Skoči na vsebino

Iskreno mnenje o Mazda 6 CD175 mašini

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 47 minutami je Scr3am napisal:

Kaj pa je botrovalo k temu, da imas poceno glavo motorja? 

Japonska zanesljivost in kvaliteta mazdinih dizlov.

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Boss napisal:

Mazda 3 G120 in G122 sta oznaki za moč v KM za ta dva motorja in to je 120KM in 122KM. Ne vem no, imel si tedva modela pa mešaš vse živo. :nevem:

 

G120 je bila tretja generacija Mazda 3 2.0 skyactiv-G

G122 pa je četrta generacija Mazda 2 2.0 skyactive-G

 

To pa kot kažeš na sliki je bil pa G165 v tretji generaciji

G150 pa kot oznaka ni obstajal, saj je bil to še motor izpred Skyacive-G obdobja. Verjetno 2. al pa celo 1. generacija 2.0 motorja DOHC s 150KM.

 

Tako kot si napisal glede generacij evropskih Mazd 3. V čem sem mešal, ko sem napisal na okrajšan način?

 

Tretja generacija je imela bencinski motor 2.0 v izvedenkah G120 in G165. 

Četrta generacija je imela bencinski motor 2.0 v izvedenkah G122 in G150. Pa še v X izvedbi X180 in X186.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 54 minutami je Tilen5 napisal:

Japonska zanesljivost in kvaliteta mazdinih dizlov.

naci-nači.gif

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Japonska zanesljivost in kvaliteta mazdinih dizlov.

Navor😆

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.