Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

Pa zaradi eko pizdarij, je G122 manj poskocen kot G120.

Ni kriv samo eko. Tudi dodatnih 70kg se pozna pri poskočnosti.

Napisano
pred 1 minuto je toto89 napisal:

Ni kriv samo eko. Tudi dodatnih 70kg se pozna pri poskočnosti.

 

Pa ne 1.5s.
mogoce bi se max kaksno desetinko poznal, kaj vec pa dvomim. To je kot da bi dal še enega človeka v moj avto, pa avto kar naenkrat rata nepremičnina :D

Napisano
On 7/18/2024 at 1:37 PM, NevLado said:

G122 je isti motor kot G120 samo da ima še dodatno izklop cilindrov in par eko pizdarij. 

 

Nimaš kaj sfalit s tem motorjem, je pa če bi rad malo več športne vožnje izbira G150 boljša, ker je G122 pri 4k obratih zaklenjen, G150 pa ne.

 

Super, hvala. Morda še kak komentar glede cenovnega razpona dotičnih (rabljenih) modelov? Torej bencinar, letnik 19/20 z 100-150K km.  Zavedam se, da le te kroji razmerje med ponudbo in povpraševanjem, a sklepam, da je del prodajalcev odprtih za barantanje, tako da bi bilo dobro imeti v glavi realno vrednost avta in se sklicevati na le to.

Napisano
dne 18. 7. 2024 ob 13:09 je Toncek napisal:

da so cene na avtonet-u napihnjene, 19/20 letnika ni mogoče najti pod 16K, vse rangira tam med 17-19K, kar je res malce nerodno glede na dejstvo, da novega dobiš za 24K.

 

Nove trojke ze nekaj casa ne dobis za 24K € ... :D Po ceniku se zacne najbolj oskubljena od 25K € pa potem vse do dobrih 31K € ... Res pa je, da 19K € je prevec ... pomoje je realna cena tam nekje do 15K € ... Seveda pa je vse odvisno od prodajlca, ce je podobnega mnenja :) ... ali jo bo raje se nekaj mesecev prodajal ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 54 minutami je Freak napisal:

Malce sem gledal po konfiguratorju in sem zasledil, da ima mazda 3 (sedan), dva motorja 2.5 - 140KM in 2.0 - 186KM :huh:

Sploh nisem vedel, da obstaja tudi tak 2.5  "švohnejši" motor??  

 

 

https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA3/4SD/

TO še ugibamo. Lahko, da so se zatipkali in gre za 1.5-litrski motor s 140 konji. Bo treba v salon pa havbo odpret. 😃

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 13 minutami je dvorjan napisal:

TO še ugibamo. Lahko, da so se zatipkali in gre za 1.5-litrski motor s 140 konji. Bo treba v salon pa havbo odpret. 😃

 

 

NISO se zatipkali... drugace ne bi bilo povsod to objavljeno... 

 

Tudi Schuster omenja ta motor v novi Mazdi 3 in CX-30 modelno leto 2025 v vlogu ...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Včeraj, ko sem bil na servisu sem dobil kot nadomestni avto M3  G122 avt. Je fina za vozit glede na to, da je avtomatik, ker ji kar fino pomaga ele. pri pospeševanju z mesta. Tako, da je sedaj bolj prijetna za vozit kot prej, ko ji še ni pomagala elektrika. Poraba je pa za moje pojme prevelika! Jaz sem jo vozil 80km z porabo 6.6, toda prej je bila vožena s precej večjo porabo..... :aaaaa:

Nebi je imel.... :nevem:

IMG_20240821_135402.jpg

IMG_20240821_135508.jpg

Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Včeraj, ko sem bil na servisu sem dobil kot nadomestni avto M3  G122 avt. Je fina za vozit glede na to, da je avtomatik, ker ji kar fino pomaga ele. pri pospeševanju z mesta. Tako, da je sedaj bolj prijetna za vozit kot prej, ko ji še ni pomagala elektrika. Poraba je pa za moje pojme prevelika! Jaz sem jo vozil 80km z porabo 6.6, toda prej je bila vožena s precej večjo porabo..... :aaaaa:

Nebi je imel.... :nevem:

IMG_20240821_135402.jpg

IMG_20240821_135508.jpg

Elektrika? G122 ima hibrida?

Napisano
pred 29 minutami je Bini napisal:

Baterija no.... 

Ma dej, to je pravljica :D 

 

Ta G122 motor v kombinaciji z avtomatikom bi morali prepovedat, ker

1. ne gre nikamor,

2. ropota ko traktor ko greš 80 (ker se cilindri nonstop izklapljajo in vklapljajo)

3. se samo dere in pije bencin pa ne gre nikamor, če pritisneš. 

 

Stari G120 motorji ki si ga imel ti v 3ki in jaz v CX-3 so bili zlata vredni v primerjavi s tem, kar so sproducirali z eko dodatki !!!

Napisano
pred 45 minutami je NevLado napisal:

Ma dej, to je pravljica :D 

 

Ta G122 motor v kombinaciji z avtomatikom bi morali prepovedat, ker

1. ne gre nikamor,

2. ropota ko traktor ko greš 80 (ker se cilindri nonstop izklapljajo in vklapljajo)

3. se samo dere in pije bencin pa ne gre nikamor, če pritisneš. 

 

Stari G120 motorji ki si ga imel ti v 3ki in jaz v CX-3 so bili zlata vredni v primerjavi s tem, kar so sproducirali z eko dodatki !!!

 

Tocn tko.
Ce gres gledat statistiko, ima stari G120 od 0-100 za mal vec kt sekundo bols pospeske kt pa G122.

 

Tudi tale elektrika v mild hibridih ni glih neki presezek, mild hibridi imajo tolk svoh elektro motorje, da mislim da ima fen od moje vecjo moc :D

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Ma dej, to je pravljica :D 

 

Ta G122 motor v kombinaciji z avtomatikom bi morali prepovedat, ker

1. ne gre nikamor,

2. ropota ko traktor ko greš 80 (ker se cilindri nonstop izklapljajo in vklapljajo)

3. se samo dere in pije bencin pa ne gre nikamor, če pritisneš. 

 

Stari G120 motorji ki si ga imel ti v 3ki in jaz v CX-3 so bili zlata vredni v primerjavi s tem, kar so sproducirali z eko dodatki !!!

Res je.... 👍

pred 16 minutami je Matick napisal:

 

Tocn tko.
Ce gres gledat statistiko, ima stari G120 od 0-100 za mal vec kt sekundo bols pospeske kt pa G122.

 

Tudi tale elektrika v mild hibridih ni glih neki presezek, mild hibridi imajo tolk svoh elektro motorje, da mislim da ima fen od moje vecjo moc :D

Vem sem ga imel, samo s polnim plinom se bolj redko voziš.... 😁😉

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Res je.... 👍

Vem sem ga imel, samo s polnim plinom se bolj redko voziš.... 😁😉

 

Vsako prehitevanje izven avtoceste in vkljucevanje na avtocesto :D

Napisano
pred 53 minutami je Matick napisal:

 

Vsako prehitevanje izven avtoceste in vkljucevanje na avtocesto :D

Tudi za kaj takega je za silo.... 😉

Napisano

Drugače pa mislim, da ta kombinacija za cx-30 testni avto ni posrečena.... Že tako je bolj zaspana potem pa jo še avtomatika dodatno zamori, dobro da ji "elektrika" malo pomaga pri speljevanju.... 

Ps,da ne bo napačno razumljeno, "elektrika" kot vrsta energije in ne kot električni avto.... 😁😉

 

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Evo, zavarovalnica rešila primer moje nekdanje 3ke.(totalka) 😢

Ponudili so cca 10k€ in avto ostane v lasti, strošek popravila cca 11-12k€.

Ali isplačilo cca 15k€ in je avto njihov. (6let star in 65kkm)

Kaj menite,kaj je boljša varjanta🤔

Ps, prosim brez zajebancije, sem že tako dost jezen. 😤Hvala za mnenja.... :zoom-zoom:

Pozabil prlimat.... 👍

IMG_20240821_144606.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano

Ma, če vsaj sopotnikovega airbaga ne bi vrglo ven ... Bi še razmišljal o popravilu. Tako pa moraš celo armaturko iskati ... Ostalo še nekako dobiš pa pofarbaš. Luči so cele, prednje steklo, hladilniki, vezna stena?

Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

Škoda ocenjena pri pooblaščenem kleparju. 

Če so original deli iz škatle. Bi še 2k€ požrl, ker avto poznaš.

Seveda odvisno od finančne situacije doma.

 

Če gre, pa naj ga imajo. Ker tu se lahko kaki čirički pojavijo, ....

 

Samo da ne bo novo, če bo rabljeno, kaj jezlo.

Napisano

Saj 15 jurjev za 6 let staro trojko niti ni tako malo… pa še zajebancij ni s popravili in prodajo… Edino če najdeš kakšnega mehanika, ki bi jo kupil takšno kot je in sam zrihtal…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500). 

 

15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.