Skoči na vsebino

Mazda CX-80

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Misilm, da tema še ni odprta. Baje prihaja še v letošnjem letu, podaljšana različica CX-60 opremljena s tremi vrstami sedežev in enako motorizacijo.

 

testni avti so že bili opaženi v EU

 

WWW.DRIVE.COM.AU

Mazda's SUV range is poised to get another seven-seat option, with a slightly smaller counterpart to the flagship CX-90 filling the gap left by the superseded CX-9.

 

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Si bomo ogledali specifikacije in cene, ampak mislim, da pri meni so zamudili.

 

Čeprav, če bo FucksWagen delal take težave, kot je sestrin Ford, potem mogoče...

Napisano

A to skupaj s hišo, v kateri je garaža in v njej ta avto?

 

Ker čez petnajst let bo vreden po 0,30€ na kilogram, pa še to pri kakšnem ciganu, ker v centru za oddajo izrabljenih vozil ne dobiš ničesar za avto. In mislim, da v Evropi ni veliko ljudi, ki lahko zagonijo 80.000 in več evrov vsakih petnajst let za avto...

Napisano

V EU je ogromno ljudi, ki si lahko privoščijo vozilo za 80k, je pa res da jih je pri nas manj kot v državah z visjim stanadardom. Poglej malo po cesti koliko je npr. novih Tuaregov pa se cene komaj začnejo pri 55k, samo teh osnovnih sploh ne vidiš, je vec takšnih s 3.0 za 100k. Tko da če smo mi reveži, niso vsi.

Napisano

Hočeš rečt, da jim je vredno imet lizing za tak avto, tudi takih je precej pomoje :) Prioritete pač. Se pa strinjam ja..

Napisano

Ko je že debata o cenah...

 

A mogoče kdo lahko kje izbrska podatek, koliko dejansko res nanesejo proizvodni stroški za tako vozilo?

Pred kakšnimi petnajstimi leti vem, da so bili stroški proizvodnje za Clio Storia 1,4 na koncu proizvodnega 4.500€. V salonih se ga je pa prodajalo po 12.000...

Napisano

Samo v teh 4500€ ni bil vštet razvoj?

 

Je pa znano, da bolj kot je avto opremljen, več je dobička.

Napisano

Ne, teh 4.500€ so proizvodni stroški: material, delavci, elektrika,... Stroški, ki jih ima Renault od nabave surovin pa dokler ni avto na koncu proizvodnega traku.

Napisano

Storia je bila vedno vzporedni, a zastareli model, torej istočasno kot že naslednja generacija. Iz tega razloga nikoli ni bila 1200€, temveč nekje med 8 in 9 Tisočaki, namreč za 12000 zastarelega modela ne bi nihče niti pomotoma kupil.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po moje pa cene ne bi do toliko višje kot pri 60


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je MazdaBoy napisal:

A lahko naredijo še večji avto?

 

lahko... CX-90 sicer enako dolg kot CX-80 samo cca 10cm širši.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Robert napisal:

Teh vozil (CX-60 in CX-80) po mojem mnenju v SI ne bo prodano veliko.......

Ja, ampak ker ni več 6ke, bodo obstoječi mazda 6 kupci lahko izbirali samo še med CX-5 ali CX-60.... ali pa med nobenim od teh :lol:

Napisano
pred 24 minutami je Shrek napisal:

Al pa volvo S60...

Cena je kar lušna, tam proti 60k glede na cenik? Noro, čist preveč za avto.

Napisano

Volvo v UK ukinja vse karavane, verjetno pa bodo potem sledile še limuzine.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 46 minutami je NevLado napisal:

Cena je kar lušna, tam proti 60k glede na cenik? Noro, čist preveč za avto.

Ne novega. 6 do 8 let starega pa. 

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Ja, ampak ker ni več 6ke, bodo obstoječi mazda 6 kupci lahko izbirali samo še med CX-5 ali CX-60.... ali pa med nobenim od teh :lol:

 

Pri meni je bila "med nobenim od teh"...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.