Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je tommzy napisal:

Jaz sem imel Astro K dizel 136km. Se je tudi dobro peljala. V bistvu je imela odlično podvozje in razmerje udobje/performance. 

 

Zdaj sem se pač odločil za japonca, ker mi ni za vozit 1.2 mlinčke katerih vprašaj je koliko časa bodo delali. 

 

Saj z sport tipko je tudi performance tega motorja ok. 

Jasno pa je bil tisti dizel odličen v pospeških in porabi. 

Ma nima veze. Je drugače tale japonc ok. 

 

Le še vedno me moti razlika v barvi avta pa plastike nad lučmi (del odbijača) ker je pač prevelika razlika. 

 

Pri oplu tega ni bilo. 

 

Jaz sem imel 1.6 CDTI BITURBO z 160 KM, prava mala raketa, pa še v rdeči barvi. 🚗 Končna hitrost cca. 225 km/h. Vedno na voljo veliko navora, moči. 

Žal pa se vse lepo enkrat konča in pri cca. 50K km je "razpadel" motor. Brez diagnoze, 3K+ EUR za mehanike, eno leto vožnja po servisih, nič ugotovljeno, kupil preprodajlec za malo $$$. 🥲

 

CX30 se mi zdi v primerjavi z Astro bolj uglajena, tiha, boljši materiali. Je pa razlika v vožnji, pri dizlu se dogaja v spodnjem in srednjem območju vrtjajev, pri atmosfercu pa v zgornjem območju. 

Bi še imel dizla dalje, ampak zaradi slabe izkušnje in predvsem zato ker delam malo km, sem se odločil za bencin. Kavni mlinčki (turbo) me niso zanimali, prav tako ne hibridi. 

In tako je sedaj moja nova sopotnica CX30. :zoom-zoom:

 

LP

 

Popravljeno od GregorV
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 14 urami je ignacij napisal:

Ja to je normalno, pri meni je enako.

Jaz sem o tem veliko prebral. Bili so posamezni primeri vendar bolj v ZDA, pa tudi tam ni bilo pogosto. Na tem forumu še nisem zasledil, da bi se komu to zgodilo. 

To bomo pa še videli :D Lahko da sem prva žrtev, jutri gre mazda na pregled ;)

 

Ja v ameriki so tega meli največ (kjer je tudi največ teh 2.5 motorjev imho), sem v zadnjem tednu tut prebral polno težav z puščanjem olja, tega obstaja pa več varjant: 1. tesnilo glave, 2. pokjena glava pri cilindru 2/3, 3. puščanje pokrova verige.

Sam sem si želel 3., vendar sem dobil ali 1. ali 2. ali pa X. o čemer še ne vem, vse boste zvedl ko uredim.

Napisano

Odvisno, eni so to dobl že po 20k km drugi kasneje, eni v garanciji drugi kasneje, to govorim za prebrano iz amerike. Moj primer je 91k km, smrad po zažganem olju, ko se ustavim z zagretim motorjem.

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je Freedom988 napisal:

 

In še eno vprašanje ... ti motorji 2.5 140hp imajo deaktivacijo cilindrov, včeraj zvečer sem brala, da so imele začetne Mazde CX30 letniki 2020 do 2022/23 težave z motorji zaradi pokanja tesnila glave motorja (o tem so pisali uporabniki večinoma na ameriškem trgu), nekaj tudi v Evropi.

 

Motorja 2,5 G140, 140 PS (ali KM) pri nas oz. preračunano bi bilo 138 HP v ameriki, še takrat ni bilo, ta je šele od konec lanskega leta. V ameriki kolikor vem imajo že v osnovi močnejše motorje in tega motorja za njihov trg sploh ni. Ne vem pa koliko so medseboj podobni ali na isti osnovi? Vprašanje sedaj na katerih je bil problem, mogoče na 2,5 turbo z 250 HP ali na 2,5 z 186 HP  ?

Popravljeno od GoB
Napisano

Problem je biu na 2.5 motorjih z deaktivacijo, ni bilo pravila ali turbo ali ne. Je pa res, da service bulletini so bli izdani za letnike do 2020. Bilo je več variant, enim je puščalo olje, enim se je mešal antifiz itd. Naj bi potem rešli ta problem z novim dizajnom dihtunge na izpušnem kolektorju.
 

Kako se bo obnesel prenovljen G140, je še preurano po mojem, ker pač še ni preteklo dovolj časa.

Napisano (urejeno)
dne 15. 10. 2025 ob 15:13 je NevLado napisal:

1 liter? To ni nič, jaz če grem do LJ vsak dan 4 dni zaporedoma skurim tank ker gre nad 7,5l/100kmh, če se pa vozim do NM pa mi zdrži krepko več, ker ni avtoceste in imam tam okrog 7... verjamem da je lahko razlika še večja, če bi malo čuval

 

brezveze to gledat tako

škoda da si odrezal koliko imaš prevoženih km s tem 5.3 :lol:

Pardon, sem pozabil odgovorit na tole zgoraj 🥴

Vedno resetiram ko tankam, razen, če grem na daljši dopust, ko ga resetiram na koncu! 

Na prvi sliki se levo spodaj vidi kako imam dolgoročno porabo cca 6l/100km.

Pri drugi sliki se vidi p. poraba, na levi pa prevoženi km. na desni stanje koliko je še do pumpe,In koliko bi se prevozilo🤔lepa cifra.... 🤗

Na tretji sliki je pa moj rekord na polni tank goriva! Po tankanju sem prevozil že 200km in mi je še vedno prikazovalo 800km.... 😳

Nimam kaj skrivat, tale X motor je" biser"tehnike, če ga še znaš pravilno vozit pa sploh... :ouje:

IMG_20251017_133725.jpg

Screenshot_2025-10-17-13-26-51-790_com.brave.browser.jpg

IMG_20251017_132956.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.

 

"Jimba ittai" ni samo marketing.

 

 Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂  

 

Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.

 

Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.

 

Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.

 

Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.

 

Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:

 

1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.

 

2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem. 

 

@Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.

 

@tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞

IMG_1206.jpg

 

Popravljeno od Valh
  • Všeč 2
  • Ljubim 3
Napisano
dne 16. 10. 2025 ob 13:49 je Freedom988 napisal:

P.S. glede pospeškov in da ne morem pričakovati Formule 1 mi je jasno

 

To je ful dobro, da bo vsaj en CX-30 lastnik na realnih tleh 😂

 

 

Napisano
pred 6 urami je Valh napisal:

Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.

 

"Jimba ittai" ni samo marketing.

 

 Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂  

 

Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.

 

Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.

 

Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.

 

Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.

 

Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:

 

1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.

 

2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem. 

 

@Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.

 

@tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞

IMG_1206.jpg

 

Lep opis tvoje iskušnje do sedaj, nisi pa napisal kateri motor voziš pa sečno vožnjo.... :zoom-zoom: :bravo:

Napisano (urejeno)

Seveda je.

 

Prvi njegov post => G140

dne 23. 3. 2025 ob 15:28 je Valh napisal:

Za motor sem se že odločil. vsekakor G140, takoimenovani Dinozaver. Je cenenjši in res ni velike razlike z x186, kar sem preveril tudi na testni vožnji po razgibanem terenu. V bistvu mi je G140 bolj všeč kot x186 (prosim ne me zdaj linčat).

 

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.