Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 minutami je SpEkTr napisal:

Alex, če se ne motim imaš tudi ti forumske nexen? A se boš odrekel honorarju? emoji23.png

Nimam več...le tri mesece sem vozil z njimi So na moji bivši 6-ki. 😄😄

Jih pa novi lastnik precej hvali. Pa je kar divjak. 😊 Ne, sam sem bolj Good year fan. Tudi na cx30 bodo slej kot prej prišle,ko spilim te bridgestoneke. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Tukaj po mojem ni nobenega strokovnjaka, ki bi znal ustrezno odgovoriti, ali? Sam sem včeraj take napihnil na 2,6... vse štiri in je pretrdo. Danes vse spustim na 2,5.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tukaj po mojem ni nobenega strokovnjaka, ki bi znal ustrezno odgovoriti, ali? Sam sem včeraj take napihnil na 2,6... vse štiri in je pretrdo. Danes vse spustim na 2,5.

 

Tako je. Ni neke študije, ki bi točno določila, koliko se posamezne gume pumpa. So bolj kot ne le priporočila. 

Pa še od proizvajalca do proizvajalca  je razlika, saj imajo nekatere znamke bolj trde boke, druge bolj mehke. Vedeti moramo, da če je guma premehka, jih bo hitreje pobiralo po robovih (poleg hitrejše vožnje seveda), če bodo pretre, pa jih bo pobiralo prej po sredini, ker bodo tam rahlo izbočene. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Haxballer napisal:

Na koliko priporočate za M3 polniti letne sponzorske NEXEN N'FERA SU4 215/45 ZR18 93W? Vozim po lokalnih, regionalnih cestah, avtocesta samo parkrat letno ... 

Jaz bi poskusil najprej na 2.5,ker toliko je tudi priporočeno pri M3... 👍

Pri 45 presečni nebi smelo pobirat robove.... 😉

Napisano (urejeno)

Po 2 dneh vožnje s 5 let starimi letnimi (prvimi) gumami Michelin Pilot Sport 3 ugotavljam, da so kar glasne, glasnejše kot 2 leti stare zimske Dunlop Winter Sport 5. Na Mazdi 3 2018. Se kar pozna znižanje tlaka z 2,6 bara na 2,5 bara (k mehkejši vožnji bo verjetno prispevalo tudi bolj toplo vreme v naslednjih mesecih). Ocenjujem, da so te gume prevozile cca 40.000 km, bodo pa še za letos, morda še za drugo leto. 

 

Letos sem po robovih bolj pobrane in z manj profila namontiral zadaj. Eni boste rekli narobe. :) Sam se bolje počutim, da so nekoliko boljše spredaj, na pogonski osi, kjer so tudi zavore močnejše in kjer so sile na robove močnejše (po robovih bistveno bolj pobira sprednje gume, vsaj meni).

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Po 2 dneh vožnje s 5 let starimi letnimi (prvimi) gumami Michelin Pilot Sport 3 ugotavljam, da so kar glasne, glasnejše kot 2 leti stare zimske Dunlop Winter Sport 5. Na Mazdi 3 2018, ocenjujem da so prevozile cca 40.000 km, bodo pa še za letos, morda še za drugo leto. Letos sem po robovih bolj pobrane in z manj profila prestavil zadaj. Eni boste rekli narobe. Sam se bolje počutim, da so nekoliko boljše spredaj, na pogonski osi, kjer so tudi zavore močnejše.

 

image.png

Vsakdo dela na svojem avtu kar misli,  da je prav. Vsak dober vulkanizerjih, pa tudi cel internet je poln informacij o tem, da gume z več profila sodijo na zadnjo premo. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Alex napisal:

Vsakdo dela na svojem avtu kar misli,  da je prav. Vsak dober vulkanizerjih, pa tudi cel internet je poln informacij o tem, da gume z več profila sodijo na zadnjo premo. 😉

Sem si malo prebral in imaš prav. Tudi model, ki ti je prodal platišča je delal tako, da je vsaki 2 leti kupil 2 novi in jih namontiral zadaj, zadnje pa prestavil naprej.

 

Priporočila (zadaj z več profila) pa se nanašajo razmere na mokri cesti, da ne odnese zadka, kar ne moreš kontrolirat oziroma obvladati z volanom-zavorami.

 

Moram preverit koliko je še profila na zadnjih ... na oko med 4 in 5 mm, + malo bolj pobrani robovi.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 27 minutami je Janez007 napisal:

 5 let starimi letnimi (prvimi) gumami Michelin Pilot Sport 3

 

image.png

Jaz pa ugotavljam, da čist prehitro zamenjam gume 🤔 Max. 3 sezone in menjava za nove.

  • Všeč 4
  • Zmeden 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je MazdaBoy napisal:

Jaz pa ugotavljam, da čist prehitro zamenjam gume 🤔 Max. 3 sezone in menjava za nove.

 

Si pa bolj na varni strani. Pa verjetno narediš tudi bistveno več km, morda po slabših cestah. :) 

 

Sem se vozil z 10 let starimi letnimi Continental gumami na Opel Corsi, profila še vsaj 5 mm, sicer bolj previdno, ampak nikoli nisem imel težav. Na istem avtu sem imel tudi 6 let stare zimske Sava Eskimo z veliko profila, ampak so na mokrem drsele in sem jih zamenjal z novimi. 

 

Sem pa tja naredim test, ko nisem prepričan, recimo je na cesti nekaj snega in je cesta prazna, na polno zabremzam, za občutek. 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz sem moje zlizal v 4 letih.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Jaz bom  moje GY sedaj četrto sezono gulil. Naslednjo pa onveznp nove. 

Tiste z več profila so na zadnji osi. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je MazdaBoy napisal:

Jaz pa ugotavljam, da čist prehitro zamenjam gume 🤔 Max. 3 sezone in menjava za nove.

Ali imaš optiko podrto ali pa prehitro voziš:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 44 minutami je FuManchu napisal:

Ali imaš optiko podrto ali pa prehitro voziš:bravo:

a to, da jih je mogoče znucal pa ni v poštevu al kaj? :D 

 

jaz imam sedaj po 2 letih cca 30 kkm z vredestein zimskimi in bodo glih še za drugo leto po profilu

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Sem si malo prebral in imaš prav. Tudi model, ki ti je prodal platišča je delal tako, da je vsaki 2 leti kupil 2 novi in jih namontiral zadaj, zadnje pa prestavil naprej.

 

Priporočila (zadaj z več profila) pa se nanašajo razmere na mokri cesti, da ne odnese zadka, kar ne moreš kontrolirat oziroma obvladati z volanom-zavorami.

 

Moram preverit koliko je še profila na zadnjih ... na oko med 4 in 5 mm, + malo bolj pobrani robovi.

Za "normalno" vožnjo je to tako ok, ne bo ti hudega, ker ti zraven tudi elektronika pomaga pri stabilnosti zadka.... 👍Naslednje leto pa nove gume na vse 4....👌

Napisano (urejeno)
pred 49 minutami je Bini napisal:

Za "normalno" vožnjo je to tako ok, ne bo ti hudega, ker ti zraven tudi elektronika pomaga pri stabilnosti zadka.... 👍Naslednje leto pa nove gume na vse 4....👌

Na žalost je tako, da ko ti začne odnašati zadek, je prepozno. Nobena elektronika ne nove sprednje gume ti ne pomagajo. Zato pa se montira vedno gume z več profila zadaj. 

https://www.goodyear.com/en-US/learn/choosing-your-tires/replacing-only-two-tires

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Na žalost je tako, da ko ti začne odnašati zadek, je prepozno. Nobena elektronika ne nove sprednje gume ti ne pomagajo. Zato pa se montira vedno gume z več profila zadaj. 

https://www.goodyear.com/en-US/learn/choosing-your-tires/replacing-only-two-tires

 

Ko bo treba zabremzati pred pešcem, ki je skočil na cesto, me zanima, kaj ga bo prej rešilo, ali sprednje slabe gume ali zadnje slabe gume?

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

 

Ko bo treba zabremzati pred pešcem, ki je skočil na cesto, me zanima, kaj ga bo prej rešilo, ali sprednje slabe gume ali zadnje slabe gume?

Slabe gume nobene. Dobre gume so pa še vedno dobre gume tudi takrat, ko je profila manj. Je pa pomembno, kako se bo avto obnašal v močnem dežju, ko bo spredaj manj profila ali pa zadaj. 

 

 

Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

 

Ko bo treba zabremzati pred pešcem, ki je skočil na cesto, me zanima, kaj ga bo prej rešilo, ali sprednje slabe gume ali zadnje slabe gume?

Zadaj 

Napisano
pred 58 minutami je NevLado napisal:

Zadaj dobre ali zadaj slabe :lol:

Ne piše dobre, ampak slabe....😁

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Janez007 napisal:

 

Si pa bolj na varni strani. Pa verjetno narediš tudi bistveno več km, morda po slabših cestah. :) 

 

Sem se vozil z 10 let starimi letnimi Continental gumami na Opel Corsi, profila še vsaj 5 mm, sicer bolj previdno, ampak nikoli nisem imel težav. Na istem avtu sem imel tudi 6 let stare zimske Sava Eskimo z veliko profila, ampak so na mokrem drsele in sem jih zamenjal z novimi. 

 

Sem pa tja naredim test, ko nisem prepričan, recimo je na cesti nekaj snega in je cesta prazna, na polno zabremzam, za občutek. 

Ne vem, morda pa res na bolj varni strani in pa morda preveč ziheraški in ne zvozim gum do konca. Na leto pa naredim cca.25k km.

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Evo sem izmeril, spredaj cca 5,5 mm, zadaj cca 5 mm.

 

 

zadaj

image.png

 

image.png

 

zadaj

image.png

 

spredaj

image.png

Dobro, to je skoraj enako. 😉 V tvojem primeru  je prav, da si naredil, kot si naredil. Jaz bi enako. Če bi pa kupil nove gume, bi bo razlike kaka 2,5-3 mm. Takrat bi montiral nove gume zadaj. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.