Skoči na vsebino

Zaščita podvozja


Priporočeno sporočilo

pred 8 urami je Alex napisal:

A bi mogočei pasale od MPS-ke tudi na naše 6-ke?🤔

Ja naj bi pasalo, vendar nimam 100% info. Če bo kdo imel voljo da premerimo čeljusti od 3.gen GJ, bi bli bolj zihr. 

 

pred 7 urami je 50keda napisal:

@Alex grejo baje od Cliota 3 RS gor 

Ja gor gre marsikaj z ustreznimi adapterji, vendar boš s takimi bremzami brez TUV papirjev ostal brez tablic. Če že za tak denar bi iskal nekaj z TUV da lahko homologiraš. Ker taki Bremboti so vpadljivi in vsak ve da niso original na takih normalnih avtih. 

 

BTW, na 2.gen GH pašejo tudi bremboti od EVOta z manjšo predelavo luknje na pestu, ter distančniki, ker moraš platišča odmaknit od čeljusti in rabiš ET35, pri 2.gen to posledično pomeni še širjenje blatnikov. 

Zato sem se jaz takrat raje odločil za čeljusti od MPS, pa čeprav bi one od EVOta dobil ceneje kot od MPS. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 11/19/2020 at 9:09 AM, robz said:

Šele zdaj sem se spomnil, da so Medvode svoja občina in, da reskiram kazen. če grem do Pelkota.. A ve kdo v Lj za kakega ok mehanika, da mi postavi diagnozo glede ročne in mu lahko prinesem svoje dele?

Mislim, da tukaj ne bo problema če greš tja. Je pač tvoj mehanik, mislim, da je to izjema.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je amatej napisal:

Mislim, da tukaj ne bo problema če greš tja. Je pač tvoj mehanik, mislim, da je to izjema.

Sodelavec je iz Izole in ponavadi dela tehnični pregled v Kopru. Poklical je na policijo in dejali so mu, da če obstaja tehnični v Izoli, ne sme it. Po moje je enako z mehanikom, če obstaja kak v tvoji občini verjetno ni izjema. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Alex napisal:

Sodelavec je iz Izole in ponavadi dela tehnični pregled v Kopru. Poklical je na policijo in dejali so mu, da če obstaja tehnični v Izoli, ne sme it. Po moje je enako z mehanikom, če obstaja kak v tvoji občini verjetno ni izjema. 

Točno to. Izjema je recimo če greš k vulkanizerju po svoje gume (hramba gum), sicer pa ne. Verjetno bi bila izjema pooblaščeni servis v lj recimo, če ga v Grosupljem nebi bilo,oziroma bi bili zgolj nepooblaščeni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Pozdravljeni,

 

da ne odpiram nove teme:

Iščem nekoga, ki bi znal na Mazdi 3 (2006) od moje mame in moji Mazdi 6 (2008) odstraniti rjo na podvozju in zaščititi podvozje. Kogarkoli najdemo, pravijo, da tega ne delajo, da bi odstranjevali rjo. Nisem še našel nobene informacije. Oba avta sta drugače dobro vzdrževana in nam je v interesu, da bi ju imeli še nekaj časa. Nimam možnosti in ne znanja sam popravljati.

Jaz sem in Ljubljane, mama iz Maribora. Ampak peljem avto kamorkoli, če se ne najde rešitve blizu.
Če poznate koga, ki dela to, vas prosim za kontakt.
Če obstaja že kaka bolj primerna tema, prosim za link.

Hvala lepa in lep pozdrav,

Nejc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je nejco napisal:

Pozdravljeni,

 

da ne odpiram nove teme:

Iščem nekoga, ki bi znal na Mazdi 3 (2006) od moje mame in moji Mazdi 6 (2008) odstraniti rjo na podvozju in zaščititi podvozje. Kogarkoli najdemo, pravijo, da tega ne delajo, da bi odstranjevali rjo. Nisem še našel nobene informacije. Oba avta sta drugače dobro vzdrževana in nam je v interesu, da bi ju imeli še nekaj časa. Nimam možnosti in ne znanja sam popravljati.

Jaz sem in Ljubljane, mama iz Maribora. Ampak peljem avto kamorkoli, če se ne najde rešitve blizu.
Če poznate koga, ki dela to, vas prosim za kontakt.
Če obstaja že kaka bolj primerna tema, prosim za link.

Hvala lepa in lep pozdrav,

Nejc

tast je peljal sem v škofjo loko, si preveril pri njih? (ne vem pa ali tudi odstrnjujejo rjo), če ti pride kaj v pomoč -> 

WWW.TRI-KRONE.SI

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če je dosti rje pol je treba ali speskat ali ročno pobrusit dol staro zaščito, če se ne odstrani rje nisi naredil nič. 

Je pa odstranjevanje stare zaščite jeb... delo zato se tega majstri ponavadi otepajo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.