Skoči na vsebino

Nakup avta pred 2025

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Se pravi, da ima nesorazmerno prevelik prtljažnik. 

Bolj je to opazno, da je zadaj manj prosotorn na zadnji klopi.

Prtljažnik je čist ok. Velik ampak plitek. Nas je 5 dedov spravlo v njega kufre, za vikend izlet....

Tudi pripelali smo se tja. Edino malo bolj sardine, na zadnji klopi. Tu bi nas Focus lažje noter spravil 5.

Napisano
pred 45 minutami je godlike napisal:

Bolj je to opazno, da je zadaj manj prosotorn na zadnji klopi.

Prtljažnik je čist ok. Velik ampak plitek. Nas je 5 dedov spravlo v njega kufre, za vikend izlet....

Tudi pripelali smo se tja. Edino malo bolj sardine, na zadnji klopi. Tu bi nas Focus lažje noter spravil 5.

Se pravi, da je "fake" prostoren karavan. 

 

 

Napisano

Saj ni karavan, je shooting brake.

Imajo karavana tudi v ponudbi. 😉

 

Višine nima. Jaz potegnem mrežo na strop in Focusa naložim....

 

Poglej si kak review na YouTube-u....

Napisano

Ja - dizla :), kup mojga hibrida....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Ja, KIA Stinger 3.3T AWD, ne pa tele ProCeed ropotuljice.

Za naše kolovoze je bolj primerna Kia Rio 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Ena Stingerca bi mu pasala 👌

Sploh nisem vedu, da so RWD.

 

pred 47 minutami je dvorjan napisal:

Ja, KIA Stinger 3.3T AWD, ne pa tele ProCeed ropotuljice.

 

Za njegove gabarite bolj K-2700...

 

Tudi te so RWD...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Alex napisal:

Se pravi, da je "fake" prostoren karavan. 

Moraš vedet zakaj ga kupiš, za dva odrasla in dva otroka do 10 let je placa ohoho.... 👌Primerljiva je z M3ko v notranjosti, glede prostora, zadaj pa za skoraj 200l več prostora.... 😉

Popravljeno od Bini
Napisano

Sam vem,  da nebi menjal mazde za kio... 

Japonc je le Japonce. 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

Ja, KIA Stinger 3.3T AWD, ne pa tele ProCeed ropotuljice.

Samo ena 3.3 je na avto.net . Kr velik hoče za 6 let star avto.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20070351&display=Kia Stinger

 

Je pa kle mal bolečina, da greš na starejši avto pa moraš še kr precej doplačat.

33112_1.png

Napisano

x3 verjetno ne, x2 pa sigurno. Pa za kasko bi moral dat verjetno vse skupaj tam nekje 2.5k€ al pa še več. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 51 minutami je Boss napisal:

Samo ena 3.3 je na avto.net . Kr velik hoče za 6 let star avto.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20070351&display=Kia Stinger

 

Je pa kle mal bolečina, da greš na starejši avto pa moraš še kr precej doplačat.

Ta je že čudn...na invalidih parkira in fotka. Verjetno prej BMW vozu. 

Napisano
pred 2 urama je sportman333 napisal:

tle bi mel pa porabo x3 napram mazdi :)

Proti temu  je tudi dinozaver šparovček. 😉

 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Tilen5 napisal:

Eh kaj poslušaš te mazda loverje...menji!

 

Mazdaši smo itak v manjšini na tem forumu 😀

 

 

Napisano

V kakšnem cenovnem rangu pa gledaš?

Če lahko kako leto ali dve počakaš, se bo ziher kaj našlo (če gledaš tudi malo rabljene). Btw, kaj pa manjka tvoji Mazdi? Ko sem nazadnje vozil Octavio, ni bilo primerjave z M6, za Kio pa težko rečem. A si jo ti vozil?

Napisano
pred 15 minutami je MPero napisal:

V kakšnem cenovnem rangu pa gledaš?

Če lahko kako leto ali dve počakaš, se bo ziher kaj našlo (če gledaš tudi malo rabljene). Btw, kaj pa manjka tvoji Mazdi? Ko sem nazadnje vozil Octavio, ni bilo primerjave z M6, za Kio pa težko rečem. A si jo ti vozil?

Stara 20 let in vsa pregnita reva. Za na odpad 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 43 minutami je MPero napisal:

V kakšnem cenovnem rangu pa gledaš?

Če lahko kako leto ali dve počakaš, se bo ziher kaj našlo (če gledaš tudi malo rabljene). Btw, kaj pa manjka tvoji Mazdi? Ko sem nazadnje vozil Octavio, ni bilo primerjave z M6, za Kio pa težko rečem. A si jo ti vozil?

 

V bistvu nič, sej to je največji zadržek za menjavo. Proceed 140KM sem vozil, 204KM pa ne. Namreč KIA Proceed je bila leta 2019 tudi v ožjem izboru, ampak se je takrat prodajala v Nemčiji kot vroče žemljice. Skoraj se je pri nas ni dalo kupiti, za test dobit pa je bilo praktično nemogoče. Zato sem jo več ali manj samo prešnofal v šibkejši verziji, ki se ni peljala slabo. Dejansko bolj kot Mazda 6 165KM, ki sem jo takrat mel tudi na testu. Pač turbo je le turbo.

 

Zato pa sem takrat sprobal še Mazdo 6 150KM dizla in dileme ni bilo več, kaj vzet. Mi je pa vedno tak mali črviček najedal, kaj bi bilo če bi takrat vstrajal pri KIA.

 

Zdaj pa tale ideja EU, da bodo prihodnje leto uničili vse potentne ICE avte in prisilili proizvajalce, da jih umaknejo iz prodaje, ker če ne bodo milijardne kazni, ki si jih ne morejo v tej situaciji sploh še privoščiti. 2025, bo nov udarec po avto industriji, jaz pa nisem pripravljen imeti EV jajca od Kitajca. Res ne. Pri 30-40k€ ne bom reskiral, da rečem ups, sej sem se samo mal zajebal.

 

Ker je prihodnost čist preveč meglena in dejansko ne vemo kaj se bo zgodilo čez par let, kaj pa šele čez kaj več sem hotel izkoristit zadnji trenutek za nakup neki mal bolj za dušo, ne pa neko EV sintetiko. Si podaljšat čas, do leta 2035, ko živ bog ne ve kaj se bo zgodilo takrat. Mogoče pridobit teh 5 let kot je zdaj stara šestka in potem čakat na 2045, ko naj bi bilo konec prodaje naftnih derivatov in bi bil današnji nov avto takrat star 20 let jaz pa v globoki penziji (upam vsaj) in mi bo verjetno takrat gladko vseeno a bom še imel kak avto al nič več.

 

Tko je tak pesimističen scenarij, optimističnega pa lahko vedno bolj z lahkoto zapopadem, če se bo zgodilo drugače kot zdaj napovedujejo.

 

Drugače pa popolnega denarnega limita nimam, sem računal sicer nekje do 40k€, ampak če bi bilo kaj res zanimivega pa lahko še bistveno čez.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.