Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Da si malo sposodim temo. Vem da je še malo hitro , ampak se vedno bolj igram z idejo o nakupu celoletnih gum. Zdaj me pa zanima če ima kdo kakšne izkušnje z njimi, pa ne raznorazni testi ampak dejanska uporaba. Vesel bom vsake info.

 

hvala

Napisano

Nov avto rabi nove z.gume,ne vem pa kaj bi vzel🤔

Gledam nekaj srednjega:

dimenzije 215 55 r18 

 

Kleber krisalp hp3

Cooper discoverer winter 

Hankook winter evo3 

Zbiram predloge in mnenja! :zoom-zoom:

 

 

 

Napisano

Bini, ker ne delaš veliko kilometrov in boš imel gume vsaj 5 let bi ti predlagal:

 

Dunlop WS 5 SUV

GoodYear UG Performance SUV al pa GY UG Performance+

Continental Conti Wintercontact TS850P +

 

Te so vse top, malo dražje, ampak pri časovno daljši uporabi se to ne pozna kej dosti.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Poglej malo tukaj. 

WWW.TESTPNEVMATIK.SI

215/55 R18 preskusi pnevmatik, pregledi, pregledi na trgu, pregledi uporabnikov in cene

Tudi te nokian niso slabe. 

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Nokian/WR-SUV-4.htm

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Ce ti denar ne smrdi, potem vzemi Nexen. Sam imam sedaj letne Nexen in vem da bodo naslednje zimske tudi Nexen. Poznam kar nekaj ljudi ki jih redno kupuje in so zadovoljni. Super guma za posten denar.

Napisano

Jaz sem imel enkrat Nexen... in ce le denar ni tak velik problem, raje vzamem kaj boljsega... Takrat sem vzel Nexen, ker sem itak imel namen avto prodati v naslednje pol leta... Saj niso slabe gume... le poraba je bila opazno visja... in v mokrem niso ravno blestele. Niso bile zanic, sem pa ze imel boljse ... 

 

Jaz sem za CX-5 takrat vzel zimske Continental TS850P SUV in spomladi, ko bo treba kupiti nove letne, bom verjetno spet vzel Continental... Tele, ki so bile na avtu kot provvgradnja (Toyo Proxes) niso bohve kaj... sploh sedaj po treh sezonah in ko ima avto prevozenih okoli 70.000 km (pozimi seveda na zimskih torej nekje 40.000 km prevozenih s temi gumami) se v mokrem ze cuti, da ne drzijo vec tako, kot bi pricakoval. Sploh recimo v kaksni garazni hisi po nevihti je skoraj, kot da bi vozil po ledu... Na asfaltu so zaenrkat se toliko, da jih bom do menjave na zimske se vozil ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri novejsih so spet nazaj vrnili TPMS ventilcke... Vmes jih ni bilo ... Ce imas namescene gume brez TPMS ventilckov (torej navadni) ti vse cas sveti lucka za tlak na armaturi ... In ce se prav spomnim, ni nekega enostavnega nacina, da bi to izklopil ... Najlazje je, vzeti ven zarnico :) ... nekateri so pisali, da so tudi not zatlacili vato ali kaj drugega, da ni svetilo :)

 

Pri mojih sesticah je bilo tako, da prva (letnik 2003 ni imela TPMS (ni imela sploh nadzora tlaka :) ) ... sestica 2008 jih je imela, sestica 2013 jih spet ni imela ... CX-5 2017/2018 jih spet ima ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Glede na to, da Bini dela dokaj malo kilometrov s svojim avtom... bi mogoce prisle v postev tudi "allseasons"... Ko sem bil na Vranskem na tecaju, je imel eden na  Jeep Renegade namescene Allseasons gume in so se obnesle odlicno, tako na suhi kot na morki podlagi, pa tudi tisti terenski del je bil OK ... Bil sem lani poleti... Dilema je mogoce edino, ker letne gume ze ima... 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Kaj pa allseasons???  Vozi kdo??

Jaz sem jih nabavil za forda, ker se dela manj km.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Jest napisal:

Glede na to, da Bini dela dokaj malo kilometrov s svojim avtom... bi mogoce prisle v postev tudi "allseasons"... Ko sem bil na Vranskem na tecaju, je imel eden na  Jeep Renegade namescene Allseasons gume in so se obnesle odlicno, tako na suhi kot na morki podlagi, pa tudi tisti terenski del je bil OK ... Bil sem lani poleti... Dilema je mogoce edino, ker letne gume ze ima... 

Res je in tudi 18"platišča imam pa še senzorske ventilčke sem dobil gratis ob nakupu(160€l😊

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 4 urami je ignacij napisal:

Ce ti denar ne smrdi, potem vzemi Nexen. Sam imam sedaj letne Nexen in vem da bodo naslednje zimske tudi Nexen. Poznam kar nekaj ljudi ki jih redno kupuje in so zadovoljni. Super guma za posten denar.

Nexen ne bom, ker nimajo dobrih ocen na testih, letne mogoče kdaj. 👍

Napisano
pred 19 minutami je Bini napisal:

Nexen ne bom, ker nimajo dobrih ocen na testih, letne mogoče kdaj. 👍

michelin pilot sport 4, ne boš zgrešil, zimske imam pa jaz michelin alpin 6 in so tudi zelo dobre....tistih 100€ kar boš dal več kot ostalo sra...nje pri takem avtu pa tudi ni problem :)

(conti so tudi zelo dobre, ampak kar sem jaz gledal in dobil feedback so še mehkejše kot michelin in se hitreje obrabljajo)

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 4 urami je sportman333 napisal:

michelin pilot sport 4, ne boš zgrešil, zimske imam pa jaz michelin alpin 6 in so tudi zelo dobre....tistih 100€ kar boš dal več kot ostalo sra...nje pri takem avtu pa tudi ni problem :)

(conti so tudi zelo dobre, ampak kar sem jaz gledal in dobil feedback so še mehkejše kot michelin in se hitreje obrabljajo)

To poznam in vem, da so najboljše a jaz gledam bolj srednji razred z dobrimi ocenami, po domače dobre gume za solidno ceno.... :prstgor:

Napisano

Danes sem gledal na selmarju dve novi mazdi 3 z nexen nfera su4 gumami, pa me malo bega kaj niso nove mazde (od 2017 dalje) prišle z toyo ali bridgeston gumami?

Napisano
pred 8 minutami je scania napisal:

Danes sem gledal na selmarju dve novi mazdi 3 z nexen nfera su4 gumami, pa me malo bega kaj niso nove mazde (od 2017 dalje) prišle z toyo ali bridgeston gumami?

Očitno šparajo pri vsem.🤔

 

 

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Nexen ne bom, ker nimajo dobrih ocen na testih, letne mogoče kdaj. 👍

Itak.Imaš dober avto in montiraj gor dobre, preizkušene gume. 

 

 

Napisano
pred 14 minutami je scania napisal:

Danes sem gledal na selmarju dve novi mazdi 3 z nexen nfera su4 gumami, pa me malo bega kaj niso nove mazde (od 2017 dalje) prišle z toyo ali bridgeston gumami?

Jaz sem imel na 3ki 18 letnik Mišelinke pilot sport 3 👍

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Bini napisal:

To poznam in vem, da so najboljše a jaz gledam bolj srednji razred z dobrimi ocenami, po domače dobre gume za solidno ceno.... :prstgor:

Razumem, ampak razlike je mogoce max 100eur za 4leta (torej 25eur na leto😄😉), za nov avto za katerega si dal vsaj 25k eur, ne vem jaz ne bi iskal alternativ, sploh če sam veš kaj je ok, samo moje mnenje...

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
3 hours ago, Bini said:

To poznam in vem, da so najboljše a jaz gledam bolj srednji razred z dobrimi ocenami, po domače dobre gume za solidno ceno.... :prstgor:

Toyo

 

aja zimske hmmm :D
 

 

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Jast mam letne pa sm zadovoljen, žal zimskih nisem še imel.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.