Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6


sko4p

Priporočeno sporočilo

  • 2 meseca kasneje...
pred 3 urami je Damjann napisal:

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Dizelske mazde CD150/CD175 imajo pred letniki 2016 kar nekaj porodnih težav, od 2016 naprej so pa načeloma ok. Preverit je treba ali je tvoja prav 2017 letnik ali je še 2016 letnik (to vidiš po dizajnu volana - oglate linije namesto okrogle). Največje hibe teh motorjev so zabijanja vseh eko komponent. Predvsem so problematične tiste iz uvoza, ker ne veš, kako se je delalo z njimi - motor je pa kar občutljiv na vožnjo, nafto, pogoje. Ali imaš to slovenski avto, po možnosti od prvega lastnika? Kakšne imaš pa relacije?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Damjann napisal:

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Če prebereš na forumu objave za 1.leto nazaj, si boš lahko sam ustvaril mnenje....jaz po prebranem bi mazdo kupoval izključno samo bencinarja....

  • Všeč 6
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od letnik 2017 dalje so ok, seveda če ima transparentno servisno zgodovino..Tako bi si upal kupiti, sicer pa mogoče res bencinar. No čeprav, tudi ta mora biti redno servisiran, je pa potencialnih okvar seveda manj. Je pa dizelski motorček kar se tiče performans vsaj meni top, izredno prožen, lep zvok ko ga malo pritisneš..

 

Za koliko €pa kupuješ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 5. 2023 ob 5:49 je Damjann napisal:

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Evo, tukaj imaš eno, od člana foruma 🙂

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

Evo, tukaj imaš eno, od člana foruma 🙂

 

 

Mazda je izredno zanesljiv avto, ce normalno skrbis zanj. Pred tem sem imel enako 6-ko l.2015 in opremo attraction in prav tako nikoli nobenih tezav.

Edine nevsecnosti so bile z motorcki zunanjih ogledal, ki pa so jih na servisu zamenjali v garanciji. Na netu imas ogromno nasvetov, kako to sam resis, ce se ti zgodi izven garancije.

Z motorjem ali pogonskim sklopom nikoli tezave. Po mojem ti bo sluzila dobro, katerokoli bos vzel, predvsem pa preveri zgodovino morebitnih posegov na avtu.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem imel težave z motorčki ogledal. Zadevo sem rešil preprosto tako, da ko perem vozilo s curkom ne špricam v steklo stranskih ogledal ampak jih operem samo iz zadnje strani, steklo pa zbrišem in delujejo brez napak. So mi ga pa na servisu spustili čez krtače in so spet štekala dokler se niso čisto posušile. Torej ne jih zalivati s strani stekla in zadeva deluje normalno.

 

Hmmm, a se samo meni zdi, ali uporabnika Damjanna ne zanima več nakup vozila, glede na to, da se ne vključi več v pogovor.

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 5. 2023 ob 10:08 je SpEkTr napisal:

Od letnik 2017 dalje so ok, seveda če ima transparentno servisno zgodovino..Tako bi si upal kupiti, sicer pa mogoče res bencinar. No čeprav, tudi ta mora biti redno servisiran, je pa potencialnih okvar seveda manj. Je pa dizelski motorček kar se tiče performans vsaj meni top, izredno prožen, lep zvok ko ga malo pritisneš..

 

Za koliko €pa kupuješ?

Do 17000 tisoč

dne 12. 5. 2023 ob 9:46 je NevLado napisal:

Dizelske mazde CD150/CD175 imajo pred letniki 2016 kar nekaj porodnih težav, od 2016 naprej so pa načeloma ok. Preverit je treba ali je tvoja prav 2017 letnik ali je še 2016 letnik (to vidiš po dizajnu volana - oglate linije namesto okrogle). Največje hibe teh motorjev so zabijanja vseh eko komponent. Predvsem so problematične tiste iz uvoza, ker ne veš, kako se je delalo z njimi - motor je pa kar občutljiv na vožnjo, nafto, pogoje. Ali imaš to slovenski avto, po možnosti od prvega lastnika? Kakšne imaš pa relacije?

Bil je uvožen ampak je celotna zgodovina spremljana. Zdaj ga je imel nekdo 2 leti. Na njej je bil že opravljen dpf servis, ker mu ga je že zabilo. Relacija je pa bolj podeželjske.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 5. 2023 ob 10:08 je SpEkTr napisal:

Od letnik 2017 dalje so ok, seveda če ima transparentno servisno zgodovino..Tako bi si upal kupiti, sicer pa mogoče res bencinar. No čeprav, tudi ta mora biti redno servisiran, je pa potencialnih okvar seveda manj. Je pa dizelski motorček kar se tiče performans vsaj meni top, izredno prožen, lep zvok ko ga malo pritisneš..

 

Za koliko €pa kupuješ?

Do 17000

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 5. 2023 ob 9:46 je NevLado napisal:

Dizelske mazde CD150/CD175 imajo pred letniki 2016 kar nekaj porodnih težav, od 2016 naprej so pa načeloma ok. Preverit je treba ali je tvoja prav 2017 letnik ali je še 2016 letnik (to vidiš po dizajnu volana - oglate linije namesto okrogle). Največje hibe teh motorjev so zabijanja vseh eko komponent. Predvsem so problematične tiste iz uvoza, ker ne veš, kako se je delalo z njimi - motor je pa kar občutljiv na vožnjo, nafto, pogoje. Ali imaš to slovenski avto, po možnosti od prvega lastnika? Kakšne imaš pa relacije?

Je že letnik 2017 in imel je tudi okvaro na dpf tako da je to že opravljeno. Relacija je pa bolj podeželjska.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 urami je MPero napisal:

Mazda je izredno zanesljiv avto, ce normalno skrbis zanj. Pred tem sem imel enako 6-ko l.2015 in opremo attraction in prav tako nikoli nobenih tezav.

Edine nevsecnosti so bile z motorcki zunanjih ogledal, ki pa so jih na servisu zamenjali v garanciji. Na netu imas ogromno nasvetov, kako to sam resis, ce se ti zgodi izven garancije.

Z motorjem ali pogonskim sklopom nikoli tezave. Po mojem ti bo sluzila dobro, katerokoli bos vzel, predvsem pa preveri zgodovino morebitnih posegov na avtu.

 

Se ne bi strinjal, razen če govoriš za bencinarke. Pa še pri teh bi besedo "izredno" izpustil. 🙂

 

O tem smo že veliko debatirali. Ne more se soditi po posameznih konkretnih primerih, ampak statistično z dovolj velikim vzorcem.

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ampak veliko nas je, ki nimamo težav, tako da strašit ljudi tudi ni treba

Še najboljše vprašanje je, zakaj je bil dpf zabit? Ta se namreč ne zabije kar tako.. Razen v res extremnih primerih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Srce mi ne dovoli, da Damjannu ne bi toplo priporočil 2.5l bencinarke. Nimaš kaj faliti, predvsem pa se se ne rabiš obremenjavati z dizelskimi težavami, porabo pa imaš lahko pod 7l. Ne vem kakšne relacije voziš, ampak malo razmisli ali si res želiš dizla.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

No ampak veliko nas je, ki nimamo težav, tako da strašit ljudi tudi ni treba emoji4.png

Še najboljše vprašanje je, zakaj je bil dpf zabit? Ta se namreč ne zabije kar tako.. Razen v res extremnih primerih.

 

Ne želim strašiti, ampak tole šolo z dizli nas je dalo že nekaj tukaj skozi. Zadevo bolje poznaš od mene. Prijatelju bi si upal priporočiti Mazdo bencinarko, dizla pa ne. Čeprav je po zmogljivosti dizel bistveno boljši.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Srce mi ne dovoli, da Damjannu ne bi toplo priporočil 2.5l bencinarke. Nimaš kaj faliti, predvsem pa se se ne rabiš obremenjavati z dizelskimi težavami, porabo pa imaš lahko pod 7l. Ne vem kakšne relacije voziš, ampak malo razmisli ali si res želiš dizla.
To je res, problem je ker jih praktično ni. In obvezno prej probat obe.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi, bog ne daj kupiti mazde. 

Mazda je edina, ki ima težave, ostali avti so pa BP. 

Ne ga srat, no. 

VSI avti imajo težave. Tudi mazda. Ampak bencinarji jih imajo bistveno manj, oziroma jih nimajo. Mazde diesel, ki delajo odprte kilometre so tudi ok. Mestna vožnja je problem. 

Če pa kupuješ avto za dirkanje, pa lepo 300+ lipicancev. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm, nihce ni rekel ne kupiti mazde, ampak se bolj priporoca bencin. Jaz vsakemu svetujem nakup mazde, s svojo sem super zadovoljen. Top razmerje kakovost/videz/cena.

 

Moj prejsnji, sedanji in prihodni avto je samo mazda.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj prihodnji pa dvomim, če bo mazda. Sem pristaš limuzine z bencinskim motorjem. Takih mazd pa ni več. Pa že ohoho dolgo mazde vozim...

Popravljeno od Shrek
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.