Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Napisano
pred 3 urami je Damjann napisal:

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Dizelske mazde CD150/CD175 imajo pred letniki 2016 kar nekaj porodnih težav, od 2016 naprej so pa načeloma ok. Preverit je treba ali je tvoja prav 2017 letnik ali je še 2016 letnik (to vidiš po dizajnu volana - oglate linije namesto okrogle). Največje hibe teh motorjev so zabijanja vseh eko komponent. Predvsem so problematične tiste iz uvoza, ker ne veš, kako se je delalo z njimi - motor je pa kar občutljiv na vožnjo, nafto, pogoje. Ali imaš to slovenski avto, po možnosti od prvega lastnika? Kakšne imaš pa relacije?

Napisano
pred 4 urami je Damjann napisal:

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Če prebereš na forumu objave za 1.leto nazaj, si boš lahko sam ustvaril mnenje....jaz po prebranem bi mazdo kupoval izključno samo bencinarja....

  • Všeč 6
  • Ljubim 1
Napisano

Od letnik 2017 dalje so ok, seveda če ima transparentno servisno zgodovino..Tako bi si upal kupiti, sicer pa mogoče res bencinar. No čeprav, tudi ta mora biti redno servisiran, je pa potencialnih okvar seveda manj. Je pa dizelski motorček kar se tiče performans vsaj meni top, izredno prožen, lep zvok ko ga malo pritisneš..

 

Za koliko €pa kupuješ?

Napisano
dne 13. 2. 2023 ob 19:53 je NevLado napisal:

A5 a... a ma od golfa podvozje al od pasata?

Nič od tega.

 

MLB EVO ima.

Torej Tuareg.

Napisano

A nimata Q7 in Cayenne podvozja od Tourage? In še Urus povrh 😅

Napisano

Čak... in A5 ima isto podvozje? 😲 zanimivo... Ne bi si mislu, da je tolk enga avta to

Napisano
dne 12. 5. 2023 ob 5:49 je Damjann napisal:

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Evo, tukaj imaš eno, od člana foruma 🙂

 

 

 

 

Napisano
pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

Evo, tukaj imaš eno, od člana foruma 🙂

 

 

Mazda je izredno zanesljiv avto, ce normalno skrbis zanj. Pred tem sem imel enako 6-ko l.2015 in opremo attraction in prav tako nikoli nobenih tezav.

Edine nevsecnosti so bile z motorcki zunanjih ogledal, ki pa so jih na servisu zamenjali v garanciji. Na netu imas ogromno nasvetov, kako to sam resis, ce se ti zgodi izven garancije.

Z motorjem ali pogonskim sklopom nikoli tezave. Po mojem ti bo sluzila dobro, katerokoli bos vzel, predvsem pa preveri zgodovino morebitnih posegov na avtu.

 

Napisano (urejeno)

Tudi jaz sem imel težave z motorčki ogledal. Zadevo sem rešil preprosto tako, da ko perem vozilo s curkom ne špricam v steklo stranskih ogledal ampak jih operem samo iz zadnje strani, steklo pa zbrišem in delujejo brez napak. So mi ga pa na servisu spustili čez krtače in so spet štekala dokler se niso čisto posušile. Torej ne jih zalivati s strani stekla in zadeva deluje normalno.

 

Hmmm, a se samo meni zdi, ali uporabnika Damjanna ne zanima več nakup vozila, glede na to, da se ne vključi več v pogovor.

Popravljeno od ignacij
Napisano
dne 12. 5. 2023 ob 10:08 je SpEkTr napisal:

Od letnik 2017 dalje so ok, seveda če ima transparentno servisno zgodovino..Tako bi si upal kupiti, sicer pa mogoče res bencinar. No čeprav, tudi ta mora biti redno servisiran, je pa potencialnih okvar seveda manj. Je pa dizelski motorček kar se tiče performans vsaj meni top, izredno prožen, lep zvok ko ga malo pritisneš..

 

Za koliko €pa kupuješ?

Do 17000 tisoč

dne 12. 5. 2023 ob 9:46 je NevLado napisal:

Dizelske mazde CD150/CD175 imajo pred letniki 2016 kar nekaj porodnih težav, od 2016 naprej so pa načeloma ok. Preverit je treba ali je tvoja prav 2017 letnik ali je še 2016 letnik (to vidiš po dizajnu volana - oglate linije namesto okrogle). Največje hibe teh motorjev so zabijanja vseh eko komponent. Predvsem so problematične tiste iz uvoza, ker ne veš, kako se je delalo z njimi - motor je pa kar občutljiv na vožnjo, nafto, pogoje. Ali imaš to slovenski avto, po možnosti od prvega lastnika? Kakšne imaš pa relacije?

Bil je uvožen ampak je celotna zgodovina spremljana. Zdaj ga je imel nekdo 2 leti. Na njej je bil že opravljen dpf servis, ker mu ga je že zabilo. Relacija je pa bolj podeželjske.

Napisano
dne 12. 5. 2023 ob 10:08 je SpEkTr napisal:

Od letnik 2017 dalje so ok, seveda če ima transparentno servisno zgodovino..Tako bi si upal kupiti, sicer pa mogoče res bencinar. No čeprav, tudi ta mora biti redno servisiran, je pa potencialnih okvar seveda manj. Je pa dizelski motorček kar se tiče performans vsaj meni top, izredno prožen, lep zvok ko ga malo pritisneš..

 

Za koliko €pa kupuješ?

Do 17000

Napisano
dne 12. 5. 2023 ob 9:46 je NevLado napisal:

Dizelske mazde CD150/CD175 imajo pred letniki 2016 kar nekaj porodnih težav, od 2016 naprej so pa načeloma ok. Preverit je treba ali je tvoja prav 2017 letnik ali je še 2016 letnik (to vidiš po dizajnu volana - oglate linije namesto okrogle). Največje hibe teh motorjev so zabijanja vseh eko komponent. Predvsem so problematične tiste iz uvoza, ker ne veš, kako se je delalo z njimi - motor je pa kar občutljiv na vožnjo, nafto, pogoje. Ali imaš to slovenski avto, po možnosti od prvega lastnika? Kakšne imaš pa relacije?

Je že letnik 2017 in imel je tudi okvaro na dpf tako da je to že opravljeno. Relacija je pa bolj podeželjska.

Napisano
WWW.AVTO.NET

 

 

Tale se je kar nekaj časa prodajala za malce čez 17 000€. Sicer je že prodana, mi je pa zanimivo, da se je tolko časa prodajala 🤔

Napisano
pred 18 urami je MPero napisal:

Mazda je izredno zanesljiv avto, ce normalno skrbis zanj. Pred tem sem imel enako 6-ko l.2015 in opremo attraction in prav tako nikoli nobenih tezav.

Edine nevsecnosti so bile z motorcki zunanjih ogledal, ki pa so jih na servisu zamenjali v garanciji. Na netu imas ogromno nasvetov, kako to sam resis, ce se ti zgodi izven garancije.

Z motorjem ali pogonskim sklopom nikoli tezave. Po mojem ti bo sluzila dobro, katerokoli bos vzel, predvsem pa preveri zgodovino morebitnih posegov na avtu.

 

Se ne bi strinjal, razen če govoriš za bencinarke. Pa še pri teh bi besedo "izredno" izpustil. 🙂

 

O tem smo že veliko debatirali. Ne more se soditi po posameznih konkretnih primerih, ampak statistično z dovolj velikim vzorcem.

 

 

 

Napisano

No ampak veliko nas je, ki nimamo težav, tako da strašit ljudi tudi ni treba

Še najboljše vprašanje je, zakaj je bil dpf zabit? Ta se namreč ne zabije kar tako.. Razen v res extremnih primerih.

Napisano

Srce mi ne dovoli, da Damjannu ne bi toplo priporočil 2.5l bencinarke. Nimaš kaj faliti, predvsem pa se se ne rabiš obremenjavati z dizelskimi težavami, porabo pa imaš lahko pod 7l. Ne vem kakšne relacije voziš, ampak malo razmisli ali si res želiš dizla.

Napisano
pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

No ampak veliko nas je, ki nimamo težav, tako da strašit ljudi tudi ni treba emoji4.png

Še najboljše vprašanje je, zakaj je bil dpf zabit? Ta se namreč ne zabije kar tako.. Razen v res extremnih primerih.

 

Ne želim strašiti, ampak tole šolo z dizli nas je dalo že nekaj tukaj skozi. Zadevo bolje poznaš od mene. Prijatelju bi si upal priporočiti Mazdo bencinarko, dizla pa ne. Čeprav je po zmogljivosti dizel bistveno boljši.

Napisano
Srce mi ne dovoli, da Damjannu ne bi toplo priporočil 2.5l bencinarke. Nimaš kaj faliti, predvsem pa se se ne rabiš obremenjavati z dizelskimi težavami, porabo pa imaš lahko pod 7l. Ne vem kakšne relacije voziš, ampak malo razmisli ali si res želiš dizla.
To je res, problem je ker jih praktično ni. In obvezno prej probat obe.
Napisano

Se pravi, bog ne daj kupiti mazde. 

Mazda je edina, ki ima težave, ostali avti so pa BP. 

Ne ga srat, no. 

VSI avti imajo težave. Tudi mazda. Ampak bencinarji jih imajo bistveno manj, oziroma jih nimajo. Mazde diesel, ki delajo odprte kilometre so tudi ok. Mestna vožnja je problem. 

Če pa kupuješ avto za dirkanje, pa lepo 300+ lipicancev. 

Napisano

Hmm, nihce ni rekel ne kupiti mazde, ampak se bolj priporoca bencin. Jaz vsakemu svetujem nakup mazde, s svojo sem super zadovoljen. Top razmerje kakovost/videz/cena.

 

Moj prejsnji, sedanji in prihodni avto je samo mazda.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Moj prihodnji pa dvomim, če bo mazda. Sem pristaš limuzine z bencinskim motorjem. Takih mazd pa ni več. Pa že ohoho dolgo mazde vozim...

Popravljeno od Shrek

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.