Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Torej, če grem na daljšo vožnjo z več postanki (na morje in nazaj...), ni variante, da bi videli skupno prevoženo razdaljo, povprečno porabo, morda še čas trajanja vožnje?

 

Če je tako, ni ravno dobro. 😪

 

 

 

Popravljeno od GregorV
Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Torej, če grem na daljšo vožnjo z več postanki (na morje in nazaj...), ni variante, da bi videli skupno prevoženo razdaljo, povprečno porabo, morda še čas trajanja vožnje?

 

Če je tako, ni ravno dobro. 😪

 

 

 

Seveda jo vidiš razen čas vožnje ne vidiš.... 😉

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Bini napisal:

Seveda jo vidiš razen čas vožnje ne vidiš.... 😉

Čas vožnje vidiš po tem, da štartaš ponoči in prideš v Dalmacijo zjutraj. 

To velja seveda za tiste, ki hodijo k hrčkom. 😉

 

pred 7 urami je GregorV napisal:

Torej, če grem na daljšo vožnjo z več postanki (na morje in nazaj...), ni variante, da bi videli skupno prevoženo razdaljo, povprečno porabo, morda še čas trajanja vožnje?

 

Če je tako, ni ravno dobro. 😪

 

 

 

Preden štartaš na dolgo pot predvidevam, da tankaš poln rezervoar. 

No, ko med potjo ali na koncu potovanja tankaš ponovno poln rezervoar, na roke izračunaš točno porabo. To deluje bolje od vseh računalnikov v avtu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Po mojih izkušnjah, računalnik v avtu laže za nekje 2-3 dcl. Če hočeš res vedt porabo, pol moraš na roke preračunat.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Čas vožnje vidiš po tem, da štartaš ponoči in prideš v Dalmacijo zjutraj. 

To velja seveda za tiste, ki hodijo k hrčkom. 😉

 

Preden štartaš na dolgo pot predvidevam, da tankaš poln rezervoar. 

No, ko med potjo ali na koncu potovanja tankaš ponovno poln rezervoar, na roke izračunaš točno porabo. To deluje bolje od vseh računalnikov v avtu. 

Ko pa na tem potovanju narediš postanek, pa se vsi podatki resetirajo. To računanje na roke pa je iz časov Golfa dvojke.

Kar Mazdi manjka je to, da nima dnevnega števca porabe, prevoženih kilometrov, povprečne hitrosti in časa vožnje, pač pa samo le za posamezno vožnjo.

 

Moram pa povedati,da ima števec porabe, glede na dejansko porabo, presenetljivo točen.

 

 

33871_1.png

 

Napisano

OK.

 

Ko hočem videti porabo za neko določeno razdaljo, recimo pot na morje in nazaj...

 

Ne levi strani zaslona pred volanom, je tipka kjer si TRIP A resetiram na 0. Se ne resetira z izklopom avta.

Potem pa grem na digitalni števec, ki ima poleg km/h v sredini tudi prikazano povprečno porabo. To dam na 0 z pritiskom info tipke za 3 sek. Ta poraba se ne resetira z izklopom avta.

Tako imam prevožene km in porabo.

 

Sem prav povedal ali sem zabluzil? 😅

 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

To, kar ti potrebuješ, ima VW. Zamenjaj znamko avta. 


To ima še marsikateri kateri drug avto … bi rekel, da večina novejših pri višjih paketih opreme, nekateri pa celo pri osnovnih modelih… samo Mazda tega žal res še nima… Verjetno to pride enkrat kasneje… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz A resitiram vsakič ko tankam. Potem točno vem, koliko mi pije na neki tedenski poti.

 

B pa resitiram ko menjam olje... potem mi pri 10k resitera in flipne spet na 0 km, ampak porabo pa obdrži dokler nimam servisa.

 

Ker delam servis 2x letno točno vem, koliko mi je avto pil poleti in pozimi.

 

 

Napisano
pred 5 urami je GregorV napisal:

Ali je res tako težko kaj takega narediti?

Trip B za 50K 😄

IMG20241114070348.jpg

 

To je slika avta letnik 2017 - Opel.

Verjetno ni nek velik problem tako prikazati podatke.

 

Seveda pa ni konec sveta, če ima Mazda drugače rešeno...

Napisano (urejeno)

Danes...

 

Če prav razumem, se ta poraba resetira na 9999 km?

 

Oz. Info tipka za 3 sek.

 

 

IMG20250328161236.jpg

IMG20250328165055.jpg

Popravljeno od GregorV
Napisano

a tole dva posta višje, 8.9 je pa na G140 dinotu? Municija za Alexa 😄 

  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

7.1 na X motorju? Ufff

Toliko imaš, ko greš krepko preko dovoljene hitrosti.

 

 

Napisano
pred 8 urami je NevLado napisal:

7.1 na X motorju? Ufff

Mišljena je bila cena 20k€,ne pa poraba! 

Pa ta je se stari X 178😂

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Mišljena je bila cena 20k€,ne pa poraba! 

Pa ta je se stari X 178😂

Si mi že sam odgovoril na moje vprašanje 😛 

 

 

Napisano

Še ena recenzija:

WWW.AVTOMANIJA.COM

Mazda vedno znova dokazuje, da je nenavaden izdelovalec avtomobilov. Zelo pozno so se resneje vrgli v električno sceno, a o...

 

Napisano

Dvomim, da je Platinum quartz. Sicer na avtomaniji lih niso baš spretni s fotoaparatom :D 

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.