vibriranjem volana na sredinsko črto. Na primer, se pomakneš proti sredini, da lažje vidiš, če se da prehitet.

Na Fordu me ne moti. Na podeželjski cesti ala Dravski dolini vgasnem.

Tudi popravek je nežen.

 

Na i20n imam samo piskanje, vibriranja nima, cukne pa grdo.

pred 51 minutami je Jest napisal:

 

 

Pri tvoji ja... pri tistih, ki so letnik 2024 od nekje junija dalje, pa se ne da vec tako enostavno za stalno izklopit... zaradi EU uredbe ... 

Hvala bogu, da sem tak norel avto kupit pred 2024.

Napisano

Eee, fantje moji, da bi vi videli, kako je asistenca ohranjanja smeri pri FucksWagnu...

 

Pozno popoldan, ob cesti odbojna ograja, od ograje senca na cesti in FucksWagen rine čez črto na sredo ceste... Nič ne piska, nič ne vibrira, samo obrne volan. Praviloma se takoj nato sproži še alarm "možnost trka", ker zazna nasprotni promet. Saj, če volan potegneš nazaj, popusti in imaš nadzor nad vozilom, poskrbi pa za adrenalin, da ne zaspiš za volanom...

 

Pa bodi dovolj, da ne smetimo teme...

  • Začuden 1
  • Žalosten 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 5 urami je GregorV napisal:

Na tem forumu je kar živahno. 😀

 

Gledam krivuljo navora za G140, prav zanimivo, v nižjem območju je celo več navora kot pri X186, ta ima potem precej več navora od 3500 obratov dalje.

 

Vsekakor bom šel k več salonov in videl kje mi ponudijo najboljšo ponudbo. Najprej na Ferk, ker sem iz okolice MB, čeprav ne pričakujem dobre ponudbe...

 

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

 

Zaenkrat samo raziskujem. Odločitev glede točnega avta še ni padla. Je pa CX-30 med bolj všečnimi, v vseh pogledih...😃

 

LP

 

Glede na to, da gledaš tudi Karoq, Qashqai, Tucson sklepam, da ti je ena od prioritet tudi prostornost. Pri CX-30 te ne boš našel. Čeprav sta Captur in T-Roc na zunaj manjša, nista zato nič manj prostorna od CX-30.  

Prtljažnik v moji CX-30 je recimo manjši od prtlajžnika v ženinem T-Cross-u. Tudi vstop in izstop iz avtomomobila je zaradi bolj športnega dizajna problematičen, predvsem zadaj. Sicer meni ne povzroča nekih posebnih težav, ampak oče se komaj izvleče iz njega zaradi nizke strehe in zelo položnega A-stebrička.

 

Imam sicer 2.0 G150 mildhibrid in motor lahko samo pohvalim. Me pa zanima, koliko navora k tej krivulji doda še elektrika. Ker avto skoči in leti nenormalno.

  • Všeč 4
  • Haha 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 7 urami je GregorV napisal:

Na tem forumu je kar živahno. 😀

 

Gledam krivuljo navora za G140, prav zanimivo, v nižjem območju je celo več navora kot pri X186, ta ima potem precej več navora od 3500 obratov dalje.

 

Vsekakor bom šel k več salonov in videl kje mi ponudijo najboljšo ponudbo. Najprej na Ferk, ker sem iz okolice MB, čeprav ne pričakujem dobre ponudbe...

 

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

 

Zaenkrat samo raziskujem. Odločitev glede točnega avta še ni padla. Je pa CX-30 med bolj všečnimi, v vseh pogledih...😃

 

LP

 

Ferk je nam ponudil 1500eur več za CX30,kot nekateri prodajalci v MB,plus 4000eur popusta pri novem samo ne Mazdo.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano

Meni je 2019, 2012 bilo rečeno niti centa.

Tudi poznam nekoga, ki je bil prepričan, da bo dobil, ker zna, pa je kupil M6 2018 polni opremo tamočni bencin brez centa skonto.

 

Mogoče so pa se spremenili.

pred 7 urami je GregorV napisal:

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

Puma je draga ima pa dobro podvozje.

Iz zgornjega seznama Tuscona.

 

Samo ne VAG 🙃

Napisano
pred 20 urami je Alex napisal:

Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud  preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate. 

 

... in če pokličeš v naslednje pol ure dobiš drugo za pol cene... in to še ni vse...

  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Samo nasvet : drži se daleč od Quashquai, če nočeš dobiti živčnega zloma. 

Dejstva,da ostali ne dobimo živčnega zloma

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Puma je draga ima pa dobro podvozje.

Iz zgornjega seznama Tuscona.

 

Samo ne VAG 🙃

 

pred 1 uro je Stinica napisal:

Dejstva,da ostali ne dobimo živčnega zloma

Pumo sem vozil in imam pri hiši Focusa.

 

Hyundai-ja tudi imam. V širši družini je to številka 5. Nič ni bilo tako zanesljivo kot Hyundai.

Seveda če ne vzameš Mazde 😉

 

VAG pa pač. Sem že dostikrat zapisal tukaj. 18x garancija v prvem letu in 1-2x na leto, v 10 letih nekaj crknilo. Veriga na kulanco pri 50.000km, 20.000km menjava vbrizgalne šobe, ....

 

Vem da ni za Quashquai-ja, ampak sem vseeno tudi pri sebi podkrepil z dejstvi zakaj.

Napisano
pred 8 urami je etcho napisal:

Mene moti npr. tudi opozarjanje z vibriranjem volana na sredinsko črto. Na primer, se pomakneš proti sredini, da lažje vidiš, če se da prehitet.

To se izklopi samo skozi osrednji meni ali je kakšen gumb npr. na volanu? 

Napisano (urejeno)

Na levi strani med volanom in vrati so 4 gumbi. Eden je TCS. Ampak mislim, da izklopi samo traction control. Tako da si obsojen na menu. Po vsakem zagonu motorja.

Popravljeno od etcho
Napisano

To pa se ne sliši dobro 😟, govorim o tem, da se z enim pritiskom na gumb ne da izklopiti vse asistence.

V meni pa res ne bi rad hodil vsakič ko se vsedem v avto.

 

Captur ima npr. odlično urejeno. Ima osebni meni, kjer se samo izbriše kljukice za sisteme, ki jih nočeš imeti, shraniš in to je to.

Ta meni je povezan z tipko na armaturki. Stisneš tipko in vse je izkopljeno.

 

Ja, to vem da CX-30 ni ravno najbolj prostorna in je malo bolj športne oblike. Ali mi lahko kdo prosim pove kakšne so mere prtljažnika, dolžina in širina.

 

Hvala

 

LP

 

Napisano (urejeno)

Tudi mene samodejno obračanje volana izredno moti, se tega ustrašim in imam občutek, da vozila nimam pod kontrolo. Skratka, v mojem primeru je ta opcije nevarna in lahko povzroči več nesreč, kot jih prepreči. Na srečo se jo da pri Mazdi 6 izklopit (imam nastavljeno na brnenje).

 

Po nekaj različnih avtov različnih znamk sklepam, da se opcije trajnega izklapljanja z leti vedno bolj izklapljajo. Upam, da bodo čez čas prišle rešitve - konec koncev je le programska oprema. Vozil sem leto staro Kio Sportage -  glede tega za popenit, ne vem, če je lahko še slabše.

image.png

 

Mazda CX-30 2.5 e-SKYACTIV-G M Hybrid 140hp, 2024

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Hm, kaj pa je to za ena verzija Mazde? (CX-50?) Sem slučajo naletel na YT. Za ameriško tržišče, zgleda.

 

image.png

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 42 minutami je Alex napisal:

zmagata pa ti dve navedbi, a si jim ti @Alex sugeriral za članek :), sploh ta druga :):)

  • Ni povsem na ravni najbolj dovršenih
  • Avtomobilski dinozaver
  • Všeč 1
  • Haha 6
Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

zmagata pa ti dve navedbi, a si jim ti @Alex sugeriral za članek :), sploh ta druga :):)

  • Ni povsem na ravni najbolj dovršenih
  • Avtomobilski dinozaver

Kaj pa, če je vse res? 😉

pred 57 minutami je dvorjan napisal:

To samo pomeni, da je avtor članka bral ta forum. 😃 #dinozaverrulz

Lepo, da smo pripomogli k temu. 😊

 

 

Napisano

Dinozavri so izumrli vretenčarji, ki so na Zemlji kraljevali več kot 100 milijonov let. In še danes napajajo sodobni svet z energijo. Karkoli je prišlo za njimi, ni trajalo tako dolgo, da pa je obstajalo, vemo samo od fosilov, druge koristi ni. Zato jaz zelo spoštujem dinozavre in prav bi bilo, da se tudi drugi bolj spoštljivo obnašate do njih - ker vaša super tehnika brez ostankov dinozavrov ne bi bila vredna kaj več kot 0,30€ na kilogram...

 

In glede na to, kako dolgo so vladali, so bili zelo "trpežni" in jih ni pobral majhen dvig temperature, tudi niso nasmetili plastike vsepovsod, niso naredili radioaktivnega sevanja, ... ... ... Skratka, kar je ostalo za njimi, nam še zdaj koristi, kar je pa najsodobnejšega, je pa krhko in občutljivo...

 

Zato je naziv "dinozaver" najboljša reklama in priporočilo.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Zmeden 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Imam občutek, da je avtor tega testa res bral ta forum, ali je celo član.

 

Ta novica bo pa verjetno deal breaker za mene:

 

Citat

Izklop sistema za ohranjanje voznega pasu je skrit v meniju infozabavnega sistema.

😪

 

Glede velikosti prtljažnika, je torej 81 x 103 cm, Captur ima 73 x 100 ( to sem sam izmeril). 8 cm v dolžino pa se že kar pozna.

 

LP

 

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Dinozavri so izumrli vretenčarji, ki so na Zemlji kraljevali več kot 100 milijonov let. In še danes napajajo sodobni svet z energijo. Karkoli je prišlo za njimi, ni trajalo tako dolgo, da pa je obstajalo, vemo samo od fosilov, druge koristi ni. Zato jaz zelo spoštujem dinozavre in prav bi bilo, da se tudi drugi bolj spoštljivo obnašate do njih - ker vaša super tehnika brez ostankov dinozavrov ne bi bila vredna kaj več kot 0,30€ na kilogram...

 

In glede na to, kako dolgo so vladali, so bili zelo "trpežni" in jih ni pobral majhen dvig temperature, tudi niso nasmetili plastike vsepovsod, niso naredili radioaktivnega sevanja, ... ... ... Skratka, kar je ostalo za njimi, nam še zdaj koristi, kar je pa najsodobnejšega, je pa krhko in občutljivo...

 

Zato je naziv "dinozaver" najboljša reklama in priporočilo.

 

Pa od kje hudiča ste nekateri pobrali, da je nafta iz dinozavrov? :whatever:

 

Nafta nastane iz mikroorganizmov (največ plankton=, ki ga je bilo v prazgodovinskih morjih res veliko in je največ odmiral kar sam in se nabiral na dnu cv obliki sedimentov. Zaradi premikanja zemeljskega površja, dodatnih usedlin ga je s časoma "pokopalo" globje pod površje, kjer je bil izpostavljen visokim tlakom in temperaturam. Kemijska reakcija, ki se je pri tem sprostila je dejasnko naredila surovo nafto. Večino se je to dogajalo še predno so prvi dinozavri zakorakali na zemlji.

 

Noben dinozaver danes ne napaja ničesar in če bi koga morali spoštovati je le plankton in drugi mikroorganizmi, kot so recimo alge.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Imam občutek, da je avtor tega testa res bral ta forum, ali je celo član.

 

Ta novica bo pa verjetno deal breaker za mene:

 

😪

 

Glede velikosti prtljažnika, je torej 81 x 103 cm, Captur ima 73 x 100 ( to sem sam izmeril). 8 cm v dolžino pa se že kar pozna.

 

LP

 

Ja, 8 cm se pozna....pa ne v dolžin prtljažnika.😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.