Skoči na vsebino

Utrgana veriga črpalke olja


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

Do nedavnega sem bil zadovoljen lastnik Mazde CX-5 dizel, letnik 2015. Pri 131000km pa se je avto ustavil, prižgala se je lučka motorja in olja, avto pa je izgubil na moči. Ker je bil avto redno servisiran na pooblaščenem servisu smo se za popravilo obrnili na ta servis.  Čez 2 dni je sledil šok, diagnoza je bila utrgana veriga črpalke olja in posledično "zariban " motor. Stroški popravila pa cca. 12000€.  Ker diagnozi nekako nisem verjel sem avto odpeljal k drugemu mehaniku, z opisom napake pa sem se obrnil še na nekaj mehanikov. Od vseh sem dobil približno isti odgovor. Do napake naj bi prišlo, ker nisem pravočasno menjal bakrenih podložk pod injektorji. Razočaran sem predvsem nad servisom Mazde. Glede na to, da je bil avto pri njih redno servisiran, bi pričakoval, da bi mi podložke zamenjali, ali mi to vsaj svetovali.  Upoštevaje starost avtomobila popravilo ni smiselno, preostane mi le menjava motorja, če ga kje najdem.....

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 5
  • Jezen 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kateri mazda servis? Škoda da se nisi prej obrnil na naš forum, smo to predebatirali že  v veliko temah, prav tako imamo temo o vzdrževanju dizelskih mazda motorjev da bodo dolgo delovali brez težav. 

Res mi je žal da berem to katastrofo 😞 razmisli o mazdi bencinarju v bodoče, nebo ti žal. Dizelske mazde so res specifika in rabijo več pozornosti. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In zaradi 5 evrov je mazda izgubila spet še eno stranko…. Katastrofa za podjetje in za to, kar se grejo. Svaka čast tudi pooblaščencu, ki dejansko ni svetoval menjave podložk, kljub zvestobi. @Matej2020 žal mi je za to, kar se je zgodilo. Upam, da se odločiš avto popravit in sprejet odločitev kako naprej - seveda s čim manj stroški.

 

KDAJ MISLI MAZDA DODAT MENJAVO PODLOŽK V SVOJ SERVISNI INTERVAL??? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem jaz pripeljal šestico (2015) na peskanje sesalnih kolektorjev (uradni servis), sem jim omenil, da bi rad menjal tudi podložke. Mlajši gospod mi je rekel, da to ni predvideno (oz. potrebno), vendar je bil na srečo v bližini g. Majes in je takoj pripomnil, da bi on na svoji mazdi to menjal, saj je minimalni dodatni strošek. In tako so mi zamenjali tudi podložke. Od sedaj naprej za mnenje vprašam g. Majesa. Pri Matej2020 pa je šlo verjetno za zabito sito, kar je vodilo do odpovedi črpalke?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je vzupan3 napisal:

Ko sem jaz pripeljal šestico (2015) na peskanje sesalnih kolektorjev (uradni servis), sem jim omenil, da bi rad menjal tudi podložke. Mlajši gospod mi je rekel, da to ni predvideno (oz. potrebno), vendar je bil na srečo v bližini g. Majes in je takoj pripomnil, da bi on na svoji mazdi to menjal, saj je minimalni dodatni strošek. In tako so mi zamenjali tudi podložke. Od sedaj naprej za mnenje vprašam g. Majesa. Pri Matej2020 pa je šlo verjetno za zabito sito, kar je vodilo do odpovedi črpalke?

Takih g. Majesov in D.r Pelkotov pa Selmarjev bi še kar nekaj potrebovali, da bi bili lastniki Mazde zadovoljni in brez skrbi.... 😊🤔🤗👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

4 minutes ago, Bini said:

Takih g. Majesov in D.r Pelkotov pa Selmarjev bi še kar nekaj potrebovali, da bi bili lastniki Mazde zadovoljni in brez skrbi.... 😊🤔🤗👍

 

Moram pa poudariti, da so mi na uradnem servisu svetovali tudi menjavo verige oljne črpalke (v planu naslednje leto :-))

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js sm bil na Selamrju, ko sm mel cca. 180k prevozenih, da bi menju verigo s preventive, povedu sm mu, da sma z mojim mehanikom menjala tut cedilo in, da sm sam menju tut bakrene podlozke. In mi je reku, da v tem primeru ni straha glede verige, da jo bom itak prej slisu. Zdej mam od takrat 220k.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

9 minutes ago, Deeyan said:

Js sm bil na Selamrju, ko sm mel cca. 180k prevozenih, da bi menju verigo s preventive, povedu sm mu, da sma z mojim mehanikom menjala tut cedilo in, da sm sam menju tut bakrene podlozke. In mi je reku, da v tem primeru ni straha glede verige, da jo bom itak prej slisu. Zdej mam od takrat 220k.

A je bilo govora o verigi oljne črpalke ali o pogonski verigi? Pogonski verigo verjamem da slišiš, verigo oljne črpalke pa nisem prepričan?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je vzupan3 napisal:

A je bilo govora o verigi oljne črpalke ali o pogonski verigi? Pogonski verigo verjamem da slišiš, verigo oljne črpalke pa nisem prepričan?

 

Menli smo se za vse komplet, 

Je pa res, ko sma z mojim mehanikom menjala cedilo je zgledala veriga v dobrem stanju. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je vse lepo in prav,kaj pa nek povprečni lastnik ki tanka in vozi in zaupa serviserju,da bo opravil vse kot je treba......🤔 Takim pa trda prede,če vozijo dizla☹️🥴

Ne morem pa verjet,da se vsa ta leta  pri Mazdi ne doreče kako in kaj s temi dizl motorji.....:nevem:

Kot,da nebi imeli nobenih povratnih informacij o teh težavah,ki bi se s pravilnim servisiranjem kamot odpravile in bi bili vsi zadovoljni....👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

To je vse lepo in prav,kaj pa nek povprečni lastnik ki tanka in vozi in zaupa serviserju,da bo opravil vse kot je treba......🤔 Takim pa trda prede,če vozijo dizla☹️🥴

Ne morem pa verjet,da se vsa ta leta  pri Mazdi ne doreče kako in kaj s temi dizl motorji.....:nevem:

Kot,da nebi imeli nobenih povratnih informacij o teh težavah,ki bi se s pravilnim servisiranjem kamot odpravile in bi bili vsi zadovoljni....👍

 

Jp, sm zelo vesel, da sem en redkih, da sm lahk skoz zravn mehanika, ko se kej dela na avtu, on je pa tut vesel, da ma koga, ki mu lahk zraven kej pomaga prjet

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Jaz imam med oglasi ugoden komplet novih verig in podložk, pa je samo en do sedaj vprašal zanj. 😃

A rabili bi ga praktično vsi (prej ali slej).

 

Js ga ze tut mam vec kot eno leto na rezervi 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je dvorjan napisal:

Jaz imam med oglasi ugoden komplet novih verig in podložk, pa je samo en do sedaj vprašal zanj. 😃

A rabili bi ga praktično vsi (prej ali slej).

Glej, vsi čakajo do konca potem pa v jok...... :hohoho::nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

15 minutes ago, Bini said:

Glej, vsi čakajo do konca potem pa v jok...... :hohoho::nevem:

Nekje sem zasledil, da je novejši tip verige za oljno črpalko bistveno bolj robusten. A mogoče kdo ve kaj več o tem in kakšne so oznake, da vemo kaj kupit?

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je vzupan3 napisal:

Nekje sem zasledil, da je novejši tip verige za oljno črpalko bistveno bolj robusten. A mogoče kdo ve kaj več o tem in kakšne so oznake, da vemo kaj kupit?

 

 

js, ko sm vidu svojo na avtu pa med to, ko jo mam doma ne opazim neke razlike, da bi bla kej močnejša

 

IMG_20221103_151200.jpg

IMG_20221103_151301.jpg

IMG_20221103_151317.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

14 minutes ago, Deeyan said:

 

js, ko sm vidu svojo na avtu pa med to, ko jo mam doma ne opazim neke razlike, da bi bla kej močnejša

 

IMG_20221103_151200.jpg

IMG_20221103_151301.jpg

IMG_20221103_151317.jpg

 

Včasih ni vidne razlike ampak gre lahko samo za razliko v materialu/dopuščenih tolerancah/itn.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Freak napisal:

Noro tole,pa tudi popravilo 12 000€ 🥴 Koliko potem pride nov motor? 

Za ta denar dobiš že marsikaj od rabljenih avt, ki jim nebo razbilo motorja pri tako "malo" km. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.