Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Torej, če grem na daljšo vožnjo z več postanki (na morje in nazaj...), ni variante, da bi videli skupno prevoženo razdaljo, povprečno porabo, morda še čas trajanja vožnje?

 

Če je tako, ni ravno dobro. 😪

 

 

 

Popravljeno od GregorV
Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Torej, če grem na daljšo vožnjo z več postanki (na morje in nazaj...), ni variante, da bi videli skupno prevoženo razdaljo, povprečno porabo, morda še čas trajanja vožnje?

 

Če je tako, ni ravno dobro. 😪

 

 

 

Seveda jo vidiš razen čas vožnje ne vidiš.... 😉

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Bini napisal:

Seveda jo vidiš razen čas vožnje ne vidiš.... 😉

Čas vožnje vidiš po tem, da štartaš ponoči in prideš v Dalmacijo zjutraj. 

To velja seveda za tiste, ki hodijo k hrčkom. 😉

 

pred 7 urami je GregorV napisal:

Torej, če grem na daljšo vožnjo z več postanki (na morje in nazaj...), ni variante, da bi videli skupno prevoženo razdaljo, povprečno porabo, morda še čas trajanja vožnje?

 

Če je tako, ni ravno dobro. 😪

 

 

 

Preden štartaš na dolgo pot predvidevam, da tankaš poln rezervoar. 

No, ko med potjo ali na koncu potovanja tankaš ponovno poln rezervoar, na roke izračunaš točno porabo. To deluje bolje od vseh računalnikov v avtu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Po mojih izkušnjah, računalnik v avtu laže za nekje 2-3 dcl. Če hočeš res vedt porabo, pol moraš na roke preračunat.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Čas vožnje vidiš po tem, da štartaš ponoči in prideš v Dalmacijo zjutraj. 

To velja seveda za tiste, ki hodijo k hrčkom. 😉

 

Preden štartaš na dolgo pot predvidevam, da tankaš poln rezervoar. 

No, ko med potjo ali na koncu potovanja tankaš ponovno poln rezervoar, na roke izračunaš točno porabo. To deluje bolje od vseh računalnikov v avtu. 

Ko pa na tem potovanju narediš postanek, pa se vsi podatki resetirajo. To računanje na roke pa je iz časov Golfa dvojke.

Kar Mazdi manjka je to, da nima dnevnega števca porabe, prevoženih kilometrov, povprečne hitrosti in časa vožnje, pač pa samo le za posamezno vožnjo.

 

Moram pa povedati,da ima števec porabe, glede na dejansko porabo, presenetljivo točen.

 

 

33871_1.png

 

Napisano

To, kar ti potrebuješ, ima VW. Zamenjaj znamko avta. 

Napisano

OK.

 

Ko hočem videti porabo za neko določeno razdaljo, recimo pot na morje in nazaj...

 

Ne levi strani zaslona pred volanom, je tipka kjer si TRIP A resetiram na 0. Se ne resetira z izklopom avta.

Potem pa grem na digitalni števec, ki ima poleg km/h v sredini tudi prikazano povprečno porabo. To dam na 0 z pritiskom info tipke za 3 sek. Ta poraba se ne resetira z izklopom avta.

Tako imam prevožene km in porabo.

 

Sem prav povedal ali sem zabluzil? 😅

 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

To, kar ti potrebuješ, ima VW. Zamenjaj znamko avta. 


To ima še marsikateri kateri drug avto … bi rekel, da večina novejših pri višjih paketih opreme, nekateri pa celo pri osnovnih modelih… samo Mazda tega žal res še nima… Verjetno to pride enkrat kasneje… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz imel na shranu prve generacije...na carat opremi... 

Napisano

Jaz A resitiram vsakič ko tankam. Potem točno vem, koliko mi pije na neki tedenski poti.

 

B pa resitiram ko menjam olje... potem mi pri 10k resitera in flipne spet na 0 km, ampak porabo pa obdrži dokler nimam servisa.

 

Ker delam servis 2x letno točno vem, koliko mi je avto pil poleti in pozimi.

 

 

Napisano
pred 5 urami je GregorV napisal:

Ali je res tako težko kaj takega narediti?

Trip B za 50K 😄

IMG20241114070348.jpg

 

To je slika avta letnik 2017 - Opel.

Verjetno ni nek velik problem tako prikazati podatke.

 

Seveda pa ni konec sveta, če ima Mazda drugače rešeno...

Napisano (urejeno)

Danes...

 

Če prav razumem, se ta poraba resetira na 9999 km?

 

Oz. Info tipka za 3 sek.

 

 

IMG20250328161236.jpg

IMG20250328165055.jpg

Popravljeno od GregorV
Napisano

a tole dva posta višje, 8.9 je pa na G140 dinotu? Municija za Alexa 😄 

  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

7.1 na X motorju? Ufff

Toliko imaš, ko greš krepko preko dovoljene hitrosti.

 

 

Napisano
pred 8 urami je NevLado napisal:

7.1 na X motorju? Ufff

Mišljena je bila cena 20k€,ne pa poraba! 

Pa ta je se stari X 178😂

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Mišljena je bila cena 20k€,ne pa poraba! 

Pa ta je se stari X 178😂

Si mi že sam odgovoril na moje vprašanje 😛 

 

 

Napisano

Še ena recenzija:

WWW.AVTOMANIJA.COM

Mazda vedno znova dokazuje, da je nenavaden izdelovalec avtomobilov. Zelo pozno so se resneje vrgli v električno sceno, a o...

 

Napisano

Dvomim, da je Platinum quartz. Sicer na avtomaniji lih niso baš spretni s fotoaparatom :D 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.