Skoči na vsebino

Moj prvi avto

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem pa začel z 323 iz leta 83, pa potem na 323f,…. Vsa zgodovina pa v moji temi.

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Moja Škoda 105L, bele barve, zadnji pogon, zadaj motor. Če je bil sneg, si moral rikverc v hrib 😁

4818772.jpg

Napisano

Te škode so mi ful lepe. Kmalu za tem modelom je šla v vag-ove kremplje.

N7rRRL1.jpg

Napisano
dne 30. 6. 2023 ob 13:16 je Gregster napisal:

Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁

 

Tole pa neki ne bo štimal. Če si mel 1.6 je blo od 73-75KM. 55-60KM je mel pa motor 1.3. To vem, ker sem mel VW 1.3 v Wartburgu in je takrat bil zapisan v prometni 58KM.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Tole pa neki ne bo štimal. Če si mel 1.6 je blo od 73-75KM. 55-60KM je mel pa motor 1.3. To vem, ker sem mel VW 1.3 v Wartburgu in je takrat bil zapisan v prometni 58KM.

Drži. 1.3 je biu ja👍

Napisano
dne 30. 6. 2023 ob 13:16 je Gregster napisal:

Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁

1.6B je imel že 75 teličkov. Kako vem?

 

Moj prvi avto 1988 Dvojka 1.3B JX Bistro, 55 hrčkov pod havbo.

 

Tik pred tem sem vozil očetov oz. družinski stroj 1994 Vectro A 1.6i 75KS.

 

Med Golfom in Vectro je bila takšna razlika, ki je nikoli ne bi ocenil na 20KS, Vectra je šla po števcu zlahka čez 200, Golf enih 165, na dober dan, z vetrom v rit. :)

  • Všeč 2
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA 

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA 

Opel Omega je bila zakon, sploh verzija lotus, mislim da z 3.6 motorjem, ki je bila svoje čase v 90ih mislim da prograšena celo kot najhitrešja limuzina :) 

Napisano

Samo rja je v 80ih in 90ih na polno žrla opelne. Škoda. Je bilo kar nekaj lepih avt zunaj. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA 

R5 1.4.

To je bla Five-ka?

Al mogoče prve genracije, Gordini?

 

Te visokokompresijske Gordinije so angleži šraufali v R4. Baje paše genau.

Jim pa glave rade pokajo.

Napisano

Moj prvi avto...izpit sem naredil leta 1999, v tem času sem vozil pa naslednje avtomobile ( preden sem si kupil svoj avto, sem si sposodil bratovega subaru justy 1.2, 4x4, letnik 87', avto je bil top,samo rja ga je pojedla 😪 )

Suzuki swift 1.3gs 90'

Suzuki swift 1.3 gti 90'

Citroen ax 1.1 (za poštukat)

Honda civic 1.6 vti sedan

Mazda 6, 2.0 GH

 

Napisano

Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.

Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost  kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Ljubim 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 8 urami je jacques33 napisal:

Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.

Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost  kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.

Letelo je, ker je bilo ta tiste čase to kar veliko konj. Seveda bi izgledalo to vse skupaj drugače, če bi se vozili v sodobnem prometu v priperjavi s sodobnimi avtomobili. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je jacques33 napisal:

Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.

Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost  kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.

Calibra 4x4 Turbo je bil najbolj močn avto v katerem sem se vozil kot froc. Jo je imel sosed. Preko 200 konjev je takrat letelo noro proti naši 101 (stojadini, da ne bo kdo mislil, da je naš avto imel 100 konjev).

Popravljeno od godlike
Napisano

Vedno ko je debata o tem kako je nekaj letelo, se spomnim na to statistiko:

 

prometna_varnost_amzs.jpg?1630059835428

Napisano

Ja to je pa povezano z varnostjo.

 

Je pa res, da na novih avtih hitrosti ne čutiš. R4 je na 100km/h hotela poleteti in prepih se je čutil.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Calibra 4x4 Turbo je bil najbolj močn avto v katerem sem se vozil kot froc. Jo je imel sosed. Preko 200 konjev je takrat letelo noro proti naši 101.

Calibra ni bila le hitra, meni noro všečne oblike, še danes se je razveselim, kadar jo srečam. Sošolcev oče jo je kupil leta 90, ko sem se peljal z njo 2.0i 16v in s strešnim oknom, noro dober občutek. :)

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 22 urami je godlike napisal:

R5 1.4.

To je bla Five-ka?

Tako je , ni pa bila Gordini ampak za tisti lahek avto je bil to divji motor 😀

Napisano (urejeno)

se je kdo imel priložnost voziti z R5 GT Turbo, 1.4 in 125km......to se skrije vsaka calibra in mislim da tudi civic 1.6vti.....jaz sem se imel priložnost, to je bil nori avto, ko smo šli na Ljubelj, je turbo ne da je oddajal vročino, žarel.....in to so bili se turboti, ko ga nisi smel takoj ugasniti,ampak voziti še nekaj 10km normalno, da se je zračno ohradil....res nor avto!!!....niso zastonj govorili da je to "potujoča truga" :) 

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
pred 36 minutami je sportman333 napisal:

se je kdo imel priložnost voziti z R5 GT Turbo, 1.4 in 125km......to se skrije vsaka calibra in mislim da tudi civic 1.6vti.....jaz sem se imel priložnost, to je bil nori avto, ko smo šli na Ljubelj, je turobo ne da je oddajal vročino, žarel.....in to so bili se turobti, ko ga nisi smel takoj ugasniti,ampak voziti še nekaj 10km normalno, da se je zračno ohradil....res nor avto!!!....niso zastonj govorili da je to "potujoča truga" :) 

Vozil od kolega turbačico. Švoh 20 let nazaj. Js sem imel takrat Uno turbo. Pa me je peljal scat vedno, razen po avtocesti je Uno letel prek 200km/h po števcu. 

Oba zanimiva avta. Sem pa imel veliko več problemov z njim, kot kolega z R5 turbo. Pač italjan🤣

  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 46 minutami je sportman333 napisal:

se je kdo imel priložnost voziti z R5 GT Turbo, 1.4 in 125km......to se skrije vsaka calibra in mislim da tudi civic 1.6vti.....jaz sem se imel priložnost,

i20n sem našel nekje, da ga radi primerjajo s civic 1.6 vti in i20n čakam z velikimi pričakovanji.

 

Me je kolega 1x peljal s tem Civic-om.

Meni je bilo fascinantno kako je vsako predstavo več se vrtela. 1 in 2 je ima nižjo blokado kot 3.

Je pa končala žalostno, na avtocesti v oblaku modrega dima, blok prebilo, ojnico vtrgalo.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 17 urami je godlike napisal:

i20n sem našel nekje, da ga radi primerjajo s civic 1.6 vti in i20n čakam z velikimi pričakovanji.

 

Me je kolega 1x peljal s tem Civic-om.

Meni je bilo fascinantno kako je vsako predstavo več se vrtela. 1 in 2 je ima nižjo blokado kot 3.

Je pa končala žalostno, na avtocesti v oblaku modrega dima, blok prebilo, ojnico vtrgalo.

Včeraj sem na AC južni srečal kamijon z dvema i20n, pa par novimi tusconi.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.