Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

51 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz bom pa kar priznal...sem pač "pohotnež"😃😁...in že od nekdaj,ves čas pr C-Maxu,sem ženi govoril,da naslednji avto,bo pa avtomatik,da mi ne bo treba umikati roko z njenega kolena😃al pa stegna,al pa...😄...oprostite,a to je killer-kriterij pri ročnem menjalniku...tako pa na izi kruzaš itd...draga nima pa čisto nič proti🥰

Napisano

Tudi meni ni bilo. Ampak takrat sem bil mlajši in vitalnejši, pa sem zmogel obdelat ženo in ročni menjalnik. Zdaj grem pa že proti 50, pa ne gre več po dvakrat na dan. In ženo po poti pustim pri miru in imam med vožnjo dovolj časa za ročni menjalnik...

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano

Ja je res boljše, da se malo umiriš, ker drugače boš še potreboval  Fordov kombi 7+1😂😉

  • Haha 4
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Ja je res boljše, da se malo umiriš, ker drugače boš še potreboval  Fordov kombi 7+1😂😉

Ford Transit Custom je nadgradnja😉🤣

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

... ... ... ... ... ... ... boš še potreboval  Fordov kombi 7+1😂😉

 

Mislim, da bo prej Soča tekla skozi Džerdap kot bom jaz kakršen koli kombi kupil. Je v vrsti nekje tam kot električno vozilo. Se pravi, da je več možnosti, da bom imel bee eee eeeen... ... ... Me trese samo, ko moram napisat... Se pravi, je več možnosti, da bom imel ne-dizla z avtomatskim menjalnikom kot pa kombi...

Napisano

Kar se tehnike tiče nimam pojma o menjalnikih pa ne bom pametoval.

 

Sam kar se pa udobja tiče je pa zadeva jasna. MT pomeni da moraš sam na roke, AT pa nekdo drug namesto tebe. Jaz sem svoje izbral, eni pa pac še vedno na roke :whatever:.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Haha full si izbral, če pri tem motorju sploh nimaš druge izbire. Pač vzel si kar je bilo na voljo.

33112_1.png

Napisano

Pri prednostih in slabostih obeh menjalnikov mi je padla v oči ta "prednost" ročnih menjalnikov. 😊

-

Manj verjetnosti, da bi ga ukradli — Z naraščajočim številom samodejnih menjalnikov, ki so v novih vozilih, obstaja nova generacija voznikov, ki se nikoli ni naučila voziti z ročnim menjalnikom.

To pomeni, da če se  tat odloči, da bo vaš avto podrobneje pregledal (z mislijo na krajo), obstaja dokaj velika verjetnost, da bo zgolj ročni menjalnik dovolj, da odvrne kriminalca.😊

 

Resnična glede varnosti je pa tale:

"Ročni menjalniki omogočajo voznikom večji nadzor nad vozilom". 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Haha full si izbral, če pri tem motorju sploh nimaš druge izbire. Pač vzel si kar je bilo na voljo.

Ja če mi ne bi pasal AT pač ne bi izbral tega motorja, tako da izbira je bila moja lastna volja.

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
pred 9 urami je ignacij napisal:

Ja če mi ne bi pasal AT pač ne bi izbral tega motorja, tako da izbira je bila moja lastna volja.

 

Res? Alternetiva je pa anemični n/a 2.0 al pa joj prejoj dizel. 😜

 

Ne narobe razumet, prav si se odločil za ta motor, jaz sem bil tud blizu, da bi ampak ga nisem dobil na test. Sem pa dobil 150KM dizla, ki sem ga nekako že odpisal. A v primerjavi s 165KM bencincem, mi je privlekel na ksiht tako širok nasmeh, da dileme sploh ni bilo več. Sem pa se lahko odločil a bi MT al AT. Zakaj pol MT - čisto enostavno v moji knjigici je imel bistveno več plusov s težo kot AT. Tako, da ja temu se pač reče možnost izbire.

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Tilen5 napisal:

Res je možnost izbire, pri meni je pa AT mel več pluskov

 

Točno to - če najdeš več plusov je logično da izbereš tisto. Pomembno pa je, da sploh imaš možnost izbrati al eno al drugo ne pa da je zapovedano in če me kaj posebej moti na Mazdi 2.5 je to, da ponujajo zgolj AT menjalnik v stilu vzemi ali pusti.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

 

Točno to - če najdeš več plusov je logično da izbereš tisto. Pomembno pa je, da sploh imaš možnost izbrati al eno al drugo ne pa da je zapovedano in če me kaj posebej moti na Mazdi 2.5 je to, da ponujajo zgolj AT menjalnik v stilu vzemi ali pusti.

Definitivno bi bila prodaja večja če bi imeli oba na izbiro

 


image.jpeg

 

Napisano

Pri nas je siromašna izbira in vprašanje kdaj se bosta Slovenija in Balkan navadila na avtomatiko.

Kaj je lahko boljšega kot odmisliti nepotrebno kuplungiranje in ostalo ob tem tempu prometa ter po napornem delovniku?

 

Napisano

Za tekoč promet niti ni tako nujno imeti avtomatika. Z na naše balkanske ceste kjer še na avtocesti kar naprej speljavaš, je avtomatik nuja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Jaz ga imam zdej 6 let. Edini minus je mogoče pikič večja poraba. Drgač o minusih največ vedo tisti ki ga sploh nimajo 😂

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 3 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz ga imam zdej 6 let. Edini minus je mogoče pikič večja poraba. Drgač o minusih največ vedo tisti ki ga sploh nimajo 😂

Pri pravih ljubiteljih poraba ne igra vloge. 

O minusih govori tisti kateri nima izkušenj z njim oziroma ga še ni probal. Večina ima strah da so nesposobni v kolikor ne pretikajo, a ročni menjalnik je prednost samo pri starodobnikih in dirkalnikih. 

Napisano
pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Jaz ga imam od prvega avta dalje. 

Kakšni pa naj bi bili minusi po tvoje?

Je bilo že povedano, večja poraba, dražji avto, dražje vzdrževanje in popravilo, pretikanje pri starejših-počasno, neodločno, pozimi v snegu problematična vožnja zaradi poznega pres.v nižjo prestavo, prav tako v hrib prehitro v nižjo prestavo in še kaj bi se našlo🤔

Res pa je, da ne poznam novejših AT od 2018 naprej.... :nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.