Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 minutami je Bini napisal:

Joj, tele feltne so pa potrbne..🌈🪮

Se boš čudil,a sem jih enkrat že rihtal...čist do železa z fiberco,in z ferosanom in orng spral,z delavniškim fenom posušil...lepo z šmirglom čez in z nitro razmastil...naredil vrtiljak za feltne,orng z temeljno in črno prav za feltne...je tip mislil,da so nove,ko sem dal nove gume na njih...

Pol pa eno sezono je bilo ok,naslednjo pa že vse rjavo...😡

Če bi še kdaj to delal,bi dal speskati...pa še takrat dvomim,da bi kaj dlje zdržalo.

Bi moral dati prašno lakirati...torej orng zapečt...pol mogoče,da bi držalo par let🤔.

Sam se ne grem tega-ne dam toliko cvenka,k so radkapne čez.

Bolj je važno,da so gume kvalitetne.

 

Napisano
pred 29 minutami je skritikrt napisal:

Se boš čudil,a sem jih enkrat že rihtal...čist do železa z fiberco,in z ferosanom in orng spral,z delavniškim fenom posušil...lepo z šmirglom čez in z nitro razmastil...naredil vrtiljak za feltne,orng z temeljno in črno prav za feltne...je tip mislil,da so nove,ko sem dal nove gume na njih...

Pol pa eno sezono je bilo ok,naslednjo pa že vse rjavo...😡

Če bi še kdaj to delal,bi dal speskati...pa še takrat dvomim,da bi kaj dlje zdržalo.

Bi moral dati prašno lakirati...torej orng zapečt...pol mogoče,da bi držalo par let🤔.

Sam se ne grem tega-ne dam toliko cvenka,k so radkapne čez.

Bolj je važno,da so gume kvalitetne.

 

Jp, res je.... :nevem:

Napisano
pred 46 minutami je Shrek napisal:

Ni prava barva...

Dvokomponentna mora bit... 

A to je na foro epoxy...osnova in trdilec al kaj🙄?

Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

Joj, tele feltne so pa potrbne..🌈🪮

Kaj ces zelezne feltne barvat... Radkape pa gas.

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Pa kovinske feltne pelješ na odpad pa ene alu vzameš. Jih je ko blata pomoje.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je Scr3am napisal:

Kaj ces zelezne feltne barvat... Radkape pa gas.

Že dva,k tako mislita...

 

Mogoooče mal na grobo spucal,z ferosanom čez in splaknil,in dobro bo.

Prej k barvanje itd.,je šansa,da kupim nove radkaprne,k te so original še z leta 2006, in so tudi že boljse čase videle...moram malo počekirati,po koliko so🤔

Napisano
pred 3 urami je skritikrt napisal:

Že dva,k tako mislita...

 

Mogoooče mal na grobo spucal,z ferosanom čez in splaknil,in dobro bo.

Prej k barvanje itd.,je šansa,da kupim nove radkaprne,k te so original še z leta 2006, in so tudi že boljse čase videle...moram malo počekirati,po koliko so🤔

Če so dobre ali original so pol cene alu feltn.... :nevem:

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

M+S gume su od ovog mjeseca u Njemačkoj prešle u ilegalu, budući da su na snagu stupila stroža pravila, a aktualne, legalne zimske gume mogu se prepoznati po simbolu planinskog vrha sa snježnom pahuljom.

28188338.jpg

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Scr3am napisal:

Pa to je ze kar nekaj cajta. Ce imas M+S moras imeti snezinkico.

 

Sem su pogledat kaj je fora. U glavnem, na kratko, celoletne gume so prepovedal, se prav, pri njih mors imet m+s s snezinkico. Brez snezinkice pa niso vec ok za zimo

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 33 minutami je Scr3am napisal:

Pa to je ze kar nekaj cajta. Ce imas M+S moras imeti snezinkico.

.... in simbol gora. :nevem:😉

Napisano

Ja pa pri nas mora biti slika Triglava na gumi, v Nemčiji je tam upodobljen Zugspitze, v Avstriji pa Grosglockner.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Ne me spominjat.

 

Me že zdaj boli pri srcu, ko morem nove kupit.

Še meni jehudo... 😢😔😉

Napisano (urejeno)
dne 13. 10. 2024 ob 13:10 je mazda_gg napisal:

M+S gume su od ovog mjeseca u Njemačkoj prešle u ilegalu, budući da su na snagu stupila stroža pravila, a aktualne, legalne zimske gume mogu se prepoznati po simbolu planinskog vrha sa snježnom pahuljom.

28188338.jpg

Ze od leta 2010 M+S ne pomeni vec zimske gume. M+S se sedaj najde tudi na letnih

 

Kot so rekli fantje mora bit moint everest pa snezit na njemu oz mora guma met 3ji Pred Menstrualni Sindrom Fertik - 3PMFS oznako

Popravljeno od jures
  • Všeč 2
  • Haha 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In, katere so 2024/2025 Mazda forum zimske gume?

 

Spogledujem se z Nexen Winguard Sport 2, mogoče jih že kdo vozi pa me zanima feedback.

 

Hvala.

Napisano
pred 49 minutami je Hixxy napisal:

In, katere so 2024/2025 Mazda forum zimske gume?

 

Spogledujem se z Nexen Winguard Sport 2, mogoče jih že kdo vozi pa me zanima feedback.

 

Hvala.

Nexen so sponzorske na forumu. Imaš tudi popust direkt pri proizvajalcu gum (Kitajc) 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je Hixxy napisal:

In, katere so 2024/2025 Mazda forum zimske gume?

 

Spogledujem se z Nexen Winguard Sport 2, mogoče jih že kdo vozi pa me zanima feedback.

 

Hvala.

Vredestein so vredne svojega denarja za moje pojme, nisem pa še probal Nexenk, jih bom pa tudi jaz verjetno mogu enkrat sred decembra menjat.

Napisano
pred 7 urami je FuManchu napisal:

Nexen so sponzorske na forumu. Imaš tudi popust direkt pri proizvajalcu gum (Kitajc) 😁

Sem že videl Korejske tudi.

Napisano

Bejžte od Nexenk, jim zunanje robe pobira.... :nevem: Za pametno ceno mogoče še dobite Dunlop in Kleber pa kake Falken, ostale premijke pa imajo ceno 50€+

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.