Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Daj ti meni prosim razlo?i razliko med zasebnim monopolistom,ki mu pogoje delovanja dolo?a dr?ava in dr?avnim monopolistom,ki si pogoje dolo?a sam. Hvala.

V bistvu bi moral ti nam razlo?iti zakaj je bolje v privat rokah kot v dr?avnih saj si ?eli? spremembe, ker naj bi bilo po tvoje to bolje za vse nas - govorim predvsem o javnih zadevah kot so ceste, komunala, voda, distribucijska omre?ja, energetika, telekomunikacije, po?ta itd itd.

 

Ampak vseeno nekaj hintov - monopoli so vedno ?elena zadeva, ker kaj je lep?ega kot imeti ni? konkurence oziroma biti konkurenca samemu sebi. Zasebnik bo ?el v tak posel le in samo pod enim pogojem in to je dovolj velik profit - ?e je ta premajhen interesa za nakup ni.

 

Kako potem priti do profita, ?e si v dolo?enih stvareh omejen oziroma reguliran (mopoli morajo biti regulirani, da se razumemo). Najla?je tako, da zmanj?uje? stro?ke - pri?paren evro je evro ve? dobi?ka - simpl k pasulj. Ampak tukaj je pa vedno zaplet - ?elja po pove?anju dobi?ka je v privatnem sektorju mnogo mnogo mnogo (Eric LassardTM)  bolj prisotna kot pa v javnem sektorju. Lastnik se vedno bori, da bi imel ve? in ve? in ve? in prakti?no je meja le nebo. To pomeni, da ?edalje bolj zni?uje stro?ke in navadno so prve ?rtve tega vlaganja, vzdr?evanje, ni?anje standardov, zmanj?evanje delovne sile (posledi?no pomeni to, da so delavci bolj obremenjeni in iz?rpani ter podvr?eni napakam). Tukaj lahko na?tevam ?e pa ?e.

 

Kaj pa to pomeni za nas uporabnike monopolnih storitev - ni?je cene, bolj?a storitev? ?e to kdo verjame je utopist. ?e nikjer na svetu se ni zgodilo, da bi recimo javna infrastruktura pri?la v roke zasebniku in bi nato bilo za uporabnike ceneje - nasprotno cena se je navadno ali pove?ala ali pa se je sama storitev poslab?ala. Se pravi tukaj je zmaga le in samo za lastnika/kapitalista.

 

Pa da ne bom predolg mogo?e ?e take zadeve kot recimo v javnem holdingu recimo glavni mened?er ne dela v redu ali pa celo naredi pizdarijo - noben precej velik problem ni, da se ga zamenja. V privatni lasti lastnika ne more? zamenjat, sploh pa ne ?ez no?. Zadeva bi moral iti ?ez sodne mline, kar pa lahko traja in traja - vmes se pa ?koda ?e naprej dela (nekaj takega je bilo, ?e se ne motim v Chicagu in Detroitu).

 

Javni holding gre te?ko/nemogo?e v ste?aj, naloga lastnika - dr?ave je da to prepre?i in tudi bo. Kaj pa ?e gre v ste?aj zasebnik, firma pla?ilno nesposobna, upniki zasegli lastnino firme? Kaj lahko naredi regulator?

 

Pa dejmo ?e tole za konec - zasebnik bo naredil zgolj in le samo toliko kot je pla?an - to je fakt. V javnem lastni?tvu so nalo?be bolj verjetne saj se ne gre za maksimiranje dobi?ka ampak zato, da javno dobro deluje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz raje pogledam kaksen resnicnostni sov, kot pa brazilske nadaljevanke ali politiko ;) ... evo... zdaj lahko reces, da poznas enega takega ;)

V napa?nih krogih se gibljem, al pa mi ljudje ne govorijo po resnici? Aja, druga?e pa obstaja tudi ?e kaj drugega kot brazilske nadaljevanke in politika - sej izbor je ogromen tako velik, da niti pod razno ne more ?lovek spremljat vsega pa ?e bil imel ves ljubi ?as na voljo.

 

Ampak vseeno kaj je tako dobrega v kmetijah, barih, gostilnah, big brotherjih, kuhinjah itd? Razen kregarije in psiholo?kega profiliranja udele?encev, ki so tolk prismuknjeni, da javno razkrijejo sebe pred vsemi? Ne vem, ne razumem, res ne. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V napa?nih krogih se gibljem, al pa mi ljudje ne govorijo po resnici? Aja, druga?e pa obstaja tudi ?e kaj drugega kot brazilske nadaljevanke in politika - sej izbor je ogromen tako velik, da niti pod razno ne more ?lovek spremljat vsega pa ?e bil imel ves ljubi ?as na voljo.

 

Ampak vseeno kaj je tako dobrega v kmetijah, barih, gostilnah, big brotherjih, kuhinjah itd? Razen kregarije in psiholo?kega profiliranja udele?encev, ki so tolk prismuknjeni, da javno razkrijejo sebe pred vsemi? Ne vem, ne razumem, res ne. :ne vem:

Saj na tak nacin lahko napises prav za vsako stvar... kaj je recimo tako dobrega v nekem filmu, kjer itak ves, da je vse skupaj ponavadi zlagano... ali pa vsaj napihnjeno... ali pa recimo kaksna poljudnoznanstvena oddaja, kjer se tudi vedno najdejo drugi, ki pravijo, da ni vse tako, kot je predatavljeno... ;)

 

Pac priznal sem, da pogledam obcasno tudi kaksen reality show... in kot kaze, ga tudi ti, ko tako dobro ves, kaj se dogaja ;) Itak verjetno najbolj gledajo prav tisti, ki zelo na glas trobijo, da jih take traparije ne zanimajo... ;):D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej nimam kej skrivat - prvega BB sem res celo mal spremljal, ker me je firbec matral kaj sploh je to.

 

Edino kar sem od ostalega zasledil je pa bilo "a si jedla sir?" - res IQ buster od une Auerce :lol:

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slo avto leta

 

Peugeot 3008

Alfa Romeo Giulia

VW Tiguain

Renault Megan

Kia Sportage

 

A ne obstaja neko pravilo da jih mora biti vsaj xxx registrirano, ker ne vem ?e imamo toliko Giulij registriranih po salonih  :rolleyes: , upam pa da zmaga za spremembo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Peugeot 3008 je menda zmagal ... >> http://www.slovenskiavtoleta.si/sal/novice/56

 

Slovenski_avto_leta_2017-20170119-210325

 

SAL-08.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://svet24.si/clanek/novice/crna-kronika/5888a90d26e65/po-klanju-pri-kravi-ki-se-je-mucila-pri-smarju-sapu-poskodb-niso-opazili

 

Narobe svet... ne recem, da se strinjam z nacinom prevoza klavnih zivali (ceprav ga neposredno podpiram, z obzirom na to, da nisem vegeterijanec in da jem mrtve krave), ampak teli zenski, ki je ogorceno skakala po AC medtem ko je snemala dogodek in sedaj upa, da bo resila svet in ?e par planetov zraven, bi bilo pa potrebno telefon nekam zabiti...

 

Ko bi pa prislo do nesrece, bi bili pa vsi ostali krivi, razen nje. Ona vendar dela v dobrobit krave... ne me jebat.

 

Upam, da je vsaj dobila kazen za skakanje po AC brez utemeljenega razloga. Ceprav seveda dvomim v to...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures, ni? bat, to ne bo zaustavilo vlade, da si ne bo omislila posebnih eko dajatev na 2.0 dizle.

In audijev z 3.0 masino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Se pravi 110 ker povpre?en avto pri 130 proizvaja preve? hrupa?? C'mon, ne ga srat, ve?ina avtov je ?isto dovolj tiha, sli?i se ponavadi ?leparje, ki zaradi upora zraka in pnevmatik res oddajajo hrup ampak ?al tako je. Onesna?enje je pa itak molzna krava dandanes. :vskalo:

Aja, da ne omenjam, 130 je omejitev ?e celo ve?nost, iz ?asov, ko so nekateri avti komaj dobili 130. Danes je pa ve?ina avtov pri 130 tako mirnih, tihih in udobnih, bistveno bolj varni da bi se dalo varno in tiho peljati 140 ali 150, ne pa da po xy ?asih ZMANJ?AJO omejitev. (pod varnost mislim aktivno varnost, ?eprav je tudi pasivna varnost pri 130 zih bolj?a kot 20 let nazaj)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
    • Bo se hitro spomnil, ko mu Boss sredi meseca znova sneg nacumpra.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.