Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Drugače sem se za GY odločil po priporočilu soseda - vulkanizerja, glede na ceno naj bi dobil največ. Tudi naročil pri njemu in ko se bom odločil za menjavo, me bodo že čakale. 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Jaz dam jutri Nexenke gor , pa da vidmo. Danes sem bil na Vojskem nad Idrijo, mislim...ovinkov da je joj. In v nedeljo grem spet, z nexenkami, pa da vidimo haha :D

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Test resnejših gum. 😊

 

WWW.TYREREVIEWS.COM

If you've ever dreamed of seeing the Michelin Pilot Sport 5, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Continental...

 

https://www.tyrereviews.com/Search/Size/225-45-19/Season/Summer


 

Nexenke v dimenziji za m6 majo isto 3.5 zvezdic kot bridgestone in as5/6 :D 

Napisano

Treba je tudi vzeti kot rezervo, da so na tyrereviews to osebne ocene in pri gumah je lahko nekomu, ki se fura po mestu ocena pnevmatike 5, pri drugemu na relaciji lahko pa 1.

Veliko ljudi tudi ne loči med razredi max, ultra, touring itd...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ja imaš prav, na vseh dimenzijah je samo pičla 2% razlike, pri čemer je bazen reviewou za nexenko večji za kar 4x

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Najbolj so relevantna prav mnenja kupcev. Tako dobiš najboljši  vpogled, koliko je kakšna guma v resnici vredna. 

Razni testi so bolj za navadno rajo kot kakšna resna zadeva.

Sicer pa vsak kupuje takšne gume, kot si jih lahko finančno privošči. Vsi bi hoteli najboljše gume a morajo žal poseči po cenejših primerkih. To je podobno, kot ko nekateri nakupujejo v eurospinu in podobnih skladiščih ali pa v ikei. Resno nakupovanje  se  dogaja v drugih trgovinah.😉 

 

 

Napisano

Prejle sem izmeril globino na mojih 19" GY za M6. 

Dve imata še 6 mm profila, dve pa 5,20 mm. 

Sem mislil, da so  bolj spiljene po treh letih uporabe. Tako, da bodo še za eno sezono. 

 

 

Napisano

Prvih 15km z nexenkami je mimo, in je res zaenkrat top. Prvo kar opaziš je to, da misliš da se pelješ po zraku, ker jih NE slišiš. Se ne hecam. Sem šel namenoa na AC , pri 120kmh slišiš samo veter, ki gre mimo ogledal. Gum pa praktično ne. Tako da kapo dol, upam da tako ostane. Za ostalo bomo pa še videli. Handling se mi zdi ok, niso premehke, kot so nekateri omenjali. Res pa je , da imam napumpane na 2.7 - 2.8 bara.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Tihe so ker si bil navajen na zimske,mehke pa niso ker še ni poletje.....😊

So pa sagotovo vredu gume za to ceno....👌

Napisano

Če so XL nimajo bit kaj mehke, no odvisno kaj je mehko :) Bomo videli, približno pa vem kako so bile glasne Bridgestonke na AC, tole je res milina. No saj so pomoje skoraj edine z 68dcb.

Napisano
4 hours ago, Alex said:

Najbolj so relevantna prav mnenja kupcev. Tako dobiš najboljši  vpogled, koliko je kakšna guma v resnici vredna. 

Razni testi so bolj za navadno rajo kot kakšna resna zadeva.

Sicer pa vsak kupuje takšne gume, kot si jih lahko finančno privošči. Vsi bi hoteli najboljše gume a morajo žal poseči po cenejših primerkih. To je podobno, kot ko nekateri nakupujejo v eurospinu in podobnih skladiščih ali pa v ikei. Resno nakupovanje  se  dogaja v drugih trgovinah.😉 

Točno tako, in ta mnenja uporabnikov sem bral že lani in ugotovil, da s to gumo res ne more bit kaj dosti narobe. In imam občutek, da bo res tako.

Napisano
pred 36 minutami je SpEkTr napisal:

Točno tako, in ta mnenja uporabnikov sem bral že lani in ugotovil, da s to gumo res ne more bit kaj dosti narobe. In imam občutek, da bo res tako.

Sam sem tudi pri tej gumi ugotovil, da je tiha in da je dobra v dežju. Bi pa priporočil,, da je ne pumpaš preveč, saj  jo zna pobirati po sredini. Že pri mojih GY sem danes ugotovil, da so po sredini bolj pobrane( za kakih 0,5 mm) kot po bokih. Pa jih pumpam na 2,7 in so XL s trdimi boki. 

 

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Že pri mojih GY sem danes ugotovil, da so po sredini bolj pobrane( za kakih 0,5 mm) kot po bokih. Pa jih pumpam na 2,7 in so XL s trdimi boki.

 

Tole pa preprosto ne verjamem. Verjel bi ti, če bi rekel, da pumpaš preko 3 bare.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Sam sem tudi pri tej gumi ugotovil, da je tiha in da je dobra v dežju. Bi pa priporočil,, da je ne pumpaš preveč, saj  jo zna pobirati po sredini. Že pri mojih GY sem danes ugotovil, da so po sredini bolj pobrane( za kakih 0,5 mm) kot po bokih. Pa jih pumpam na 2,7 in so XL s trdimi boki. 

 

2.5 bara bo ravno prav,tako je tudi po tov.priporočilih....👍

Jaz bom pa svoje Bridgestonke dal letos na 2.7-2.8, ker na 2.5 jim je robe pobiral.....☹️😤

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

2.5 bara bo ravno prav,tako je tudi po tov.priporočilih....👍

Jaz bom pa svoje Bridgestonke dal letos na 2.7-2.8, ker na 2.5 jim je robe pobiral.....☹️😤

Jaz nekje 2,5. To mislim, da je maksimalno za te gume. Jih zvozim in nato zamenjam z kakimi resnimi gumami. 

 

 

Napisano

Malo sem preletel tole temo in bi tudi jaz preizkusil Nexen na svoji M3, dimenzije 215/45 R18 89W.

 

Bo tale tip Nexenk vredu? Nevem točno, kaj pomenijo te oznake, sem zelenc pri teh zadevah

null

image.png

Napisano
pred 4 minutami je MarkoSolnir napisal:

Malo sem preletel tole temo in bi tudi jaz preizkusil Nexen na svoji M3, dimenzije 215/45 R18 89W.

 

Bo tale tip Nexenk vredu? Nevem točno, kaj pomenijo te oznake, sem zelenc pri teh zadevah

null

image.png

če imaš v prometni dimenzijo 214/45/R18 89W, potem lahko montiraš to dimenzijo ampak z višjim hitrostnim/težnostim indexom, torej je 93W povsem ok

Napisano

Hvala. Kaj pa pomeni XL v praksi? Večinoma sem namreč v avtu sam, vozim po lokalnih, regionalnih cestah. Po avtocestah parkrat letno. In kaj pomeni SU4?

 

nullRazmišljam in tehtam med spodnjimi štirimi opcijami.. Če kakšna izstopa, bi se odločil zanjo, pa ne vem, kako jih primerjati med sabo.. Če je mogoče kdo namesto mene že opravil to domačo nalogo? :D

image.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.