Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

....ali pa v trgovino gum in zahteval nove gume oziroma kupnino. Izgleda, da je kvaliteta GY gum šla v maloro. Na srečo obstaja en kup drugih tudi dobrih gum. Z continental imam same dobre izkušnje. Danes jih dobim pa bomo videli, kake bodo čez štiri leta. 

Bom pa mimogrede povprašal na GY, če se jim zdijo njihove gume kvalitetne. 

 

Continental je itak najboljse kar sploh lahk dobis 🙂

Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je Deeyan napisal:

 

Continental je itak najboljse kar sploh lahk dobis 🙂

Mimogrede omenim, da sem pred lani od soseda na službeni avto dal za foro ene 6 let stare Conti. zimske gume ki so imele prevoženih 10k km in so šle po snegu in drugače bolje kot kake nove povprečne gume! Res pa je, da so bile vredu skladiščene👍

Tako, da tista fora, da so gume po 3-4 letih hin pri meni ne drži. :nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Mimogrede omenim, da sem pred lani od soseda na službeni avto dal za foro ene 6 let stare zimske gume ki so imele prevoženih 10k km in so šle po snegu in drugače bolje kot kake nove povprečne gume! Res pa je, da so bile vredu skladiščene👍

Tako, da tista fora, da so gume po 3-4 letih hin pri meni ne drži. :nevem:

 

Hin so, ce so napacno skladiscene 🙂

Napisano
pred 2 minutama je Deeyan napisal:

 

Hin so, ce so napacno skladiscene 🙂

Primorsko sonce jim da vetra.... :prstgor:

A ne Alex🤔

Napisano
1 hour ago, Deeyan said:

 

Continental je itak najboljse kar sploh lahk dobis 🙂

Jaz sem bil z njimi na prejšnem avtomobilu skrajno nezadovoljen.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Primorsko sonce jim da vetra.... :prstgor:

A ne Alex🤔

Ja... Pa sol tudi. Samo vseeno so te GY assimetric 3polom od gum. Tako ste najbolje iz prve roke izvedeli, kaj ne smete kupiti. Pa testi gum gor ali dol. Briga me, ko je guma nova. Takrat so več ali manj vse dobre. Po par letih pa nastane razlika.

Naslednje gume za mojo rdečko bodo Bridgestone potenza sport.Dokaj nova guma, pa po izjavah imetnikov sodeč, vrhunska. Saj tudi trenutne GY assimetric sport 5 so v redu, a moramo vedno poizkusiti kaj novega. 🤗

pred 1 uro je TiEn napisal:

Jaz sem bil z njimi na prejšnem avtomobilu skrajno nezadovoljen.

Jaz sem jih dobil na avtu, ko sem ga kupil. In sicer so bile conti sportcontact 5. Zelo zelo v redu guma edino boki so bili malo bolj mehki. Drugače pa za po mokrem top guma. Držala je do konca do 40Kkm. 👍

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 57 minutami je Janez007 napisal:

@Alex, da ti bo lažje pri srcu, tole so naše Bridgestone Turanza T001, narejene sredi 2015, z njimi prevoženih cca 50.000 km, redno mazane prvih 30.000 km, pri meni samo oprane z dežjem. Upam, da so za zadaj še OK. :) Sem bil presenečen, ko sem videl razpoke na sliki ... očitno bo treba spomladi kupit 2 novi.

 

IMG_20210605_151755.jpg

IMG_20210605_151811.jpg

Ok... Ampak tvoje so letnik 2015 in stare 6 let. Izgleda, da so verjetno vse znamke podvržene pokanju od strani. Čudi me, da se kdo ne poglobi v to in da se kje ne objavi lestvica "najhitreje  razpokana guma" oziroma firma z najhitrejšim pokanjem gume. 

Tudi to bi bo zanimivo poleg raznoraznih testov "najboljših" gum na svetu. 🤔

 

 

Napisano

6 let stare gume so itak bolj kot ne za zamenjat, tako da ne vem zakaj se sekirat zaradi tako starih gum.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Ja... Pa sol tudi. Samo vseeno so te GY assimetric 3polom od gum. Tako ste najbolje iz prve roke izvedeli, kaj ne smete kupiti. Pa testi gum gor ali dol. Briga me, ko je guma nova. Takrat so več ali manj vse dobre. Po par letih pa nastane razlika.

Naslednje gume za mojo rdečko bodo Bridgestone potenza sport.Dokaj nova guma, pa po izjavah imetnikov sodeč, vrhunska. Saj tudi trenutne GY assimetric sport 5 so v redu, a moramo vedno poizkusiti kaj novega. 🤗

Jaz sem jih dobil na avtu, ko sem ga kupil. In sicer so bile conti sportcontact 5. Zelo zelo v redu guma edino boki so bili malo bolj mehki. Drugače pa za po mokrem top guma. Držala je do konca do 40Kkm. 👍

Na prejšnem avtu sem meu potenzo in je res vrhunska guma👍

Napisano
pred 26 minutami je SpEkTr napisal:

6 let stare gume so itak bolj kot ne za zamenjat, tako da ne vem zakaj se sekirat zaradi tako starih gum.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Se strinjam. Ampak na niti štiri leta starih, ki so prevozile le 15Kkm, redno kontroliranih, če so prav napumpane, nevoženih pozimi, redno mazanih z kvalitetnimi žaubami za gume, to ni normalno. Ali pa so postale tudi današnje gume tako občutljive na sonček, pa na dežek, pa na malo bolj hitro odpeljano vožnjo? Take, malo bolj razvajene?🤔

 

 

Napisano (urejeno)

Meni pomaga, da na blizu že slabše vidim ter da se z gumami čim manj ukvarjam, razen 2x na leto, ko zamenjam platišča (zimske v letne in obratno) in še ene 2 x ko preverim tlak. :)

 

Sicer pa meni do sedaj najljubša letna guma: Michelin Pilot Sport.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Meni pomaga, da na blizu že slabše vidim ter da se z gumami čim manj ukvarjam, razen 2x na leto, ko zamenjam platišča (zimske v letne in obratno) in še ene 2 x ko preverim tlak. :)

 

Sicer pa meni do sedaj najljubša letna guma: Michelin Pilot Sport 3.

 

Za te Michelinke sem slišal same pohvale. Samo kaj, ko so drage kot žafran. 🤔

Je pa vrag v tem, da take razpokane gume niso varne za vožnjo. Vsi takoj vpijejo:"zamenjajte takšno gumo takoj". Razlagajo, da znajo iti rakom žvižgat prav takrat, ko je tega najmanj treba. Pri visokih hitrostih, ko se guma močno segreje in ta, razpokana itak ni več elastična. Rezultat si lahko sami predstavljate. 😬

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Meni pomaga, da na blizu že slabše vidim ter da se z gumami čim manj ukvarjam, razen 2x na leto, ko zamenjam platišča (zimske v letne in obratno) in še ene 2 x ko preverim tlak. :)

 

Sicer pa meni do sedaj najljubša letna guma: Michelin Pilot Sport 3.

 

No tele mišelinke mam pa zdj gor na 3jki in so tud uredu,samo se mi zdi, da se malce hitreje obrabljajo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 52 minutami je Gregster napisal:

No tele mišelinke mam pa zdj gor na 3jki in so tud uredu,samo se mi zdi, da se malce hitreje obrabljajo.

Itak, da, se dobre gume hitreje obrabijo, ker so iz mehkejše zmesi. Zato pa držijo cesto tako dobro. 

 

 

Napisano

Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
dne 5. 6. 2021 ob 21:38 je Boss napisal:

Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.

In kolikšen je priporočen tlak?

Popravljeno od Janez007
Napisano

Gume, ki imajo nizke bočnice so manj občutljive in tole je čist OK. Pri visokih bočnicah pa jaz raje dam malo več notri recimo nekje 2,6 do 2,8. Guma se manj mečka pa še bolj stabilna je.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.

Jaz vedno malo več pumpam gume, tako, da ni problem v tem. Enostavno guma izgubi elastičnost in začne pokati. To je meni jasno a da tako hitro, pa ni normalno. 🤔

 

 

Napisano

Sam jaz sem tud mel take pa nikoli problemov. Edino, če jih je pregrel vroč asfalt in so zato otrdele ter popokale. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

Sam jaz sem tud mel take pa nikoli problemov. Edino, če jih je pregrel vroč asfalt in so zato otrdele ter popokale. :nevem:

Tudi možno,da je kriv naš vroč  asfalt poleti. Včasih ne moreš niti bos stopiti nanj, je tako razbeljeno, da se lahko opečeš. 🤔

 

 

Napisano

Prosim za mnenja in priporočila in sicer za gume 225 45 r19. Vagam med toyo proxes sport, nexen n fera su4, pirelli scorpio, bridgestone turanza t001 (jih imam sedaj 4leto in v mokrem glih niso nekaj)

Napisano
pred 1 minuto je scania napisal:

Prosim za mnenja in priporočila in sicer za gume 225 45 r19. Vagam med toyo proxes sport, nexen n fera su4, pirelli scorpio, bridgestone turanza t001 (jih imam sedaj 4leto in v mokrem glih niso nekaj)

Tukaj si oglej mnenja kupcev. Po moje so najbolj realna. 

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Toyo/Proxes-Sport.htm

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Nexen/N-Fera-SU4.htm

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Pirelli/Scorpion-Verde.htm

Jaz bi se od vseh naštetih odločil za nexen. 

 

 

Napisano

Mene tudi mika nexen. Sploh ker so kar dobro ocenjene, naj bi bile tihe, cena je pa itak win win.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.