Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 minutami je Bini napisal:

Pričakuj, da bo v cca letu dni še druga šla, tako je bilo na taščinem 12 let starem  Twingecu in še enem Cliu....:nevem: Pazi! 

Itak se vedno zaradi potrebne simetrije menja par, kot pri gumah, torej zamenjana sta bila oba sprednja fedra ... saj si imel to v mislih, ali pa si hotel reči, da bo počil še zadnji?

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Itak se vedno zaradi potrebne simetrije menja par, kot pri gumah, torej zamenjana sta bila oba sprednja fedra ... saj si imel to v mislih, ali pa si hotel reči, da bo počil še zadnji?

Ja mislil sem spredaj.👍 Vzmeti niso za simetrijo tako pomembne, da jih menjaš kot pa amortizerji, je pa fino menjat sploh, če so stare več let.... 👍😉

Meni je šla pri enem avtu po dveh letih in je mehanik menjal samo tisto zlomljeno z originalom. Devet let ni bilo nobenga problema, dokler sem bil lastnik. 

Napisano (urejeno)

To je "lahko".

Ne menjavam rad za to, ker se lahko nekaj zgodi.

Lahko te tudi žena ju3 začne varat, najbolje je da se kar danes ločiš 😉

 

Na M2 sem menjal spredaj protiprašne gume, ker so razpadale. Mehanik sanjal da bom delo plačal, pol pa bo tak amortizer spustil. Vozil sem ju 5 let do prodaje in nista spustla. Seveda če ne bi menjal proti prašnih gum, bi pa ziher keri spustil.

 

Fedre, diske, amortizerje in pakne se za mene dela v parih.

 

Amortizerje zadaj sem sam menjal, majn kot 1 ura dela. In to niti kole ni bilo treba dol vzet.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je dvorjan napisal:

A amortizerjev pa nisi zamenjal? Lahko jutri začneta rositi pa spustita ...

Mehaniku rečem naj pogleda, če je še kaj za zrihtat in naj se odloči, kot da bi delal zase. Tako je zamenjal še neke gume in ležaj nad fedrom, kar je sicer stalo skoraj še enkrat toliko, ko vzmeti, ampak je presodil, da je smiselno.

 

Če bi opazil puščanje amortizerja, bi od njega pričakoval, da ga zamenja.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Včeraj je bil precej klinčev dan, na več področjih. No danes bo že boljši, ju3 pa sploh, ko bo praznik in čas za kakšen lušten izlet. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Totalno neprimerna slika v članku :(

 

WWW.24UR.COM

V "deželi tam spodaj" napovedujejo prav posebno nadgradnjo delavskih pravic. Z zakonom bi namreč delavcem zagotovili "pravico do...

 

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Danes se v službi pojavi potreba po nekem posebnem pokrovu. In mi šefica reče, da bo naredila naročilnico, jaz pa naj naredim načrt, pa da se bo to dalo izdelat. Prej sem jaz pobral mere in narisal načrt na A3 format kot je ona spesnila tisto naročilnico na A5 formatu. No, v bistvu naročilnice še ni...

 

Upam samo, da nisem nazadnje za brez veze risal tisti načrt...

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Danes se v službi pojavi potreba po nekem posebnem pokrovu. In mi šefica reče, da bo naredila naročilnico, jaz pa naj naredim načrt, pa da se bo to dalo izdelat. Prej sem jaz pobral mere in narisal načrt na A3 format kot je ona spesnila tisto naročilnico na A5 formatu. No, v bistvu naročilnice še ni...

 

Upam samo, da nisem nazadnje za brez veze risal tisti načrt...

A boste WC školjko na strop montiral ali kakšen drug specialni projekt? :))))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Še včeraj sem se mislu pohvalit, da sem končno začel s fizioterapijo kolena, danes je že tole prava tema. Smo začeli z vajami in me pere k zajca. No dolgoročno mogoče vseeno potem v Hvalilnik. :) Kakorkoli, danes imam dopust in je predviden vzpon na Nanos, tako da popolnoma za v Desus še vedno nisem, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Saj motor je japonski, ampak platforma Volvo je pa na pol od Forda 🤣😂

 

IMG_20240215_181501.jpg

Popravljeno od jstdoma

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

"more se mašina ulaufat". Ko bo izven garancije se bi morala že ulaufat. V kolikor se do takrat ne bo bo potrebno narediti genralko, ampak to pa žal garancije več ne krije 🤣.

Napisano

Ampak men je pa tole precej prijazno do voznika. lepo te opozori kaj je narobe in kaj moraš naredit in da maš še čas se odpeljat kupit liter olja. A ni boljš tole kot pa da takoj fašeš rdečo lučko pol pa upaš, da ni že prepozno.

33112_1.png

Napisano
dne 19. 2. 2024 ob 19:56 je Boss napisal:

Ampak men je pa tole precej prijazno do voznika. lepo te opozori kaj je narobe in kaj moraš naredit in da maš še čas se odpeljat kupit liter olja. A ni boljš tole kot pa da takoj fašeš rdečo lučko pol pa upaš, da ni že prepozno.

 

Meni je še vedno bolj všeč Mazdin sistem. Vsaj dvolitrski turbo-dizel na Mazdi 5 je imel to odlično rešeno - vsaj za moje pojme. Na servisu si nalil olje do MAX in po 20.000 km je počasi prišel na MIN. Mi smo pri 340.000 km nalili do MAX in do prodaje smo pokrov motorja odprli samo enkrat - pa še to zato, ker je kupca zanimalo, kakšen je in če kaj pušča olje...

 

Tale FucksWagen je pa kot majhen otrok: ves čas se moraš ukvarjat z njim in če mu ne posvečaš dovolj pozornosti, jo zahteva. Takoj in zdaj! In ga ne briga, če imaš ti druge plane... Veš, @Boss, meni se ta sistem ne zdi prijazen. Jaz bi rad imel zanesljiv avto, ki mi služi vedno in za vse. Ne pa načičkan multimedijski zabaviščni center na štirih kolesih, pri katerem nikoli ne vem, ali bo sploh prišel iz garaže in - kar je še huje - ali se bo vanjo vrnil...

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Govorimo zgolj o obvestilu ne o vzroku zanj. Men se zdi prijazno, da če se nekaj začne dogajat, da to sporoči na nedramatičen način. Razen, če te z obestilom nadere in ozmerja, kakšen debil je voznik, ker ni kontroliral olja in da je naredil zarad tega pizdarijo, ki se bo merila v vsaj šterih ničlah na konciu zneska. To bi bilo silno neprijazno in neprimerno.

 

Aja, ne nleti na nikogar in Slivko čist dobro razumem, ker sem sam tud tak, da več ali manj med servisoma je potrebno odpret havbo le zarad dotakanje tekočine za stekla. Zato zame havba ne rabi nobenih dvižnih amortizerjev in druge take navlake. Mazde so pač drugačne. 😜

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Shrek napisal:

Na probni vožnji s kupcem? 

Ne.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.