Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 minutami je Freak napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21418848&display=Mazda CX-5

 

Zanimivo, da je samo 140KM verzija, da ni "stare" 194KM :glare:

Realno gledano neke razlike v nizkih obratih ne bo, ker je motor isti 2.5, baje ima še malo več navora v nizkih obratih - vsekakor ga moraš za tistih 194KM stisnit krepko do podna nad 5k obratov

Napisano

Nad 5000 obratov tut moja G155 vleče, samo kdo se tko vozi realno... 😏

Napisano

Jaz iz prve roke povem, da se G140 vozi lepše v nizkih obratih, je pa res, da ga hitro začne zmanjkovati ko govorimo o obratih 3k plus, kjer pa zasije g194.

 

G140 v CX5 bo vredu za normalno vsakodnevno vožnjo. Sam pa na to gledam drugače. Če bi dal 45k, hočem, da je notri tudi dovolj močan motor, da lahko sledim @Alexu vsaj do polovice vrhniškega klanca, za kar pa bo g140 prekratek.

Napisano

Bolje bi bilo, da bi dali v CX-5 X186 in še malo več pomoči elektromotorja zaradi malo večje teže 5tke vsaj tja do 70 km/h, naprej pa tako vsi vemo kako leti X186..... :bravo:

Napisano
Pred eno uro je samSimon napisal:

Nad 5000 obratov tut moja G155 vleče, samo kdo se tko vozi realno... 😏

Sj maš res, dans tako vozit je nemogoče oz. marsikdaj že nezaslišano, takšni divjaki kot smo bi nam še teh 155 najraje vzel, da se potem lahko vključiš na AC pr 70km/h na polovici pospeševalnega pasu xD

Napisano
pred 17 minutami je 50keda napisal:

vključiš na AC pr 70km/h

Še preveč si rekel 🤣

Napisano
dne 5. 9. 2025 ob 8:25 je Freak napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21418848&display=Mazda CX-5

 

Zanimivo, da je samo 140KM verzija, da ni "stare" 194KM :glare:

Škoda ja, da ni 194KM, cena tud 50k, če še damo 4x4 zraven, šibedah….kr lepa :zoom-zoom:

 

 

Napisano
pred 20 minutami je MazdaBoy napisal:

Škoda ja, da ni 194KM, cena tud 50k, če še damo 4x4 zraven, šibedah….kr lepa :zoom-zoom:

Predraga je.... 🥴

Napisano

Itak, če bi jo dali za 40k s polno opremo bi se lahk fajn prodajala, bi se verjetno bistveno bolje prodajala. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem dal pri lokalcu 40€. Pa še nove ventile mi je dal.   
    • Od ET48 do ET55 je kar dosti razlike, jaz nebi reskiral... 
    • ET pomeni pozitivni odmik od središča platišča. Torek koliko je naleganje platišča na disk odmakjeno od sredine.   Med 52mm in 53mm je tako mala razlika, da realno ne bi smelo biti težav. Večina jih take zadeve vozi in se jim žvižga. Tisti drugi, smo v manjši, pa nam to ni ok. Ne zaradi lastnosti ampak je sporno. Torej ali homologiraš ali pa voziš in upam, da stric na tehničnem ne bo imel slabi dan (če so Mazda pokrovčki tako ne bo nikoli ugotovil), ali pa da ne bo tako velike nesreče, da bi šla to zavarovalnica preiskovati.   Odločitev je tvoja.
    • Ene gume 😳
    • Veliko imaš prav ampak to, da ni strokovnjak si mahnil mimo, če nebi bil nebi poceni neznane igralce v parih letih dodelal s strogim treningom in jih večino prodal zvenečim klubom za tiste čase ogromna sredstva! Če tako nebi funkcijoniral in polnil proračun olimpije bi ga tako brcnili v rit, tako pa so ga do konca podpirali ker niso imeli drugih sredstev. Drugače pa to kar je on 20,30 let nazaj delal to počnejo zdaj vsi z razliko, da zdaj sklepajo gromozansko visoke pogodbe.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.