Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

Voa ste hitri z letnimi. Vsa čast.

Kje je narejen Conti? Nazadnje sem videl češke.

Kupujem čim bolj pozno, za boljši dot.

 

pred 10 minutami je Boss napisal:

Si preveč gnal po ovinkih pa jih je zavulkaniziralo skupaj?

Ko bi to le bla i20n. No tudi tu sem lani zadnje diske z Rogle pobarval v modro vijolčne odtenke.

Te so na Focusu, Bridgestonke, 5 leto ca. 5-6mm profila.

 

To je samo na delu, kje se vidi štukanje kalupa.

Samo vseeno, pol pa se čudim zakaj slabše držijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 16. 2. 2024 ob 13:29 je Alex napisal:

Če zdržijo meni, ki ne vozim počasi bi morale tudi tebi. 

tudi sam ne vozim ravno počasi. na leto naredim cca 15k km pa so po dveh sezonah gume hin, vsaj spredne. MazdaBoy in Bini vesta zakaj.

se pa pozna al goniš ravnino z blagimi ovinki al pa se vsak dan goniš čez prelaz :). Seveda kot vsak zasavčan še kar čakam na tunel do savinjske.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 18. 2. 2024 ob 8:16 je TBA napisal:

seveda da menjam. amapak ovinki terjajo svoje. 

 

Mani je ratal na novi macdi bridgestonke preoblikovat v čelavstonke v eni sami letni sezoni. Domnevam da so se pri macdi potrudili, da so za prvo vgradnjo izbrali res kvaliteto:angry2:

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

Mani je ratal na novi macdi bridgestonke preoblikovat v čelavstonke v eni sami letni sezoni. Domnevam da so se pri macdi potrudili, da so za prvo vgradnjo izbrali res kvaliteto:angry2:

Ja, tele prvovgradne Bridgestone gume, ki so nameščene na zadnjih letnikih Mazd, so katastrofa. V bistvu je dobro, da si jih že zradiral, saj po par letih postanejo super nevarne v dežju (pa že od začetka niso prepričljive). Za polaganje ovinkov priporočam Michelih Pilot Sport 5, bo Mazda še pridobila na športnosti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je dvorjan napisal:

Ja, tele prvovgradne Bridgestone gume, ki so nameščene na zadnjih letnikih Mazd, so katastrofa. V bistvu je dobro, da si jih že zradiral, saj po par letih postanejo super nevarne v dežju (pa že od začetka niso prepričljive). Za polaganje ovinkov priporočam Michelih Pilot Sport 5, bo Mazda še pridobila na športnosti.

To glede prvovgradnih Bridgestonk drži. Po suhem so zelo dobre, po dežju sli malo vlage na cesti pa tptalna katastrofa. Za polaganje ovinkov in če hočeš gumo, ki zdrži veliko kilometrov bi priporočal tudi GY F1  assimetric 6. 

Po mokrem drži isto kot po suhem. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...drži res te prvovgradne gume na moji CX30 so ratale po 2letih katastrofa po mokrem..pa .naredili približno 30.000km😐🙃🙂zdaj pa bom dal 

Cont.7..pa da vidimo to vem da je TOP guma izprobana😉😄😄

20240214_120641.jpg

20240214_120443.jpg

20240214_120459.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Porsche ima Nexen.

 

Ampak res zanimivo, da so se odpovedali Pirellikam. To je ja bil italijanski ponos.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pazite se me, js bom prvo vgradne Bridgstonke letos obul že petič :D

Pač imam to srečo, da nimam dnevnih voženj, ko pa grem pa večinoma v lepo vreme, v dežju se pa tako ali tako "jajcam" in nebi zaupal nobeni gumi, sploh pa ne tisti ki isto drži v suhem in mokrem :P

  • Všeč 3
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je 50keda napisal:

Pazite se me, js bom prvo vgradne Bridgstonke letos obul že petič :D

Pač imam to srečo, da nimam dnevnih voženj, ko pa grem pa večinoma v lepo vreme, v dežju se pa tako ali tako "jajcam" in nebi zaupal nobeni gumi, sploh pa ne tisti ki isto drži v suhem in mokrem :P

 

Lahko, da nisi tak fittipaldi kot pol foruma k s svojimi SUVčki bolje polagajo ovinke kot F1 dirkalnik 🙃🫢

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je g.Wankel napisal:

 

Lahko, da nisi tak fittipaldi kot pol foruma k s svojimi SUVčki bolje polagajo ovinke kot F1 dirkalnik 🙃🫢

Tud F1 ni več to,kar je bila...je nekdaj vsaj kakega še malo "zapeklo k čevapčič"....mah-sami amaterji...prava akcija je sedaj na navadnih cestah🧐 

 

Hec,hec😁..."črni"😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo na začetku lepo pove zakaj jamrate nad Mazdino prvovgradnjo.

 

Jaz lahko povem, da na Primacy 4+, imajo kr bogo zavorno na mokrem. Se je še na AMZS-ju na varni vožnji čudil.

Pirellike na i20n pa imajo samo 6mm profila.

 

Če bo komu prav prišlo. Pove, da ne kupujte gum z OE oznakami.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mami rabi sedaj nekaj za svojo Mazdio 3 (2016 letnik) in razmislam, da bi vzel kar celoletne. Na leto prevozi tja max do 5k km pa se to vecina poleti, ce je sneg raje ne gre, ...

 

Kaj je tukaj kaj ok? Vzel bi kar 16 colske 205/60. Pomoje vse dokaj isto ce gledam nek isti cenovni rang?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

uf sam tole je pa cena

 

nexen N Blue 4Season 2, dunlop Sport All Season, sava All weather, fulda multicontrol ~ cca 95 eur

michelih corssclimate 2, oodyear vector 4searson, continental allseasoncontact 2 ~ 135 eur

 

se pav 40 eur na gumo 160 eur vec pri kompletu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V moji neumni dimenzijji 215/50 R17, so tele Michelinke kr bogatija... 150-180€ 🙄

Edit: Na gumo 😅

Popravljeno od samSimon
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.