Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
42 minutes ago, Alex said:

Odvisno. Jaz sem jih dobil zraven,tako, da jih imam sedaj cel vagon doma. 😊

Na žalost imajo sedaj vse znamke  oem feltne "made in china". Pač racionalizacija. 

Ravno pred par dnevi mi je nečak pokazal njegove 20" na bmw x5, ko je montiral zimske, in so prav tako made in  china. 😊

Okej štekam, potrebno torej preverit.

 

Zdej malo gledam te konfiguratorje, iskreno ne vem kaj je razlika med GH/GJ 6ko. Kaj ta oznaka pomeni? Obstaja namreč 2013-2018 letnik GH ali GJ, obe sta 192 konjski. Kaj je fora?

Napisano

Tudi moje so na CX30 kitajske 18"..... 😳

Ampak mislim,da so ok dokler lepo tečejo in mirno grejo.....:bravo:

Napisano
pred 8 urami je Janez007 napisal:

A Mazda jih nima? Kupiš najcenejše Mazdine in je to to. Nobene zajebancije s posebnimi vijaki itd. ...

 

slika.png.ba7fb1e0c817430e89af890a8797ca06.png

 

https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/platisca-iz-lahke-litine-17/GHP9V3810A/MAZDA6/2016-06-01/

 

Enak model, samo v grafitni barvi, imam jaz za zimski komplet in so od Fondmetala, made in Italy.

Ali so dobre ali ne, ne vem, meni služijo dobro, gredo pa sedaj 4 sezono gor.

 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Kolikor vem je do 2016 GJ, nato GH. Manjše spremembe, med drugim GH prikazuje na števcu temperaturo motorja, GJ pa ne.

 

Res je. GJ je do letnika 2016. 

Naprej je GH. 

 

 

Napisano
15 hours ago, Janez007 said:

Kolikor vem je do 2016 GJ, nato GH. Manjše spremembe, med drugim GH prikazuje na števcu temperaturo motorja, GJ pa ne.

 

 

14 hours ago, Alex said:

Res je. GJ je do letnika 2016. 

Naprej je GH. 

H je po abecedi pred J, kaj je fora 😂

 

Kje pa vidm to oznako v podatkih? A to kje piše v prometni/homolomo?

V številki šasije so imeli eni modeli GJ...pri tej piše GL?

Napisano

Tole je ratala kr oreng zmeda: Jacques je prav napisal ampak samo dodajam, da bo bolj točno in brez dvomov.

1. generacija

- GG1 od 2002 - 2008 (Facelift od 2005). generacije

 

2. generacija

- GH1 od 2008-2011

- GH2 (Facelift) 2011-2012

 

3. generacija

- GJ 2012-2015

- GL 2015-2021 (FaceLift 2018)

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Tole je ratala kr oreng zmeda: Jacques je prav napisal ampak samo dodajam, da bo bolj točno in brez dvomov.

1. generacija

- GG1 od 2002 - 2008 (Facelift od 2005). generacije

 

2. generacija

- GH1 od 2008-2011

- GH2 (Facelift) 2011-2012

 

3. generacija

- GJ 2012-2015

- GL 2015-2021 (FaceLift 2018)

:prstgor: 

Napisano

Jst sm pa spilil letne :D pa že mal čakam na zimske, sam pomoje jih bom dal okoli 10.11 gor oz tam okoli pred gužvo(je pa res da pri 4-5vulkanizerjih v naši mali Vipavi ni neke gužve :D)

 


image.jpeg

 

Napisano

Evo,napočil je dan "D", menjave gum ......😊

Menjal sem cel komplet 18 colskih letnih za zimske .:prstgor:

Stehtal sem komplete in ugotovil,da so zimske težje 24kg vs  22kg letne. Verjetno je razlika,ker so zimske XL in z zaščitnim robom.🤔

Izmeril sem tudi obseg obeh pri enaki uradni dimenziji 215/55/18 in ugotovil,da imajo 

zimske Kleber obseg 223 cm,letne Bridgestin pa 219cm.....:nevem:

Vesel sem,da so se tudi senzorski ventilčki lepo povezal z avtom 😊

Sedaj pa samo še na sneg počakam ,da vidim kaj sem kupil.......:danzoman:

IMG_20211110_154943~2.jpg

IMG_20211016_094818.jpg

Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Evo,napočil je dan "D", menjave gum ......😊

Menjal sem cel komplet 18 colskih letnih za zimske .:prstgor:

Stehtal sem komplete in ugotovil,da so zimske težje 24kg vs  22kg letne. Verjetno je razlika,ker so zimske XL in z zaščitnim robom.🤔

Izmeril sem tudi obseg obeh pri enaki uradni dimenziji 215/55/18 in ugotovil,da imajo 

zimske Kleber obseg 223 cm,letne Bridgestin pa 219cm.....:nevem:

Vesel sem,da so se tudi senzorski ventilčki lepo povezal z avtom 😊

Sedaj pa samo še na sneg počakam ,da vidim kaj sem kupil.......:danzoman:

IMG_20211110_154943~2.jpg

IMG_20211016_094818.jpg

👍

Napisano

No sam po 14 dneh voznje z Dunlop zimskimi (naprom Bridgestone letnimi) opazam da so bridgestone res slabe. Se mi zdi da ko je letna popuscala, dunlop se cisto lepo drzi in nimas niti malo obcutka, da bi avto zdrsnil. Sploh cesta podlipa -> smrecje (kdor se je peljal ve da je cesta RES gladka) je razlika kot noc in dan. Kadar sem malo bolj dinamicno vozil res nisem imel najbolj zaupanja v bridgestone, sedaj z dunlop je zgodba cisto drugacna.

 

Imam pa rahel problem. Nekako voznja ni tisto cisto smooth in mirna. Ne da trese, ampak kot da bi vozil po rahlih grbinicah. Sploh tam pri okoli 80-90. Razmislam da bi sedaj po dobrih 500km peljal se enkrat centrirat.

Napisano
pred 45 minutami je Bini napisal:

Evo,napočil je dan "D", menjave gum ......😊

Menjal sem cel komplet 18 colskih letnih za zimske .:prstgor:

Stehtal sem komplete in ugotovil,da so zimske težje 24kg vs  22kg letne. Verjetno je razlika,ker so zimske XL in z zaščitnim robom.🤔

Izmeril sem tudi obseg obeh pri enaki uradni dimenziji 215/55/18 in ugotovil,da imajo 

zimske Kleber obseg 223 cm,letne Bridgestin pa 219cm.....:nevem:

Vesel sem,da so se tudi senzorski ventilčki lepo povezal z avtom 😊

Sedaj pa samo še na sneg počakam ,da vidim kaj sem kupil.......:danzoman:

IMG_20211110_154943~2.jpg

IMG_20211016_094818.jpg

Spodnje feltne so mi veliko bolj všeč. 👌

 

 

Napisano
pred 57 minutami je Alex napisal:

Spodnje feltne so mi veliko bolj všeč. 👌

Te so od CX30 zgornje pa od 3ke.

Spomladi mi jih boš špricnil na grafitno barvo pa bo....😉

Napisano
11 hours ago, Bossek said:

No sam po 14 dneh voznje z Dunlop zimskimi (naprom Bridgestone letnimi) opazam da so bridgestone res slabe. Se mi zdi da ko je letna popuscala, dunlop se cisto lepo drzi in nimas niti malo obcutka, da bi avto zdrsnil. Sploh cesta podlipa -> smrecje (kdor se je peljal ve da je cesta RES gladka) je razlika kot noc in dan. Kadar sem malo bolj dinamicno vozil res nisem imel najbolj zaupanja v bridgestone, sedaj z dunlop je zgodba cisto drugacna.

 

Imam pa rahel problem. Nekako voznja ni tisto cisto smooth in mirna. Ne da trese, ampak kot da bi vozil po rahlih grbinicah. Sploh tam pri okoli 80-90. Razmislam da bi sedaj po dobrih 500km peljal se enkrat centrirat.

Ja, če ti trese sam pri določenih hitrostih je problem v centriranju. Recimo do 80 je okej, potem je vibracija, potem nad 90 pa spet okej. Verjetno se potem spet pri neki hitrosti ponovi. Pejdi centrirat.

Napisano

Sem prav vesel, da meni ni treba rihtat kakih posebnih ventilčkov 😁

 

Danes peljem dat zimske gor

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Sem prav vesel, da meni ni treba rihtat kakih posebnih ventilčkov 😁

 

Danes peljem dat zimske gor

Ko boš kupil novejši avto od 2020 jih boš žal moral imet,samo takrat bodo že skoraj za đabe....😃

Napisano

Včeraj sem naročil nove centrirne obročke za letne feltne. Baje, da jih je dobro zamenjati vsake tri leta, ker se obrabijo in lahko dobijo luft. (so plastični). Sicer so pa res drobiž (3€/kos.). Bo vsaj spet v nulo vse štimalo. 😊

 

 

Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

Včeraj sem naročil nove centrirne obročke za letne feltne. Baje, da jih je dobro zamenjati vsake tri leta, ker se obrabijo in lahko dobijo luft. (so plastični). Sicer so pa res drobiž (3€/kos.). Bo vsaj spet v nulo vse štimalo. 😊

:bravo:

Napisano (urejeno)

Das aut..mazda🙈🤣 Morm jo zglancat en dan

 

20211111_144455.thumb.jpg.8c1e588cb4e238a1a74e738bcd9c439f.jpg

20211111_144433.jpg

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
23 minutes ago, TiEn said:

Das aut..mazda🙈🤣 Morm jo zglancat en dan

 

20211111_144455.thumb.jpg.8c1e588cb4e238a1a74e738bcd9c439f.jpg

20211111_144433.jpg

Najs. Je pa res hecno ko avto zgleda čist drugače kot na 19 :D 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.