Bini Napisano ponedeljek ob 09:10 Prijavi Napisano ponedeljek ob 09:10 Tako nekako ampak X motor je klub temu še vedno 💯 N1..... 👍😉 1 Citiraj
skritikrt Napisano ponedeljek ob 10:41 Prijavi Napisano ponedeljek ob 10:41 Glede na to,da je 140-ka bolj dovršen motor kot X,in glede na to,da bo X počasi šel ven (prihaja "Z"),se bo nekdo moral sprijazniti,da bo X prevzel nadimek "dinozaver". Pa ne,da bi pljuval X-a...takšnega motorja nima nihče od konkurentov....a izgleda,da imajo vsaj pri Mazdi 2,5 kubature več prihodnjosti kot pa 2.0. OK,kaka bo kubatura pri Z-ju še ne vemo,a jaz bi rekel prej večja,kot manjša🤔 4 2 Citiraj
ignacij Napisano ponedeljek ob 11:20 Prijavi Napisano ponedeljek ob 11:20 (urejeno) Čak mal, kaj boš ti zdaj govoril, če ima @Alex X motor, je to zagotovo najboljša izbira in bo Z motor sigurno samo manjša nadgradnja X-a. Popravljeno ponedeljek ob 11:20 od ignacij 5 Citiraj
Janez007 Napisano ponedeljek ob 11:36 Prijavi Napisano ponedeljek ob 11:36 (urejeno) https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/ (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel) Popravljeno ponedeljek ob 11:37 od Janez007 4 Citiraj
skritikrt Napisano ponedeljek ob 11:51 Prijavi Napisano ponedeljek ob 11:51 pred 28 minutami je ignacij napisal: Čak mal, kaj boš ti zdaj govoril, če ima @Alex X motor, je to zagotovo najboljša izbira in bo Z motor sigurno samo manjša nadgradnja X-a. Ok...vsak se lahko zmoti😉... Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh" 1 4 Citiraj
etcho Napisano ponedeljek ob 12:04 Prijavi Napisano ponedeljek ob 12:04 pred 26 minutami je Janez007 napisal: https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/ (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel) Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period." 2 1 Citiraj
Alex Napisano ponedeljek ob 12:05 Prijavi Napisano ponedeljek ob 12:05 pred 4 urami je GregorV napisal: Baby dino je zakon. Sedaj se proda 80% CX30 s tem motorjem. 😂 X motor je preteklost, je že zastarel, med tem ko je G140 še čist svež. 🤣 Vrhunec Mazda motorjev v tem trenutku. 😁 Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pred eno uro je skritikrt napisal: Glede na to,da je 140-ka bolj dovršen motor kot X,in glede na to,da bo X počasi šel ven (prihaja "Z"),se bo nekdo moral sprijazniti,da bo X prevzel nadimek "dinozaver". Pa ne,da bi pljuval X-a...takšnega motorja nima nihče od konkurentov....a izgleda,da imajo vsaj pri Mazdi 2,5 kubature več prihodnjosti kot pa 2.0. OK,kaka bo kubatura pri Z-ju še ne vemo,a jaz bi rekel prej večja,kot manjša🤔 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉 1 Citiraj
skritikrt Napisano ponedeljek ob 12:22 Prijavi Napisano ponedeljek ob 12:22 pred 16 minutami je Alex napisal: Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉 To ni moja trditev ampak Mazdina. Citiraj
Justus Napisano ponedeljek ob 12:25 Prijavi Napisano ponedeljek ob 12:25 Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega. Citat Yamakawa:With SKYACTIV-Z, we're evolving the compression ignition combustion technology using the SPCCI method that we commercialized in the previous model, aiming for an engine that can combust with even leaner fuel mixtures. We're also planning to incorporate new heat insulation technology. This technology converts heat that would normally escape from the engine into power, further improving thermal efficiency. Out of the seven control factors I mentioned earlier, heat insulation was the only unexplored area for improving thermal efficiency. While I can't reveal the details yet, we want to create an engine that boasts high thermal efficiency at any RPM or speed range, using Mazda's proprietary new technology. In conventional engines, meeting stricter exhaust gas regulations would typically result in a reduced output of about 30%, but SKYACTIV-Z is expected to maintain the same power output as before these regulations. The aim of SKYACTIV-Z is to create an internal combustion engine that achieves better fuel efficiency when running on its own while providing even greater synergistic effects when combined with motors. Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to... Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem. 3 1 Citiraj
skritikrt Napisano ponedeljek ob 12:50 Prijavi Napisano ponedeljek ob 12:50 pred 37 minutami je Alex napisal: Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉 Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)... Seveda ne more biti...🙄 Citiraj
Bini Napisano ponedeljek ob 13:22 Prijavi Napisano ponedeljek ob 13:22 Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... Citiraj
GregorV Napisano ponedeljek ob 14:19 Prijavi Napisano ponedeljek ob 14:19 (urejeno) Da ne bo kdo narobe razumel. Nimam nič proti X186. Sem se šalil, smeški povedo vse. Morda bi ga celo vzel, če bi se računica izšla. Pri moji kilometrini bi to bilo žez 15-20 let 😅 In ker sem že malo starejši 😁, ne potrebujem več veliko konjev, da bi bil zadovoljen. G140 se dobro obnese, nimam pripomb. Ni pa to dirkalen avto. 😉 Popravljeno ponedeljek ob 14:26 od GregorV 4 Citiraj
Jest Napisano ponedeljek ob 14:27 Prijavi Napisano ponedeljek ob 14:27 pred 2 urama je Alex napisal: če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. Tole je eno navadno natolcevanje... ali po domače bluzenje ... Mazdin bencinski motor NI že 15 let nespremenjen ... Ampak tebi se tega enostavno ne da dopovedati... Ali si kot majhen otrok, ki si tega noče in noče priznati.... ali pa si en navaden provokator ... 🤔 3 3 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Bini Napisano ponedeljek ob 14:30 Prijavi Napisano ponedeljek ob 14:30 pred 9 minutami je GregorV napisal: Da ne bo kdo narobe razumel. Nimam nič proti X186. Sem se šalil, smeški povedo vse. Morda bi ga celo vzel, če bi se računica izšla. Pri moji kilometrini bi to bilo žez 15-20 let 😅 In ker sem že malo starejši 😁, ne potrebujem več veliko konjev, da bi bil zadovoljen. G140 se dobro obnese, nimam pripomb. Ni pa to dirkalen avto. 😉 Eh, kaj bi ti kdo zameril, tukaj smo, da se malo zabavamo in kake izkušnje izmenjamo..... 👍😉 2 1 Citiraj
etcho Napisano ponedeljek ob 15:28 Prijavi Napisano ponedeljek ob 15:28 Aha, "kokice time". 😄 5 Citiraj
Shrek Napisano včeraj ob 04:38 Prijavi Napisano včeraj ob 04:38 Eno je zajebancija, drugo pa provokatorstvo... 3 Citiraj
Tilen5 Napisano včeraj ob 04:53 Prijavi Napisano včeraj ob 04:53 (urejeno) Tretje je pa baby dino. Popravljeno včeraj ob 04:54 od Tilen5 7 Citiraj
Magoče CX-30 Napisano pred 4 urami Prijavi Napisano pred 4 urami Živjo, zna kdo pomagat, zakaj mi ne posodobi stikov iz telefona, napiše: Med posodabljanjem seznama stikov je prišlo do napake. Citiraj
Magoče CX-30 Napisano pred 3 urami Prijavi Napisano pred 3 urami dne 30. 5. 2025 ob 9:45 je ignacij napisal: Dobiš. Ali je kdo naročeval dnevne led luči, da zamenjam tiste patetične halogenske, ki jih dajo na avto za 29k. Gledam na tej strani https://www.ledperf.eu/pack-led-daytime-running-lights-xenon-white-for-mazda-cx-30--p-110193.html pa so komentarji pozitivni. Kakšne izkušnje? Ignacij, ste še sprobali led žarnice, ali delajo? Citiraj
ignacij Napisano pred 2 urama Prijavi Napisano pred 2 urama Sem jih dobil, samo se nisem uspel priti do Mocnika, drug teden dopust, potem pa grem do njih pa sporocim. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.