Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

....ali pa v trgovino gum in zahteval nove gume oziroma kupnino. Izgleda, da je kvaliteta GY gum šla v maloro. Na srečo obstaja en kup drugih tudi dobrih gum. Z continental imam same dobre izkušnje. Danes jih dobim pa bomo videli, kake bodo čez štiri leta. 

Bom pa mimogrede povprašal na GY, če se jim zdijo njihove gume kvalitetne. 

 

Continental je itak najboljse kar sploh lahk dobis 🙂

Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je Deeyan napisal:

 

Continental je itak najboljse kar sploh lahk dobis 🙂

Mimogrede omenim, da sem pred lani od soseda na službeni avto dal za foro ene 6 let stare Conti. zimske gume ki so imele prevoženih 10k km in so šle po snegu in drugače bolje kot kake nove povprečne gume! Res pa je, da so bile vredu skladiščene👍

Tako, da tista fora, da so gume po 3-4 letih hin pri meni ne drži. :nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Mimogrede omenim, da sem pred lani od soseda na službeni avto dal za foro ene 6 let stare zimske gume ki so imele prevoženih 10k km in so šle po snegu in drugače bolje kot kake nove povprečne gume! Res pa je, da so bile vredu skladiščene👍

Tako, da tista fora, da so gume po 3-4 letih hin pri meni ne drži. :nevem:

 

Hin so, ce so napacno skladiscene 🙂

Napisano
pred 2 minutama je Deeyan napisal:

 

Hin so, ce so napacno skladiscene 🙂

Primorsko sonce jim da vetra.... :prstgor:

A ne Alex🤔

Napisano
1 hour ago, Deeyan said:

 

Continental je itak najboljse kar sploh lahk dobis 🙂

Jaz sem bil z njimi na prejšnem avtomobilu skrajno nezadovoljen.

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Primorsko sonce jim da vetra.... :prstgor:

A ne Alex🤔

Ja... Pa sol tudi. Samo vseeno so te GY assimetric 3polom od gum. Tako ste najbolje iz prve roke izvedeli, kaj ne smete kupiti. Pa testi gum gor ali dol. Briga me, ko je guma nova. Takrat so več ali manj vse dobre. Po par letih pa nastane razlika.

Naslednje gume za mojo rdečko bodo Bridgestone potenza sport.Dokaj nova guma, pa po izjavah imetnikov sodeč, vrhunska. Saj tudi trenutne GY assimetric sport 5 so v redu, a moramo vedno poizkusiti kaj novega. 🤗

pred 1 uro je TiEn napisal:

Jaz sem bil z njimi na prejšnem avtomobilu skrajno nezadovoljen.

Jaz sem jih dobil na avtu, ko sem ga kupil. In sicer so bile conti sportcontact 5. Zelo zelo v redu guma edino boki so bili malo bolj mehki. Drugače pa za po mokrem top guma. Držala je do konca do 40Kkm. 👍

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 57 minutami je Janez007 napisal:

@Alex, da ti bo lažje pri srcu, tole so naše Bridgestone Turanza T001, narejene sredi 2015, z njimi prevoženih cca 50.000 km, redno mazane prvih 30.000 km, pri meni samo oprane z dežjem. Upam, da so za zadaj še OK. :) Sem bil presenečen, ko sem videl razpoke na sliki ... očitno bo treba spomladi kupit 2 novi.

 

IMG_20210605_151755.jpg

IMG_20210605_151811.jpg

Ok... Ampak tvoje so letnik 2015 in stare 6 let. Izgleda, da so verjetno vse znamke podvržene pokanju od strani. Čudi me, da se kdo ne poglobi v to in da se kje ne objavi lestvica "najhitreje  razpokana guma" oziroma firma z najhitrejšim pokanjem gume. 

Tudi to bi bo zanimivo poleg raznoraznih testov "najboljših" gum na svetu. 🤔

 

 

Napisano

6 let stare gume so itak bolj kot ne za zamenjat, tako da ne vem zakaj se sekirat zaradi tako starih gum.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Ja... Pa sol tudi. Samo vseeno so te GY assimetric 3polom od gum. Tako ste najbolje iz prve roke izvedeli, kaj ne smete kupiti. Pa testi gum gor ali dol. Briga me, ko je guma nova. Takrat so več ali manj vse dobre. Po par letih pa nastane razlika.

Naslednje gume za mojo rdečko bodo Bridgestone potenza sport.Dokaj nova guma, pa po izjavah imetnikov sodeč, vrhunska. Saj tudi trenutne GY assimetric sport 5 so v redu, a moramo vedno poizkusiti kaj novega. 🤗

Jaz sem jih dobil na avtu, ko sem ga kupil. In sicer so bile conti sportcontact 5. Zelo zelo v redu guma edino boki so bili malo bolj mehki. Drugače pa za po mokrem top guma. Držala je do konca do 40Kkm. 👍

Na prejšnem avtu sem meu potenzo in je res vrhunska guma👍

Napisano
pred 26 minutami je SpEkTr napisal:

6 let stare gume so itak bolj kot ne za zamenjat, tako da ne vem zakaj se sekirat zaradi tako starih gum.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Se strinjam. Ampak na niti štiri leta starih, ki so prevozile le 15Kkm, redno kontroliranih, če so prav napumpane, nevoženih pozimi, redno mazanih z kvalitetnimi žaubami za gume, to ni normalno. Ali pa so postale tudi današnje gume tako občutljive na sonček, pa na dežek, pa na malo bolj hitro odpeljano vožnjo? Take, malo bolj razvajene?🤔

 

 

Napisano (urejeno)

Meni pomaga, da na blizu že slabše vidim ter da se z gumami čim manj ukvarjam, razen 2x na leto, ko zamenjam platišča (zimske v letne in obratno) in še ene 2 x ko preverim tlak. :)

 

Sicer pa meni do sedaj najljubša letna guma: Michelin Pilot Sport.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Meni pomaga, da na blizu že slabše vidim ter da se z gumami čim manj ukvarjam, razen 2x na leto, ko zamenjam platišča (zimske v letne in obratno) in še ene 2 x ko preverim tlak. :)

 

Sicer pa meni do sedaj najljubša letna guma: Michelin Pilot Sport 3.

 

Za te Michelinke sem slišal same pohvale. Samo kaj, ko so drage kot žafran. 🤔

Je pa vrag v tem, da take razpokane gume niso varne za vožnjo. Vsi takoj vpijejo:"zamenjajte takšno gumo takoj". Razlagajo, da znajo iti rakom žvižgat prav takrat, ko je tega najmanj treba. Pri visokih hitrostih, ko se guma močno segreje in ta, razpokana itak ni več elastična. Rezultat si lahko sami predstavljate. 😬

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Meni pomaga, da na blizu že slabše vidim ter da se z gumami čim manj ukvarjam, razen 2x na leto, ko zamenjam platišča (zimske v letne in obratno) in še ene 2 x ko preverim tlak. :)

 

Sicer pa meni do sedaj najljubša letna guma: Michelin Pilot Sport 3.

 

No tele mišelinke mam pa zdj gor na 3jki in so tud uredu,samo se mi zdi, da se malce hitreje obrabljajo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 52 minutami je Gregster napisal:

No tele mišelinke mam pa zdj gor na 3jki in so tud uredu,samo se mi zdi, da se malce hitreje obrabljajo.

Itak, da, se dobre gume hitreje obrabijo, ker so iz mehkejše zmesi. Zato pa držijo cesto tako dobro. 

 

 

Napisano

Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
dne 5. 6. 2021 ob 21:38 je Boss napisal:

Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.

In kolikšen je priporočen tlak?

Popravljeno od Janez007
Napisano

Gume, ki imajo nizke bočnice so manj občutljive in tole je čist OK. Pri visokih bočnicah pa jaz raje dam malo več notri recimo nekje 2,6 do 2,8. Guma se manj mečka pa še bolj stabilna je.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.

Jaz vedno malo več pumpam gume, tako, da ni problem v tem. Enostavno guma izgubi elastičnost in začne pokati. To je meni jasno a da tako hitro, pa ni normalno. 🤔

 

 

Napisano

Sam jaz sem tud mel take pa nikoli problemov. Edino, če jih je pregrel vroč asfalt in so zato otrdele ter popokale. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

Sam jaz sem tud mel take pa nikoli problemov. Edino, če jih je pregrel vroč asfalt in so zato otrdele ter popokale. :nevem:

Tudi možno,da je kriv naš vroč  asfalt poleti. Včasih ne moreš niti bos stopiti nanj, je tako razbeljeno, da se lahko opečeš. 🤔

 

 

Napisano

Prosim za mnenja in priporočila in sicer za gume 225 45 r19. Vagam med toyo proxes sport, nexen n fera su4, pirelli scorpio, bridgestone turanza t001 (jih imam sedaj 4leto in v mokrem glih niso nekaj)

Napisano
pred 1 minuto je scania napisal:

Prosim za mnenja in priporočila in sicer za gume 225 45 r19. Vagam med toyo proxes sport, nexen n fera su4, pirelli scorpio, bridgestone turanza t001 (jih imam sedaj 4leto in v mokrem glih niso nekaj)

Tukaj si oglej mnenja kupcev. Po moje so najbolj realna. 

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Toyo/Proxes-Sport.htm

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Nexen/N-Fera-SU4.htm

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Pirelli/Scorpion-Verde.htm

Jaz bi se od vseh naštetih odločil za nexen. 

 

 

Napisano

Mene tudi mika nexen. Sploh ker so kar dobro ocenjene, naj bi bile tihe, cena je pa itak win win.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.