ignacij Napisano včeraj ob 09:05 Prijavi Napisano včeraj ob 09:05 pred 16 minutami je Alex napisal: Moja tudi ful lled. Nagisa ima vse led, razen teh dnevnih halogenk. Kdo bi to razumel. 2 1 Citiraj
Bini Napisano včeraj ob 09:45 Prijavi Napisano včeraj ob 09:45 pred 36 minutami je ignacij napisal: Nagisa ima vse led, razen teh dnevnih halogenk. Kdo bi to razumel. Te dnevne led ti gorijo na drugem delu luči kot pa nam z original led! Tudi zadaj mislim, da ji ledike gorijo samo v polkrogu, počez pa ne... Citiraj
ignacij Napisano včeraj ob 09:58 Prijavi Napisano včeraj ob 09:58 (urejeno) Zadaj ne vem, nisem opazil razlike, spredaj pa ne moreš spregledati 😆, tako da sem že naročil žarnice da čimprej uredim, predem me izločijo iz prometa zaradi neprimerne osvetlitve. Popravljeno včeraj ob 18:03 od ignacij 1 Citiraj
50keda Napisano včeraj ob 10:07 Prijavi Napisano včeraj ob 10:07 pred 18 urami je ignacij napisal: Ne čuti se izklopa cilindrov in nobenih vibracij. Na g194, pa sem jih kar nekaj testiral je to neprijetno, zato bom dal izklopiti zadevo. Prav tako je ta visji navor v nizkih obratih dobrodošel, motor so dodelali v piko, tud poraba mi deluje nižja. A še kr nisi? Čakam, da z mihatom oz. s komerkoli uredita, potem pa bom o tem premišljeval tudi sam. Vibracije so pa tako, ja zaznaš jih, samo eni majo večji prag tolerance pa se ne sekirajo preveč, js sam imam tudi malo takšnih relacij kjer se mi to dogaja in me ne nervira zelo. Za G140 je pa mogoče, da se to ne dogaja zarad drugačnega cikla, sj mislim, da ima tudi kompresijo drugačno itd. Lahko pa tudi samo, da so izboljšali blažilce nosilcev motorja, možnosti je več. Citiraj
Janez007 Napisano včeraj ob 10:23 Prijavi Napisano včeraj ob 10:23 (urejeno) Od česa je odvisna lastna frekvenca avtomobilskega motorja? MS Copilot: Lastna frekvenca avtomobilskega motorja je odvisna od več dejavnikov, ki vplivajo na vibracije in nihanja motorja: Materiali in konstrukcija – Različni materiali in zasnova motorja določajo njegovo togost in maso, kar vpliva na naravno frekvenco nihanja. Geometrija motorja – Oblika in razporeditev sestavnih delov (blok motorja, glava cilindrov, ročična gred) vplivajo na način, kako vibracije potujejo skozi motor. Vztrajnostna masa – Teža gibljivih delov, kot so bata, ojnice in ročična gred, vpliva na nihanje celotnega sistema. Togost nosilcev – Motor je pritrjen na vozilo preko nosilcev, katerih elastične lastnosti določajo prenos vibracij na karoserijo. Delovna hitrost – Pri različnih vrtljajih motorja se lahko pojavijo resonančni pojavi, kjer frekvenca motorja sovpada z naravno frekvenco, kar poveča vibracije. Ali ima lahko stvar več lastnih frekvenc? MS Copilot: Da, stvar lahko ima več lastnih frekvenc! Vsak objekt ali sistem ima več načinov nihanja, od katerih ima vsak svojo lastno frekvenco. To je odvisno od oblike, mase, togosti in načina pritrditve ali podpore. Primeri več lastnih frekvenc: Glasbeni instrumenti – Strune na kitari ali violini imajo več resonančnih frekvenc, kar omogoča različne tone. Zgradbe in mostovi – Strukture imajo več načinov nihanja (horizontalno, vertikalno, torzijsko), kar vpliva na odpornost proti potresom. Mehanski sistemi – Avtomobilski motor ima različne lastne frekvence za posamezne komponente, kot so bati, ojnice in okvir motorja. Elektronska vezja – Nihanja v električnih komponentah povzročajo več frekvenc, ki vplivajo na delovanje sistemov. Če frekvenca prisiljenega nihanja sovpada z eno od lastnih frekvenc, lahko pride do resonance, kar lahko povzroči povečane vibracije ali celo poškodbe. To je razlog, zakaj se pri inženiringu in oblikovanju struktur upošteva več lastnih frekvenc, da se preprečijo neželeni učinki. Popravljeno včeraj ob 10:23 od Janez007 1 1 Citiraj
Gelipter Napisano včeraj ob 11:01 Prijavi Napisano včeraj ob 11:01 pred 2 urama je Alex napisal: Moja tudi ful lled. Enako tudi moja full led + avt.😉😁😁😁😁 Citiraj
GregorV Napisano včeraj ob 12:44 Prijavi Napisano včeraj ob 12:44 pred 4 urami je ignacij napisal: Dobiš. Ali je kdo naročeval dnevne led luči, da zamenjam tiste patetične halogenske, ki jih dajo na avto za 29k. Gledam na tej strani https://www.ledperf.eu/pack-led-daytime-running-lights-xenon-white-for-mazda-cx-30--p-110193.html pa so komentarji pozitivni. Kakšne izkušnje? Jaz sem se vozil v testni CX30 z Nagisa opremo, slike sem že objavil v tej temi. Vsekakor nakaj posebnega, ta retro design. Za mene ste Humora in Nagisa odpadli, ker nimata ogrevanega volana. Tako da sem potem vzel Center Line + Desi. LP 1 Citiraj
ignacij Napisano včeraj ob 12:53 Prijavi Napisano včeraj ob 12:53 (urejeno) A mislis, da ima zato halogenke, da je retro, mozno tudi. Meni in moji je bila notranjost in crni dodatki zunaj všeč zato jo je potem izbrala. Ima pa avto v garaži, pa dosti blizu službi in ji ogrevan volan ne pomeni dosti. Popravljeno včeraj ob 12:54 od ignacij Citiraj
kacnje Napisano včeraj ob 17:35 Prijavi Napisano včeraj ob 17:35 Dragi forumaši - sin je vrgel oko na rabljene CX-30. Želi si avtomatika, cena pa malo na 20 kkEUR. Torej naslednji seznam: Avto.net cx-30 Tistega za 20.990 (Avto Batič) sva si danes ogledala. Hja, malo mešani občutki. Tehnično se mi zdi v redu, ima pa kar nekaj prask, notri je spraskana piano plastika na sredini, sedeži so umazani, sredinska konzola je videti polne nekih kapljic. Skratka v notranjosti bi bilo obvezno globinsko čiščenje, zunaj pa bi ličar imel delo vsaj na dveh koncih. In ta zanemarjenost je glavna ovira. Ne krivimo avtohiše, ker avto prodaja za stranko, ki menda niti ni želela, da se avto očisti, pač pa se prodaja tak kot je. Kakšne so (v kratkem razlike med motorji pri CX-30)? Vem, da se je tukaj že precej govorilo, ni pa nekega povzetka. Seveda povzetka strokovnjakov Mazdinega foruma, ne UI. Da vsaj vem, katere motorje gledati. Pri prej omenjenem mi že ni čisto jasno, ker je 179 konjski, pri drugih vidim 186 konjičkov. Je bil motor tako hitro spremenjen? 1 Citiraj
sportman333 Napisano včeraj ob 17:56 Prijavi Napisano včeraj ob 17:56 pred 19 minutami je kacnje napisal: Dragi forumaši - sin je vrgel oko na rabljene CX-30. Želi si avtomatika, cena pa malo na 20 kkEUR. Torej naslednji seznam: Avto.net cx-30 Tistega za 20.990 (Avto Batič) sva si danes ogledala. Hja, malo mešani občutki. Tehnično se mi zdi v redu, ima pa kar nekaj prask, notri je spraskana piano plastika na sredini, sedeži so umazani, sredinska konzola je videti polne nekih kapljic. Skratka v notranjosti bi bilo obvezno globinsko čiščenje, zunaj pa bi ličar imel delo vsaj na dveh koncih. In ta zanemarjenost je glavna ovira. Ne krivimo avtohiše, ker avto prodaja za stranko, ki menda niti ni želela, da se avto očisti, pač pa se prodaja tak kot je. Kakšne so (v kratkem razlike med motorji pri CX-30)? Vem, da se je tukaj že precej govorilo, ni pa nekega povzetka. Seveda povzetka strokovnjakov Mazdinega foruma, ne UI. Da vsaj vem, katere motorje gledati. Pri prej omenjenem mi že ni čisto jasno, ker je 179 konjski, pri drugih vidim 186 konjičkov. Je bil motor tako hitro spremenjen? Kolega, ko je bil še v Ajdovščini in ni imel ravno najboljše izkušnje z batič-em, tako da jaz bi gledal drugje..... Citiraj
kacnje Napisano včeraj ob 17:59 Prijavi Napisano včeraj ob 17:59 (urejeno) Očitno ga oni samo reklamirajo, ker naj bi se vse - tudi za ceno - zmenili s stranko. Oni naj ne bi vzeli niti provizije. So pač prodali nov avto in naj bi bilo to dovolj. Vsekakor zanemarjenost odvrača. Kakšne pa so torej na kratko razlike med 122, 150, 179 in 186 konjskimi? Ali je to pomemben faktor? Fant vozi zelo umirjeno, ni za divjanje. Bolj mu gre za zanesljivost, zmerno porabo in mirnost motorja. Popravljeno včeraj ob 18:01 od kacnje Citiraj
ignacij Napisano včeraj ob 18:07 Prijavi Napisano včeraj ob 18:07 (urejeno) Najboljše od navedenega je 186, ki je odpravila napake 179, ki pa naj bi bil tudi ok. G122 in g150 sta enaka motorja, samo g150 je odprt in vec konjičkov prav pride samo v višjih obratih, v nižjih obratih pa sta oba lena, sta pa izjemo zanesljiva, nisem še zaznal da bi imel kdo kakšen problem s temi motorji. Sam bi izmed navedenih izbral 186 ki ni tako len. Če pa se lahko stegne pa novega g140, ki pa je najboljši. Popravljeno včeraj ob 18:08 od ignacij 4 Citiraj
Bini Napisano včeraj ob 18:15 Prijavi Napisano včeraj ob 18:15 pred 13 minutami je kacnje napisal: Očitno ga oni samo reklamirajo, ker naj bi se vse - tudi za ceno - zmenili s stranko. Oni naj ne bi vzeli niti provizije. So pač prodali nov avto in naj bi bilo to dovolj. Vsekakor zanemarjenost odvrača. Kakšne pa so torej na kratko razlike med 122, 150, 179 in 186 konjskimi? Ali je to pomemben faktor? Fant vozi zelo umirjeno, ni za divjanje. Bolj mu gre za zanesljivost, zmerno porabo in mirnost motorja. Jaz bi tega verjetno vzel, če bi gledal starega! Je skoraj 22 letnik in ful oprema... 4 Citiraj
GregorV Napisano pred 22 urami Prijavi Napisano pred 22 urami Ravno ob pravem času... 13 min, 13 sek Nagisa, X186, AT 1 Citiraj
Bini Napisano pred 14 urami Prijavi Napisano pred 14 urami (urejeno) To je to, sicer malo pretira, ampak ajd... Popravljeno pred 4 urami od Bini 1 Citiraj
Alex Napisano pred 11 urami Prijavi Napisano pred 11 urami pred 14 urami je ignacij napisal: Najboljše od navedenega je 186, ki je odpravila napake 179, ki pa naj bi bil tudi ok. G122 in g150 sta enaka motorja, samo g150 je odprt in vec konjičkov prav pride samo v višjih obratih, v nižjih obratih pa sta oba lena, sta pa izjemo zanesljiva, nisem še zaznal da bi imel kdo kakšen problem s temi motorji. Sam bi izmed navedenih izbral 186 ki ni tako len. Če pa se lahko stegne pa novega g140, ki pa je najboljši. Z vsem se strinjam razen z zadnjim stavkom.. 1 2 1 Citiraj
ignacij Napisano pred 5 urami Prijavi Napisano pred 5 urami (urejeno) Aja, pozabil sem omenit, da se pod določenim kotom svetlobe vidi, da plastika okoli blatnikov ni čisto smooth ravna 🤣 Popravljeno pred 5 urami od ignacij 1 2 1 Citiraj
Bini Napisano pred 4 urami Prijavi Napisano pred 4 urami Pred eno uro je ignacij napisal: Aja, pozabil sem omenit, da se pod določenim kotom svetlobe vidi, da plastika okoli blatnikov ni čisto smooth ravna 🤣 A še vedno je tako, groza... 🥴😉 pred 5 urami je ignacij napisal: Evo še notranjost Nagise. Meni pa ta barva sedežev ni najbolj.... Ne vem no.... 🤔 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.