Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

Glede na vremensko prognozo kaže, da bodo vsaj do sredine novembra temperature bolj všeč letnim gumam. Zato bom v prtljažnik s 15. novembrom vrgel verige in raje počakal z zimskimi.

 

image.png

Te temperature so že kar ok za zimske,če jih ravno ne šparaš.....😉 Bi rekel,da se po občutku bolje držijo ceste pri teh temperaturah kot letne.....👍

Ne delam pa kaj veliko km tako,da nebo velike škode.....😊

pred 24 minutami je Alex napisal:

Midva z Gelipterjem pa bova ta teden to storila...Isti dan...V isti delavnici... Isti mehanik... Enake zimske feltne... Enake zimske gume...

.....enak avto,samo barva druga....😉😂🤣👌

Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je Janez007 napisal:

Glede na vremensko prognozo kaže, da bodo vsaj do sredine novembra temperature bolj všeč letnim gumam. Zato bom v prtljažnik s 15. novembrom vrgel verige in raje počakal z zimskimi.

 

image.png

jst tudi razmišljam o nogavičkah al pa kaj,..morš že bit mal mahnjen, da daš pri takih temperaturah kot jih imamo na primorskem zimske gor

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Haha 1

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 32 minutami je Bini napisal:

Te temperature so že kar ok za zimske,če jih ravno ne šparaš.....😉 Bi rekel,da se po občutku bolje držijo ceste pri teh temperaturah kot letne.....👍

 

Ahm ja, ti si očitno prvi, ki je to ugotovil po občutku, medtem, ko ni še nihče na nobenem testu to dokazal. Temperatura 7°C je mit, drugo pa so prave zimske razmere, led, sneg, brozga... tam se šele pokaže smisel zimskih.

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

 

Ahm ja, ti si očitno prvi, ki je to ugotovil po občutku, medtem, ko ni še nihče na nobenem testu to dokazal. Temperatura 7°C je mit, drugo pa so prave zimske razmere, led, sneg, brozga... tam se šele pokaže smisel zimskih.

Čitaj natančno in ne delaj se pametnega,nekateri zgodaj vstanemo in se tudi pri 4 stopinjah zjutraj vozimo ne samo čez opoldan pri 13.....😊

Ti pa kar čakaj na 7 čez dan in zjutraj na -5 ......😊😂🤣

Napisano

Se pravi vsi lažejo in edino Bini pozna resnico... hja nič pa naj bo tako pa čeprav smo nekateri sami naredili ta test pred kar precej leti. Opisano tudi tukaj na forumu.

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Se pravi vsi lažejo in edino Bini pozna resnico... hja nič pa naj bo tako pa čeprav smo nekateri sami naredili ta test pred kar precej leti. Opisano tudi tukaj na forumu.

Škoda,da mi ne verjameš. :nevem:Ni povsod mesto in AC,ker pri nas so take ceste trenutno da se lahko drsaš.....🛷 V senčnih legah je zelo hladno in mokro in verjemi mi,da z letnimi odletiš iz ovinka ko šus pri taki cesti,ti pa samo šparaj zimske za januar in februar....😊😉👍

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

Škoda,da mi ne verjameš. :nevem:Ni povsod mesto in AC,ker pri nas so take ceste trenutno da se lahko drsaš.....🛷 V senčnih legah je zelo hladno in mokro in verjemi mi,da z letnimi odletiš iz ovinka ko šus pri taki cesti,ti pa samo šparaj zimske za januar in februar....😊😉👍

prav imaš, nismo vsi v prestolnici doma kjer se največ rihtajo ceste :)

danes zjutraj je bilo pri nas 4,8°C. čez dan pa max 13,4

se je že kr parkrat zgodilo da smo imeli sneg v začetku novembra, pa čeprav je do večera skopnel.

 

 

Napisano

Lej Bini, Alex ti je že namignil, da gume, ki jih imate na CX-30 so slabe, on pravi celo za v kanto. Ampak to je verjetno problem dotične gume in verjemi, da ni splošno pravilo. Ok, če sem narobe razumel in si mislil zgolj svoje gume pol bi verjetno bilo res za razmislit za menjavo letnih spomladi, ker letne gume ne v mokrih ne v suhih razmerah ne glede na nizke temperature, se v primerjalnih testih vedno izkažejo kot boljše.

 

Seveda pa v zimskih razmerah je slika popolnoma obrnjena in takrat letne res nimajo za burek. Zato pa jih dajemo gor, in si delamo dodatne stroške.

 

Drugač pa vseeno hvala za skrb in verjemi, da bom pravočasno zamenjal gume in da ne bom čakal na januar. Ker imam oba kompleta tako kot ti nisem vezan na gnečo pri vulkanizerjih in lahko to uredim takoj, ko se bo izkazalo, da je neugodna vremenska napoved in nizka temperatura pred vrati. A bo to naslednji vikend al mogoče kak teden kasneje pa bomo še videli. Drugače pa ja, mene datumi kej dost ne brigajo tako, da sem jih dajal gor že bistveno pred datumom in menjal nazakj na letne tudi mesec ali celo več po 15. marcu, če vremenske še niso bile OK.

 

 

pred 4 minutami je TBA napisal:

se je že kr parkrat zgodilo da smo imeli sneg v začetku novembra, pa čeprav je do večera skopnel.

absolutno, če je napovedan sneg ali zmrzal, seveda ni več nobenega smisla odlašat.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Evo kolesa zamenjana,letna za zimske....👍

Malo sem se poigral in jih malo zvagal in poslikal za primerjavo,letne Bridgestonke imajo 23kg,zimske Klebrce pa 24kg,verjetna razlika zaradi več profila,letne 5mm,zimske 7mm.Vizualno so mi všeč obojne čeprav svetle bolj izstopajo in mi nekako večja zgledajo zaradi srebrne barve. Pregledal sem malo zavore (ate) in so kot nove.....😊 

Na koncu pa ena fotka med CX-30 vs X CEED ,ko so ravno tako bile parkirane,so pa drugače v istem velikostnem razredu....😉

IMG_20221106_140121.jpg

IMG_20221106_141600.jpg

IMG_20221106_151023.jpg

IMG_20221106_153658.jpg

IMG_20221106_142359.jpg

IMG_20221106_152407.jpg

Čeljust ti hoče že rjavet. Wd-40 pa zobna ščetka!!

Napisano
pred 31 minutami je Matick napisal:

Se mal boljsi test v razlicnih pogojih.

 

https://youtu.be/bKtnczk8Mxk

 

Ta test je načeloma ok, a ima eno napako. Pri zaviranju so uporabili stoječo vodo na cestišču. Se pravi, da mora precej deževati za take pogoje, da voda že stoji in tukaj je že precej večja vloga samega dezena kot gumene zmesi. V stoječi vodi imajo globlji profili s kanali za odvajanje velik večjo prednost kot pa sama zmes gume.

 

Če bi recimo uporabili le mokro cesto (kar je pogosta situacija) brez stoječe vode (kar je navadno silno redka situacija) bi bil rezultat kar precej drugačen. Ja drži, da so lahko tudi taki pogoji, samo roko na srce, ko takole pada, da stoji voda na cestišču verjetno vsaj velika večina ljudi zavestno in tudi podzavestno vozi počasneje.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je NevLado napisal:

Čeljust ti hoče že rjavet. Wd-40 pa zobna ščetka!!

Ni čeljust ampak sponka, brez skrbi😉👍

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Ta test je načeloma ok, a ima eno napako. Pri zaviranju so uporabili stoječo vodo na cestišču. Se pravi, da mora precej deževati za take pogoje, da voda že stoji in tukaj je že precej večja vloga samega dezena kot gumene zmesi. V stoječi vodi imajo globlji profili s kanali za odvajanje velik večjo prednost kot pa sama zmes gume.

 

Če bi recimo uporabili le mokro cesto (kar je pogosta situacija) brez stoječe vode (kar je navadno silno redka situacija) bi bil rezultat kar precej drugačen. Ja drži, da so lahko tudi taki pogoji, samo roko na srce, ko takole pada, da stoji voda na cestišču verjetno vsaj velika večina ljudi zavestno in tudi podzavestno vozi počasneje.

 

recmo da je tole veliko stojece vode, samo ni pa za 20% razlike pri 2 stopinjah.
continental pravi da letna guma pri 80kmh izpodrine ~30l vode na sekundo (nova, z 8mm profila), naj bi pa letna vec vode izpodrivala kot zimska, tako da jest bi se vseeno strinjal z testom, da v suhem je letna kralj, v mokrem + nizke temperature, pa rabis zimsko
 

WWW.CONTINENTAL-TYRES.ASIA

Driving in the wet? Watch out for aquaplaning

 

Napisano

Na Vranskem kjer imajo tisto vodno oviro so ugotavljali, da ne glede na temperature zimska bolj zvozi zadevo, ker odriva vodo ne samo spredaj zadaj ampak tudi bočno iz profila tako kot je predvideno za brozgo pozimi. Zato imajo vedno na tisti deski, ki sproži zanašanje, prednost vozila z zimaki pa ne glede al je test pozimi ali poleti. Ne vem kje si sicer slišal da zimske odrinejo manj vode kot letne, saj vsak, ki je kdaj s hitrostjo zapeljal v lužo čuti razliko kako letna bolj zabremza avto, ker težje odrine vodo saj jo ta ustavlja, kot zimska. To seveda govorimo še predno pride do akvaplaninga, kjer pa vsi vemo, da avto naenkrat rata silno "lahek", ko zglisira.

33112_1.png

Napisano

Ja, za kratek čas oziroma par ur. 

Vprašanje če bo letos res ostra zima kot so bile pred leti. 

Šteje samo dober profil in s tem oprijem ter znanje v vožnji in seveda obvezna zimska oprema.

Napisano
pred 21 minutami je Bini napisal:

Pri nas pa 6 stopinj.....😳

Pri nas danes zjutraj 3°C. Za vklop gretje sedeža je bilo super :bravo:

  • Všeč 3
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Včeraj so se menjale gume na službenih avtih.... :jupiii:

Danes se je pri 4stopinjah čist drugače peljalo... 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.