Skoči na vsebino

Nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT AWD

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa se premakne to kam ali si bolj na voznem pasu?

Koliko ima kg?

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Pa se premakne to kam ali si bolj na voznem pasu?

Koliko ima kg?

 Ena nižje, pa gasa 😄 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je MazdaBoy napisal:

 Ena nižje, pa gasa 😄 

Se mi je zdelo:D

  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Se mi je zdelo:D

Samo 165 km je za takšen avto malo "švoh", še posebej ker je bencinar. Jaz bi razmišljal o 194 km. Pa še nekaj, da za 35 jurjev nimaš ogrevanega volana in da nimaš elektronskega prtljažnika pa tud kurc.... da ne govorimo o tem da ni avtomatik

Napisano
pred 2 minutama je astor napisal:

Samo 165 km je za takšen avto malo "švoh", še posebej ker je bencinar. Jaz bi razmišljal o 194 km. Pa še nekaj, da za 35 jurjev nimaš ogrevanega volana in da nimaš elektronskega prtljažnika pa tud kurc.... da ne govorimo o tem da ni avtomatik

Ajde gretje volana za ženske rokice, ja:bravo: 

Jaz ga ne potrebujem.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 18 minutami je MazdaBoy napisal:

 Ena nižje, pa gasa 😄 

Najbrž kar dve. 😉

pred 6 minutami je astor napisal:

Samo 165 km je za takšen avto malo "švoh", še posebej ker je bencinar. Jaz bi razmišljal o 194 km. Pa še nekaj, da za 35 jurjev nimaš ogrevanega volana in da nimaš elektronskega prtljažnika pa tud kurc.... da ne govorimo o tem da ni avtomatik

Pa glih to, da ni avtomatik je prednost. 😉

 

 

Napisano
pred 1 uro je MazdaBoy napisal:

Evo, neki popusta pa je 🙂 Pol se da dat kej 😄  Še za 500€, 1k€ probaš še spogajat in je to to. 🙂 

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G165 Attraction Plus, letnik:2023,37530 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Itak da lupjo, sam cenik primemo v roke, pa ti je vse jasn 🙂

Nepremičnina... 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 11 minutami je Shrek napisal:

Nepremičnina... 🤪

Kaj to res nikamor ne gre pol, al kaj? 😮 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je MazdaBoy napisal:

Kaj to res nikamor ne gre pol, al kaj? 😮 

 

Ne tolk, kot bi si želel in pričakoval od takega avta. Pač teža, oblika, N/A motor je res bolj za upokojence rešitev.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je MazdaBoy napisal:

Kaj to res nikamor ne gre pol, al kaj? 😮 

Gre gre...samo za lastnike diesela ni ta motor. 

Za vožnjo od točke A do točke B je čist ok. Za dirkat pa ni. Lahko se pa hitro pelješ in plačaš radar. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Naslednji ponedeljek sva z mojo fraj v službi in sva rekla da greva malo okoli pogledat. Šla bova k Selmarju, v BTC, v Interclass in pa verjetno še v Kranj.

Upam da se bo dalo kaj dogovoriti 🍀

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 2 urama je Matick napisal:

Pri kom si jo pa vzel? In kaksno?

Vzela sva jo pri Selmarju .... CX-5 Exclusive Line G-196 AT AWD 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 minuto je Senad napisal:

Vzela sva jo pri Selmarju .... CX-5 Exclusive Line G-196 AT AWD 

Super! 👏 A je to kaka nova oprema zdej, Exclusive Line?

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Senad napisal:

Vzela sva jo pri Selmarju .... CX-5 Exclusive Line G-196 AT AWD 

G196? O WOW, a so naredili posodobitev dinozaverskega 2.5 motorja? @Alexa bo kap :lol:

Napisano (urejeno)

Pomoje se je sam zmotil pri številki :)

 

Čestitke za nakup!

Popravljeno od SeekK
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je NevLado napisal:

G196? O WOW, a so naredili posodobitev dinozaverskega 2.5 motorja? @Alexa bo kap :lol:

Glede teh Mazdinih konjskih posodobitev imam svoje mnenje. Bencinska Mazda 626 2.0 s 115 konji je pred 25-timi leti vlekla ravno tako dobro, kot sedanja bencinska Mazda 6 2.0 s 165 konji.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Glede teh Mazdinih konjskih posodobitev imam svoje mnenje. Bencinska Mazda 626 2.0 s 115 konji je pred 25-timi leti vlekla ravno tako dobro, kot sedanja bencinska Mazda 6 2.0 s 165 konji.

Seveda, sam ta je bolj ekološka, pa folku lahko rečeš da ma zdj več konjeu čeprou isto vleče, etc

 

To je kot z suv norijo :D 

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Seveda, sam ta je bolj ekološka, pa folku lahko rečeš da ma zdj več konjeu čeprou isto vleče, etc

 

To je kot z suv norijo :D 

Zato bi bila tudi G145 čisto OK. G145 ali G165 ... isto s....., drugo pakovanje. 😂

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 27 minutami je Janez007 napisal:

Glede teh Mazdinih konjskih posodobitev imam svoje mnenje. Bencinska Mazda 626 2.0 s 115 konji je pred 25-timi leti vlekla ravno tako dobro, kot sedanja bencinska Mazda 6 2.0 s 165 konji.

Samo, če daš na 626 komplet izpuh od nove šestice, bo pa kot yugo 55...

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 9 urami je MazdaBoy napisal:

Super! 👏 A je to kaka nova oprema zdej, Exclusive Line?

Ja sedaj so nove opreme, spet so spremenjene

pred 9 urami je SeekK napisal:

Pomoje se je sam zmotil pri številki :)

 

Čestitke za nakup!

V podatkih je takšna cifra .... je pa posodobljen motor in sicer je že mehki hibrid in ima zaradi tega manjšo porabo in pa večji navor kot prejšnja verzija.

 

Drugače pa hvala 

 

Popravljeno od Senad
Napisano

Kaj pa danes pomeni mehki hibrid? A to je ta varianta, ki jo ima že nekaj let tudi šestica notri - nek kvazi kondenzator, ki naj bi hranil in potem dajal nekaj energije nazaj?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.