Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

....ali pa v trgovino gum in zahteval nove gume oziroma kupnino. Izgleda, da je kvaliteta GY gum šla v maloro. Na srečo obstaja en kup drugih tudi dobrih gum. Z continental imam same dobre izkušnje. Danes jih dobim pa bomo videli, kake bodo čez štiri leta. 

Bom pa mimogrede povprašal na GY, če se jim zdijo njihove gume kvalitetne. 

 

Continental je itak najboljse kar sploh lahk dobis 🙂

Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je Deeyan napisal:

 

Continental je itak najboljse kar sploh lahk dobis 🙂

Mimogrede omenim, da sem pred lani od soseda na službeni avto dal za foro ene 6 let stare Conti. zimske gume ki so imele prevoženih 10k km in so šle po snegu in drugače bolje kot kake nove povprečne gume! Res pa je, da so bile vredu skladiščene👍

Tako, da tista fora, da so gume po 3-4 letih hin pri meni ne drži. :nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Mimogrede omenim, da sem pred lani od soseda na službeni avto dal za foro ene 6 let stare zimske gume ki so imele prevoženih 10k km in so šle po snegu in drugače bolje kot kake nove povprečne gume! Res pa je, da so bile vredu skladiščene👍

Tako, da tista fora, da so gume po 3-4 letih hin pri meni ne drži. :nevem:

 

Hin so, ce so napacno skladiscene 🙂

Napisano
pred 2 minutama je Deeyan napisal:

 

Hin so, ce so napacno skladiscene 🙂

Primorsko sonce jim da vetra.... :prstgor:

A ne Alex🤔

Napisano
1 hour ago, Deeyan said:

 

Continental je itak najboljse kar sploh lahk dobis 🙂

Jaz sem bil z njimi na prejšnem avtomobilu skrajno nezadovoljen.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Primorsko sonce jim da vetra.... :prstgor:

A ne Alex🤔

Ja... Pa sol tudi. Samo vseeno so te GY assimetric 3polom od gum. Tako ste najbolje iz prve roke izvedeli, kaj ne smete kupiti. Pa testi gum gor ali dol. Briga me, ko je guma nova. Takrat so več ali manj vse dobre. Po par letih pa nastane razlika.

Naslednje gume za mojo rdečko bodo Bridgestone potenza sport.Dokaj nova guma, pa po izjavah imetnikov sodeč, vrhunska. Saj tudi trenutne GY assimetric sport 5 so v redu, a moramo vedno poizkusiti kaj novega. 🤗

pred 1 uro je TiEn napisal:

Jaz sem bil z njimi na prejšnem avtomobilu skrajno nezadovoljen.

Jaz sem jih dobil na avtu, ko sem ga kupil. In sicer so bile conti sportcontact 5. Zelo zelo v redu guma edino boki so bili malo bolj mehki. Drugače pa za po mokrem top guma. Držala je do konca do 40Kkm. 👍

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 57 minutami je Janez007 napisal:

@Alex, da ti bo lažje pri srcu, tole so naše Bridgestone Turanza T001, narejene sredi 2015, z njimi prevoženih cca 50.000 km, redno mazane prvih 30.000 km, pri meni samo oprane z dežjem. Upam, da so za zadaj še OK. :) Sem bil presenečen, ko sem videl razpoke na sliki ... očitno bo treba spomladi kupit 2 novi.

 

IMG_20210605_151755.jpg

IMG_20210605_151811.jpg

Ok... Ampak tvoje so letnik 2015 in stare 6 let. Izgleda, da so verjetno vse znamke podvržene pokanju od strani. Čudi me, da se kdo ne poglobi v to in da se kje ne objavi lestvica "najhitreje  razpokana guma" oziroma firma z najhitrejšim pokanjem gume. 

Tudi to bi bo zanimivo poleg raznoraznih testov "najboljših" gum na svetu. 🤔

 

 

Napisano

6 let stare gume so itak bolj kot ne za zamenjat, tako da ne vem zakaj se sekirat zaradi tako starih gum.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Ja... Pa sol tudi. Samo vseeno so te GY assimetric 3polom od gum. Tako ste najbolje iz prve roke izvedeli, kaj ne smete kupiti. Pa testi gum gor ali dol. Briga me, ko je guma nova. Takrat so več ali manj vse dobre. Po par letih pa nastane razlika.

Naslednje gume za mojo rdečko bodo Bridgestone potenza sport.Dokaj nova guma, pa po izjavah imetnikov sodeč, vrhunska. Saj tudi trenutne GY assimetric sport 5 so v redu, a moramo vedno poizkusiti kaj novega. 🤗

Jaz sem jih dobil na avtu, ko sem ga kupil. In sicer so bile conti sportcontact 5. Zelo zelo v redu guma edino boki so bili malo bolj mehki. Drugače pa za po mokrem top guma. Držala je do konca do 40Kkm. 👍

Na prejšnem avtu sem meu potenzo in je res vrhunska guma👍

Napisano
pred 26 minutami je SpEkTr napisal:

6 let stare gume so itak bolj kot ne za zamenjat, tako da ne vem zakaj se sekirat zaradi tako starih gum.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Se strinjam. Ampak na niti štiri leta starih, ki so prevozile le 15Kkm, redno kontroliranih, če so prav napumpane, nevoženih pozimi, redno mazanih z kvalitetnimi žaubami za gume, to ni normalno. Ali pa so postale tudi današnje gume tako občutljive na sonček, pa na dežek, pa na malo bolj hitro odpeljano vožnjo? Take, malo bolj razvajene?🤔

 

 

Napisano (urejeno)

Meni pomaga, da na blizu že slabše vidim ter da se z gumami čim manj ukvarjam, razen 2x na leto, ko zamenjam platišča (zimske v letne in obratno) in še ene 2 x ko preverim tlak. :)

 

Sicer pa meni do sedaj najljubša letna guma: Michelin Pilot Sport.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Meni pomaga, da na blizu že slabše vidim ter da se z gumami čim manj ukvarjam, razen 2x na leto, ko zamenjam platišča (zimske v letne in obratno) in še ene 2 x ko preverim tlak. :)

 

Sicer pa meni do sedaj najljubša letna guma: Michelin Pilot Sport 3.

 

Za te Michelinke sem slišal same pohvale. Samo kaj, ko so drage kot žafran. 🤔

Je pa vrag v tem, da take razpokane gume niso varne za vožnjo. Vsi takoj vpijejo:"zamenjajte takšno gumo takoj". Razlagajo, da znajo iti rakom žvižgat prav takrat, ko je tega najmanj treba. Pri visokih hitrostih, ko se guma močno segreje in ta, razpokana itak ni več elastična. Rezultat si lahko sami predstavljate. 😬

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Meni pomaga, da na blizu že slabše vidim ter da se z gumami čim manj ukvarjam, razen 2x na leto, ko zamenjam platišča (zimske v letne in obratno) in še ene 2 x ko preverim tlak. :)

 

Sicer pa meni do sedaj najljubša letna guma: Michelin Pilot Sport 3.

 

No tele mišelinke mam pa zdj gor na 3jki in so tud uredu,samo se mi zdi, da se malce hitreje obrabljajo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 52 minutami je Gregster napisal:

No tele mišelinke mam pa zdj gor na 3jki in so tud uredu,samo se mi zdi, da se malce hitreje obrabljajo.

Itak, da, se dobre gume hitreje obrabijo, ker so iz mehkejše zmesi. Zato pa držijo cesto tako dobro. 

 

 

Napisano

Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
dne 5. 6. 2021 ob 21:38 je Boss napisal:

Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.

In kolikšen je priporočen tlak?

Popravljeno od Janez007
Napisano

Gume, ki imajo nizke bočnice so manj občutljive in tole je čist OK. Pri visokih bočnicah pa jaz raje dam malo več notri recimo nekje 2,6 do 2,8. Guma se manj mečka pa še bolj stabilna je.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.

Jaz vedno malo več pumpam gume, tako, da ni problem v tem. Enostavno guma izgubi elastičnost in začne pokati. To je meni jasno a da tako hitro, pa ni normalno. 🤔

 

 

Napisano

Sam jaz sem tud mel take pa nikoli problemov. Edino, če jih je pregrel vroč asfalt in so zato otrdele ter popokale. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

Sam jaz sem tud mel take pa nikoli problemov. Edino, če jih je pregrel vroč asfalt in so zato otrdele ter popokale. :nevem:

Tudi možno,da je kriv naš vroč  asfalt poleti. Včasih ne moreš niti bos stopiti nanj, je tako razbeljeno, da se lahko opečeš. 🤔

 

 

Napisano

Prosim za mnenja in priporočila in sicer za gume 225 45 r19. Vagam med toyo proxes sport, nexen n fera su4, pirelli scorpio, bridgestone turanza t001 (jih imam sedaj 4leto in v mokrem glih niso nekaj)

Napisano
pred 1 minuto je scania napisal:

Prosim za mnenja in priporočila in sicer za gume 225 45 r19. Vagam med toyo proxes sport, nexen n fera su4, pirelli scorpio, bridgestone turanza t001 (jih imam sedaj 4leto in v mokrem glih niso nekaj)

Tukaj si oglej mnenja kupcev. Po moje so najbolj realna. 

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Toyo/Proxes-Sport.htm

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Nexen/N-Fera-SU4.htm

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Pirelli/Scorpion-Verde.htm

Jaz bi se od vseh naštetih odločil za nexen. 

 

 

Napisano

Mene tudi mika nexen. Sploh ker so kar dobro ocenjene, naj bi bile tihe, cena je pa itak win win.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.