Skoči na vsebino

Moj prvi avto


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

pred 21 minutami je g.Wankel napisal:

S kakšno konjažo pa ste začeli pri prvem avtu? :D (če lahko nadaljujem off-topic)

34KM, Renault 4 - prvi lastniški

130KM Hyundai Lantra in 80KM Hyundai Pony - prva avta, ki sem ju redno vozil

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem prestavil v novo temo, da ne bo res vse zmešano.

 

 

Moj prvi je bil Jugo 45 malo modificiran s povrtanimi valji, večjimi bati in novo glavo. Verjetno nekje okoli 60KM, ker je šel po ravnem okoli 160km/h

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je NevLado napisal:

Megane 1.6 110 konjski, to so bili časi ja

 

A prva generacija? Drugo sem imel za službeno vozilo kar dolgo :D

 

pred 25 minutami je Boss napisal:

Sem prestavil v novo temo, da ne bo res vse zmešano.

 

 

Moj prvi je bil Jugo 45 malo modificiran s povrtanimi valji, večjimi bati in novo glavo. Verjetno nekje okoli 60KM, ker je šel po ravnem okoli 160km/h

 

Super!

Moj prvi je bil Chevrolet Kalos (nekje okrog 65 konjev, se mi zdi), nekaj let preden sem prišel na ta forum in kupil rumenko :D

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fičo… oz Zastava 750 … ;) kakšno leto, potem pa Jugo 45 (ja, še tisti, ki je bil z “J” in ne kasneje, ko se je preksrtil v Yugo ;)  … )… 

 

Barva fička je bila umazano bela… ;) Jugo je bil pa SMB zelen ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A motorji tudi štejejo?

 

Prvi avto je trenutna Mazda (2.2d, 175km, 2015), prej sem vozil družinsko Toyoto Yaris 1.0 (2001 letnik), ki jo še vedno koristim do Ajdovščine in nazaj.

 

Motorji pa - APN 6 (1986), ki je še vedno doma, in če bog da sina, ga bom učil gor se vozit

 

Cagiva Raptor 125 - 2005 letnik (2 taktna puščica)

 

Honda Hornet 600 - 2007 letnik

 

Aprilia Caponord 1200 - 2017 letnik

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

101-ka Confort, z vgrajenim motorjem od fiata regate (82 konj, 5 brzin). Dvojni karburator Weber, sprint filter. 

Montirani amortizerji in vzmeti od fiata 127 sport, zato znižana, pnevmatike 185... Auspuh zavarjen na Tomusu dvojni kolektor, inox komplet. Cel bele barve, tudi maska. Ta stoenka je letela kot strela, a tudi benzina je popila kot kak super športnik. 😊

  • Všeč 4
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nullHonda Prelude 2.0 135km, let.97, to je bil stroj s katerim sem naredil cca.150k km brez ene same težave (na podlago 100k km), ko sem jo prodal je imela 248k km.....(še boljša bi bila 2.2 ampak jih skorajda ni v SLO)....

image.jpeg

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Bini napisal:

Moj prvi je bil pa yugo 60 Amerika, je imel števec v miljah in km... 😊

Letel je pa samo 160km/h.... :nevem:

Do 65kkm,ko sem ga prodal nobenih problemow.... 😊😉

 

 

A ni bil to yugo florida?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.