Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede na to,da je 140-ka bolj dovršen motor kot X,in glede na to,da bo X počasi šel ven (prihaja "Z"),se bo nekdo moral sprijazniti,da bo X prevzel nadimek "dinozaver".

Pa ne,da bi pljuval X-a...takšnega motorja nima nihče od konkurentov....a izgleda,da imajo vsaj pri Mazdi 2,5 kubature več prihodnjosti kot pa 2.0.

OK,kaka bo kubatura pri Z-ju še ne vemo,a jaz bi rekel prej večja,kot manjša🤔

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Čak mal, kaj boš ti zdaj govoril, če ima @Alex X motor, je to zagotovo najboljša izbira in bo Z motor sigurno samo manjša nadgradnja X-a.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 28 minutami je ignacij napisal:

Čak mal, kaj boš ti zdaj govoril, če ima @Alex X motor, je to zagotovo najboljša izbira in bo Z motor sigurno samo manjša nadgradnja X-a.

Ok...vsak se lahko zmoti😉...

 

Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 26 minutami je Janez007 napisal:

https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/

 

(Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)

 

2019 Mazda Skyactiv-X 1

 

Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 urami je GregorV napisal:

Baby dino je zakon. Sedaj se proda 80% CX30 s tem motorjem. 😂

X motor je preteklost, je že zastarel, med tem ko je G140 še čist svež. 🤣 Vrhunec Mazda motorjev v tem trenutku. 😁:zoom-zoom:

Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄

Pred eno uro je skritikrt napisal:

Glede na to,da je 140-ka bolj dovršen motor kot X,in glede na to,da bo X počasi šel ven (prihaja "Z"),se bo nekdo moral sprijazniti,da bo X prevzel nadimek "dinozaver".

Pa ne,da bi pljuval X-a...takšnega motorja nima nihče od konkurentov....a izgleda,da imajo vsaj pri Mazdi 2,5 kubature več prihodnjosti kot pa 2.0.

OK,kaka bo kubatura pri Z-ju še ne vemo,a jaz bi rekel prej večja,kot manjša🤔

Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄

Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉

To ni moja trditev ampak Mazdina.

Napisano

Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.

 

Citat

Yamakawa:With SKYACTIV-Z, we're evolving the compression ignition combustion technology using the SPCCI method that we commercialized in the previous model, aiming for an engine that can combust with even leaner fuel mixtures. We're also planning to incorporate new heat insulation technology. This technology converts heat that would normally escape from the engine into power, further improving thermal efficiency. Out of the seven control factors I mentioned earlier, heat insulation was the only unexplored area for improving thermal efficiency. While I can't reveal the details yet, we want to create an engine that boasts high thermal efficiency at any RPM or speed range, using Mazda's proprietary new technology. In conventional engines, meeting stricter exhaust gas regulations would typically result in a reduced output of about 30%, but SKYACTIV-Z is expected to maintain the same power output as before these regulations. The aim of SKYACTIV-Z is to create an internal combustion engine that achieves better fuel efficiency when running on its own while providing even greater synergistic effects when combined with motors.

 

Več na 👇

WWW.MAZDA.COM

While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...

 

Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

1568864.png

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉

Ja🧐...imaš prav...ne more biti...

V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...

 

Seveda ne more biti...🙄

Napisano

Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Da ne bo kdo narobe razumel. Nimam nič proti X186. Sem se šalil, smeški povedo vse. 

 

Morda bi ga celo vzel, če bi se računica izšla. Pri moji kilometrini bi to bilo žez 15-20 let 😅

 

In ker sem že malo starejši 😁, ne potrebujem več veliko konjev, da bi bil zadovoljen. G140 se dobro obnese, nimam pripomb. 

Ni pa to dirkalen avto. 😉

Popravljeno od GregorV
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

če je že enih 15 let nespremenjen na trgu.

 

 

Tole je eno navadno natolcevanje... ali po domače bluzenje ... Mazdin bencinski motor NI že 15 let nespremenjen ... Ampak tebi se tega enostavno ne da dopovedati... Ali si kot majhen otrok, ki si tega noče in noče priznati.... ali pa si en navaden provokator  ... 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 9 minutami je GregorV napisal:

Da ne bo kdo narobe razumel. Nimam nič proti X186. Sem se šalil, smeški povedo vse. 

 

Morda bi ga celo vzel, če bi se računica izšla. Pri moji kilometrini bi to bilo žez 15-20 let 😅

 

In ker sem že malo starejši 😁, ne potrebujem več veliko konjev, da bi bil zadovoljen. G140 se dobro obnese, nimam pripomb. 

Ni pa to dirkalen avto. 😉

Eh, kaj bi ti kdo zameril, tukaj smo, da se malo zabavamo in kake izkušnje izmenjamo..... 👍😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
    • Kako ti to veš kaki so Kitajci.... 
    • Fak. Ne vem, ali bi šel tankat zdaj, ali pa bi počakal do jutri, da malo napolnem proračun. Ja nič, grem jutri, da me ne bodo zamenjali za desnega. 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.