Skoči na vsebino

Nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT AWD

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je skritikrt napisal:

Hmmm🤔...kje v Ljubljani imam jaz takšne klance🧐

Pa kaj ti misliš,da se eni skoz samo po vrhniškem klancu furajo...in zmeraj samo v eno smer-navkreber.

Daj nekaj že z tem sranjem pribijati.

Jaz bi v Lj. turba "ubil"-v bistvu še dobro,da ga pri nas ne ponujajo...skoz 10-15 min. in ga ugasnem...jaz bi ga sicer takoj vzel,samo bi se najbrž po tem več z servisi videval...to naj kupujejo tisti,k relacije vozijo.

 

Turbo se čist lepo vozi, kratke in dolge relacije.

Obstajo taki in onaki.

-Alfa 1.4 170KM mrtva do 1500. Od 2000-6500 se ji je bledlo

- Focus gre z nule in raste lepo. Preskok dobi nad 3700 obrati. Je zelo blizu atmosfercu, samo da je vse potencirano. In to 8 ventilcu ne 16v, ki samo v turah gre.

- i20N preprosto gre. Sodobna hibridna turbina. Celo odziven je kot atmosferc.

- PSA dizl 2.0 140KM, tudi v M6 bil. Je vlekel skozi celo območje.

- 1.4 Fiat. Ista mašina kot v Alfi samo 150 KM. Pa v turah ni vlekla, je je sfalilo.

Hočem s tem povedat. Da turbo motor ni enak turbo motorju.

 

Uničil ne bi nič, tako kot ljudje dizlov ne uničijo. Baše se DPF, samo tisto je druga.

 

Mazda je bila atmosferc, za gonit. Dobesedno. Ko se je drla ko zmešana na 5.500 obratov, si samo moral tiščat naprej, ker se je veselje nadaljevalo. Do konca, skoraj do blokade.

Popravljeno od godlike
Napisano
Pravkar je Jest napisal:

Mene na Vrhniskem klancu ni pustil se noben avto... tudi Fico ali Jugo ne :) ... 

Nikoli ne smeš podcenjevati fičota. 

Moj bivši mehanik ima fičota z 210 konjički, narejenega za gorske dirke. 

Je normalno registriran, vsake toliko gre na avtocesto smešit razne nabildane voznike bmw-jev. 😊

pred 1 minuto je godlike napisal:

 

Turbo se čist lepo vozi, kratke in dolge relacije.

Obstajo taki in onaki.

-Alfa 1.4 170KM mrtva do 1500. Od 2000-6500 se ji je bledlo

- Focus gre z nule in raste lepo. Preskok dobi nad 3700 obrati. Je zelo blizu atmosfercu, samo da je vse potencirano. In to 8 ventilcu ne 16v, ki samo v turah gre.

- i20N preprosto gre. Sodobna hibridna turbina. Celo odziven je kot atmosferc.

- PSA dizl 2.0 140KM, tudi v M6 bil. Je vlekel skozi celo območje.

- 1.4 Fiat. Ista mašina kot v Alfi samo 150 KM. Pa v turah ni vlekla, je je sfalilo.

Hočem s tem povedat. Da turbo motor ni enak turbo motorju.

 

Uničil ne bi nič, tako kot ljudje dizlov ne uničijo. Baše se DPF, samo tisto je druga.

 

Mazda je bila atmosferc, za gonit. Dobesedno. Ko se je drla ko zmešana na 5.500 obratov, si samo moral tiščat naprej, ker se je veselje nadaljevalo. Do konca, skoraj do blokade.

Ne vem od kod folku te ideje, da če imaš turbo motor, da bo skoraj obvezno turbina šla v franže. To je neka fama, ki jo slišiš skoraj vsakodnevno. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Ne vem od kod folku te ideje, da če imaš turbo motor, da bo skoraj obvezno turbina šla v franže. To je neka fama, ki jo slišiš skoraj vsakodnevno. 

Ns Mazdi se je slišala variabilna jermenica od 45 000 km naprej.

Zakaj le ljudje kupujejo takšne motorje 🤔

Tak tudi komu turbina gre, kot marsikomu veriga gre.

 

Se pa popolnoma strinjam, ni to neki bau bau.

Napisano
pred 9 minutami je Alex napisal:

Nikoli ne smeš podcenjevati fičota. 

Moj bivši mehanik ima fičota z 210 konjički, narejenega za gorske dirke. 

Je normalno registriran, vsake toliko gre na avtocesto smešit razne nabildane voznike bmw-jev. 😊

 

A mogoce tale? :)

 

 

Jaz sem imel Zastavo 750 brez predelav... moj prvi avto daljnega leta 1987 ali 1988 :) ... 

  • Všeč 2
  • Haha 3

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 17 minutami je Jest napisal:

 

A mogoce tale? :)

 

 

Jaz sem imel Zastavo 750 brez predelav... moj prvi avto daljnega leta 1987 ali 1988 :) ... 

Ne. Je srebrne in plave barve. Ful razširjene blatnike in kolotekih ima. 

 

 

Napisano
pred 12 urami je skritikrt napisal:

Hmmm🤔...kje v Ljubljani imam jaz takšne klance🧐

Pa kaj ti misliš,da se eni skoz samo po vrhniškem klancu furajo...in zmeraj samo v eno smer-navkreber.

... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

 

Za Ljubljano ravno ne vem, je pa na primer v Kranju, znan kot Jelenov klanec - če greš od železniške pa proti Globusu...

Pa še kje drugje verjetno tudi...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Za Ljubljano ravno ne vem, je pa na primer v Kranju, znan kot Jelenov klanec - če greš od železniške pa proti Globusu...

Pa še kje drugje verjetno tudi...

 

Mislim da tud če se po jelenovem klancu voziš vsak dan, da samo zato pa res ne rabiš dizla kupvat

Napisano
pred 11 urami je stonauro napisal:

To imam itak v planu. Kartico bi imel bolj zaradi prepoznavanja prometnih znakov, saj ta funkcija ne dela brez nje.

Na to čitanje znakov pri teh Mazdinih navigacijah se ne zanašaj, ker ne delajo vredo... :nevem:

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Bom vprašal tukaj v imenu mojega frenda. Kupuje novo CX-5 AT, FWD, koleba pa med 165 in 194 konjskim motorjem. Sta to ista generacija motorjev, ali je kateri z novejšo tehnologijo? Nekje je slišal, da se bolj splača 165, ne ve pa zakaj. Izkušnje koga od vas?

Popravljeno od etcho
Napisano
Pravkar je etcho napisal:

Bom vprašal tukaj v imenu mojega frenda. Kupuje novo CX-5 AT, FWD, koleba pa med 165 in 194 konjskim motorjem. Nekje je slišal, da se bolj splača 165, ne ve pa zakaj. Izkušnje koga od vas?

Če že toliko denarja za nov avto, naj bo vsaj G194, da se kam premakne.

 

Ja, 2.0 mašina ima malo cenejše zavarovanje (ker je malo cenejša in ima manj kW) to je pa to. Cestna taksa je pa enaka.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
    • Velike kazni bi kmalu zalegle.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.