Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ah ja... bistveno je le toliko, da vlaga ne kondenzira na pnevmatikah oziroma, da voda slu?ajno ne te?e po njih. Preve? suhe razmere so slabe, ker gume presu?i in se za?nejo pojavljati razpoke na povr?ini. ?e bi bila vlaga res tolk slaba potem bi zimske gume propadle v nekaj sezonah na avtih, ki stojijo zunaj.

33112_1.png

Napisano

Ker sem relativno nov v Ljubljani me zanima, kam peljete menjat gume pa da te ne olupijo :D Nimam se ?elje vozit v rodni kraj samo zaradi menjave :)

 

Jaz vozim k hribarju na ?martinko.

 

Ali pa agio hitri servis pri ruskem carju.

 

Avtostop na devovi ma tudi ugodno ampak ?e nisem bil tam

Napisano

Jst kr vedno k mojmu vulkanizerju v Velikih la??ah Perhaj.

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Napisano

evo smo dali na mazdo 3 lepo nove continentalke gor, pa mirna bosna. :) hvala za pomo?.

Napisano

?e je pod sedem vzamem fen in pol ure segrevam gume, da ne ratajo trde in da se ne zavrtim ter ruknem v graben ?e predno pridem do glavne ulice, Saj ve? kaj pravijo, da pod sedem so gume ?e trde kot kamen. Ta pravlji?na ?tevilka 7 je res od hudi?a.

 

Na pa samo spet pri famoznih ?lankih in ?e bolj famozni ?tevilki sedem. A ni lepo, da lahko vsako leto vsaj 2x reciklirajo ista ?lanka o gumah. Brez medijev, ki me vsako jesen spomnijo na sedem stopinj celzija skoraj ne morem ve? pre?ivet...

 

http://www.moskisvet.com/clanek/visoki_obrati/dilema-zimske-ali-letne.html

33112_1.png

Napisano

Ewo. Dobil Hankook Winter i cept rs2 w452 205 55 16 94H xl fr pr Felnarju za 75? komad vesel k biciku

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Napisano

O?e kupuje zimske gume za Fiat dobla cargo maxi... ?udna dimenzija; 175 75 14c.

 

Edino kar najdemo je bridgestone blizzak za cca 60eur po komadu..

 

?e kak?na druga ideja?

Napisano

izgleda, je res samo to

razen, ce das 185/70 14 (premer je isti) ne vem, ce ima homologacijo, ker je potemo precej vec izbire

=W&s[1]=W]https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike-185-70-14/?s[0]=W&s[1]=W

Vidim da je izbira res ve?ja, ampak ve?inoma low budget zadeve; bolj znane firme so cenovno tam tam z 175 75...

 

Za homologacijo bom preveril.

 

Ampak... Zdaj so gor gume z oznako "c". To je za pol tovorni program, ne? Pri teh 185 70 pa ne pi?e " c" zraven.

 

Glede na to, da je doblo (daljsa izvedba) predelan v manj?i avtodom za 2osebi je verjetno res smotrno biti pozoren na ta "c", kajne ?

 

Xl oznake pa ni na nobenih gumah zaslediti,niti na teh ki so zdaj gor. Pa saj je avto ?e vedno la?ji kot 3\4 doblov od s.p. majstrov

Napisano

Ne, potem raje 175/70 14 ker so ceneje pa vec izbire.

Naj te ne zmoti C (commercial), ker ni neke hude nosilnosti, ki je rabis. Lahkonpa vzames XL varianto pa si na istem kot C

Priporocam:

http://www.gumax.si/index.php/default/vredestein-snowtrac-5-175-70r14-88t-xl.html

 

Ali pa navadne

http://www.gumax.si/index.php/default/fulda-kristall-montero-3-175-70r14-84t.html

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne, potem raje 175/70 14 ker so ceneje pa vec izbire.

Naj te ne zmoti C (commercial), ker ni neke hude nosilnosti, ki je rabis. Lahkonpa vzames XL varianto pa si na istem kot C

Priporocam:

http://www.gumax.si/index.php/default/vredestein-snowtrac-5-175-70r14-88t-xl.html

Ali pa navadne

http://www.gumax.si/index.php/default/fulda-kristall-montero-3-175-70r14-84t.html

 

Super , hvala za info. Malo me mori, ker je v homol.kartoncku napisan "c" poleg obeh dimenzij, pa upam, da se ne bo kdo vpiknil v to.

 

?koda k ne vem, kolk je doblo dejansko tezak-predelan je v avtodom.

Napisano

dvomim, da je vse skupaj vec kot 2 toni, (guma 84 ima nosilnost 500kg, 88 pa 560kg)

(ce pa bi uporabljal kombija v namene tezkega transporta, potem bi res potreboval C, ker je tam nosilnost  cez 700 kg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi, kaj pa recmo 94 nosilnost pa xl? Morm priznat, da sem z mojim Hankookom ful presene?en, 94H pa XL  55 vi?ina pa je res dober ob?utek na gumi, isti, kot je bil prej na 50 vi?ini in xl.. :)

Napisano

Kaj tekstilne verige, "sne?ne nogavice" kot jih eni kli?ejo, veljajo enako za zimsko opremo kot klasi?ne jeklene? Hvala

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.