Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 17 urami je Boss napisal:

 

Avto je bil na rednem servisu tri tedne prej pa tudi oni niso nič opazili. Čeprav je v seznamu del tole opisano, da je treba preverit. Tudi redni servis sem plačal pa bi človek pričakoval da bi vsaj oni opazili. Pri zaviranju je bila razlika, ki se je opazila šele na valjih pa še to ne drastična, da se bi pri samem zaviranju poznalo.

To so zaštekana vodila na enobatni čeljusti.

Notranja stran ti je delala ok, samo prečno ni čeljusti zamikal. Pod večjo silo je pa vse momentalno zvil, da je malo primlo.

 

Jaz to ne bom štel nikoli pod malomarnost 😉

Kaj bi te @Bini rekel, če bi ženska vozla? Pa ne mi rečt, da ženo pošlješ vsaki tedn, da diske gleda, če se svetijo?

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je godlike napisal:

To so zaštekana vodila na enobatni čeljusti.

Notranja stran ti je delala ok, samo prečno ni čeljusti zamikal. Pod večjo silo je pa vse momentalno zvil, da je malo primlo.

 

Jaz to ne bom štel nikoli pod malomarnost 😉

Kaj bi te @Bini rekel, če bi ženska vozla? Pa ne mi rečt, da ženo pošlješ vsaki tedn, da diske gleda, če sesvetijo?

Jaz sem pač tak, da pogledam kdaj feltne kako so lepe, Boss jih pa ne. Na servis se pa ni najbolj za zanašat.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene samo to moti, daj jaz kot "laik" ce vidim tak disk vem, da ali steka celjust ali pa so vodila zarustana. Na uradnem servisu grejo pa menjat disk. Tega  jest ne razumem in to me jezi :D. Pa recmo, da je v teoriji bil disk res zrel za menjavo, ampak z menjavo z novim nebos nic resil, ker se je treba vprasati, zakaj je disk sploh ratal tak. Iz aviona se vidi, da ploscica pobira samo na pol. To ni nobena graja ali pametovanje samo moti me ta slamparija uradnega servisa.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej sem jim pred menjavo povedal, da po moje šteka čeljust. Pa so zamenjali diske in ploščice, ker naj bi čeljust in vodila se lepo premikala. Sej to je bilo res, dokler so bile zavore hladne, ko pa so se po cca 15km ogrele je pa zataknilo.

 

Ampak to je tako, pred nedvanim so me tukaj na forumu eni podučevali, da je treba strokovnjakom brezpogojno zaupat in da če nisi iz foha ne smeš podvomit oziroma se celo dotaknit stvari. Zdaj pa so ravno taki najbolj brihtni, kako bi moral vse sam najbolj vedet in podvomit v strokovne odločitve. 🤣 😂

 

 

p.s. nisem nikogar imel direktno v mislih, če pa se kdo prepozna v tem zadnjem stavku bo pa verjetno res nekaj na tem.🙃

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Boss napisal:

Ja sej sem jim pred menjavo povedal, da po moje šteka čeljust. Pa so zamenjali diske in ploščice, ker naj bi čeljust in vodila se lepo premikala. Sej to je bilo res, dokler so bile zavore hladne, ko pa so se po cca 15km ogrele je pa zataknilo.

 

Ampak to je tako, pred nedvanim so me tukaj na forumu eni podučevali, da je treba strokovnjakom brezpogojno zaupat in da če nisi iz foha ne smeš podvomit oziroma se celo dotaknit stvari. Zdaj pa so ravno taki najbolj brihtni, kako bi moral vse sam najbolj vedet in podvomit v strokovne odločitve. 🤣 😂

 

 

p.s. nisem nikogar imel direktno v mislih, če pa se kdo prepozna v tem zadnjem stavku bo pa verjetno res nekaj na tem.🙃

Samo, a nisi takoj ugotovil, da avto ne vleče tako, kot bi moral? 

Ko je meni na  stari 6-ki zaštekala zadnja leva čeljust, sem takoj čutil, da nekaj "bremza" Sem se takoj zaustavil in tako rešil disk. Dobro, nimajo vsi takega posluha za avto. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je vodilo zaštekalo. Torej podobno kot pri njemu. To ne bremza. A res misliš, da bi imel rjast disk, če bi skozi bremzalo?

 

Tebi pa je verjetno zapikala in ni spustla. Torej bat in ne vodila.

 

Mogoče drugače povem. Njemu je na zanunanji strani slabo primla. Tebi pa je primla in ni spustla.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Alex napisal:

Samo, a nisi takoj ugotovil, da avto ne vleče tako, kot bi moral? 

Ko je meni na  stari 6-ki zaštekala zadnja leva čeljust, sem takoj čutil, da nekaj "bremza" Sem se takoj zaustavil in tako rešil disk. Dobro, nimajo vsi takega posluha za avto. 

 

O moj bog, kolikokrat še moram tole objasnit. Ni skos štekala in ne tako močno, da bi se opazilo. Še 1x, ko je bila hladna se ni poznalo, ko pa se je ogrela pa je premalo spuščala in drgnila po disku, ampak spet ne tako močno, da bi se to iz aviona videlo. Tudi pri zaviranju je avto šel naravnost. Tudi smrdelo ni in šele, če si se dotaknil šraufov na feltni po daljši vožnji se je opazilo, da so ogreti bolj kot bi smeli biti.

 

Ampak na vse to sem bil bolj pozorn, ko ni šel čez tehničnega in potem sem tipal feltno, spuščal bremzo tik pred ustavljanjem, da bi videl ali slučajno zavira kjer ne bi smelo. Ja pol pa hitro vidiš, da nekaj ni OK, ampak še 1x te stvari se vidijo, ko jih namensko preverjaš in koliko od vas tu gor tole konstantno dela.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tocno tako, ker celjust v vecini primerov steka in ne zasteka. Kar pomeni, da obcasno celjust popolnoma ne popusti in to med samo voznjo zelo tezko opazis, ker simptomov ni. Naslednja faze je, da malo bolj prime in to opazis po daljsi voznji na avtocesti, ko ploscice dobesedno smrdijo, ter feltna je na otip topla/vroca. Da bi pa to med voznjo opazil, bi ti pa ornkl mogla rocna drzati. Aja pa 90% zastekanih celjusti pri mazdi je zaradi vzmeti katera se aktivira, ko zategnes rocno in se potem popolnoma ne odmakne. Torej pri uporabi nozne zavore celjust ne steka, ko pa zategnes/odtegnes rocno se pa zna zgoditi, da se vzmet popolnoma ne odmakne in posledicno celjust "malenkost" drzi.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

 

Ko je meni na  stari 6-ki zaštekala zadnja leva čeljust, sem takoj čutil, da nekaj "bremza" Sem se takoj zaustavil in tako rešil disk. Dobro, nimajo vsi takega posluha za avto. 

 

Če izpod haube smrdi po konjski crkovini in je avto bolj švoh, potem se to opazi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Scr3am napisal:

Nimamo vsi takega navora, da takoj opazimo, da nekaj bremza :D

In še res je. Čeprav, pri teh metuzalemskih benzinarjih, bi to morali opazit še veliko prej. Prej vlečejo bolj malo, če ti zašteka le delno čeljust, pa se malodane zaustavi vse skupaj. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Točno tako, @Alex, zato pa @Boss vozi dizla. Tam lahko ročna drži na treh gumah, pa še ne opaziš. In še ko zasmrdi zažgana zavora, med prehitevanjem gledaš okoli, komu od tistih, ki jih prehitevaš, se kadi iz podvozja... 

 

@Boss, mislim, da to ne bi smel tako mirno pogoltnit.

Glej, kot prvo, pooblaščeni servis ima spisek, kaj vse pregleduje. In ima tudi normo, koliko časa traja servis vozila. In bi pooblaščeni servis to moral opazit. Zato so tam in za to jih plačaš. Če pa imaš kdaj možnost videti v delavnico, boš opazil, da ta pregled največkrat obsega samo en udarec s pestjo po gumi: če ne pade dol, je vse v redu.

Kot drugo, na pooblaščeni servis pelješ, ker NAJ BI SE tam spoznali na vozilo. In postavili diagnozo, zamenjali rezervni del in brezhibno vozilo vrnili nazaj na cesto. Oni pa so se na tvojem avtu učili oz. delali kot "majstri pod kozolcem": probajmo to, če ne bo dobro, pa probajmo še tisto, pa če še ne bo dobro, pa probajmo še ono... Na tak način ti lahko kak forumaš rihta avto za 1/4 manj denarja. Če pa sam nabaviš rezervne dele, ti ga pa zrihta za en six-pack. Vsakič en six-pack. In če imaš luštno hčerko, gre lahko tudi za en sex-pack. Vsakič en sex-pack...

Jaz zase vem, da bi v takem primeru zahteval, da vrnejo nazaj stare diske in stare ploščice, ker so jih menjali brez potrebe in naj ceno prejšnjega popravila vrnejo. Če pa nimajo več starih delov, pa rezervne dele sicer plačam, njihovo delo pa naj vrnejo oz. odštejejo od naslednjega računa. Ker jaz sem Mazdo kupil zato, da jo bom vozil, kamor hočem, ne pa da jo bom vozil do servisa in nazaj... 

Mogoče se ti to zdi predivje, a če bi vsi tako delali, bi Mazdini servisi bili na nekem nivoju, tako so pa tam večinoma sami vajenci, ki jih plačuješ kot vrhunske in izučene strokovnjake... Vsi pa ugotavljamo, da Mazdini servisi niso za se hvalit z njimi...

  • Všeč 5
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kam smo prišli...

 

Pred tridesetimi leti je bila češka roba pojem za šaro in sem se temu izogibal v velikem loku.

 

Danes sem navdušeno šel z velikim nasmeškom na obrazu iz trgovine, ker mi je uspelo dobiti češko robo - ker vse ostalo je narejeno na kitajskem, pa ne glede na znamko...

 

Kam nas je pripeljalo 30 let napredka...

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Slivka napisal:

Kam smo prišli...

 

Pred tridesetimi leti je bila češka roba pojem za šaro in sem se temu izogibal v velikem loku.

 

Danes sem navdušeno šel z velikim nasmeškom na obrazu iz trgovine, ker mi je uspelo dobiti češko robo - ker vse ostalo je narejeno na kitajskem, pa ne glede na znamko...

 

Kam nas je pripeljalo 30 let napredka...

Češka je bila (baje) v nekem obdobju na nivoju Avstrije, morda celo višje, potem pa so jih prevzeli (zavzeli) Sovjeti. Toliko o čeških zadevah.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sovjeti so jih prevzeli pred skoraj 80-timi leti, jaz pa govorim o čeških izdelkih izpred 30tih let...

 

Ja, pred 100 leti je pa marsikaj češkega bilo pojem kvalitete in domiselnosti. In mislim, da bo spet.

 

In potem se vprašam, kaj pa mi balinamo. Pred 40timi leti smo imeli Iskra Delta, ki je bila pojem med računalniki. In so naredili "internet" za kitajsko policijo, ko američani sploh niso sanjali, da bi se kaj takega dalo... In je Gorbačov prišel v Slovenijo gledat njihove izdelke... In so delali Parsys (ali pa so ga celo tudi naredili), ki ga zdaj uporabljajo v najboljših računalnikih... Pred 30timi leti je pa uspelo v pol leta uničit firmo... Smo talenti, znamo balinat. Tudi, če cela država ostane brez dobre, izvozno naravnane firme z velikim mednarodnim ugledom, samo da ne bo "njihov" boljši od "našega". Če pa "našega" ni, se pa tudi njihovega uniči... Pa ni to edina firma...

 

Mah, mogoče boljše, če vzamem mobitel, odprem Tik-Tok, gledam posnetke in ne mislim na nič...

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Z M A J napisal:

Češka je bila (baje) v nekem obdobju na nivoju Avstrije, morda celo višje, potem pa so jih prevzeli (zavzeli) Sovjeti. Toliko o čeških zadevah.

Točno tako. Kjer je sovjet  ali rus gostil tam je bila sama siromaščina. In je še vedno, kjer so prisotni. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredil zalogo kurilnega olja, seveda po višji ceni, kot bo veljala po polnoči, hehe

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 2. 12. 2023 ob 17:46 je Boss napisal:

 

Ne vem, ti mi povej.

 

slika.png

isuse bože, na moji 2017 izgledajo čeljusti kot nove v primerjavi s temle... :( 

pred 11 urami je Slivka napisal:

Točno tako, @Alex, zato pa @Boss vozi dizla. Tam lahko ročna drži na treh gumah, pa še ne opaziš. In še ko zasmrdi zažgana zavora, med prehitevanjem gledaš okoli, komu od tistih, ki jih prehitevaš, se kadi iz podvozja... 

 

@Boss, mislim, da to ne bi smel tako mirno pogoltnit.

Glej, kot prvo, pooblaščeni servis ima spisek, kaj vse pregleduje. In ima tudi normo, koliko časa traja servis vozila. In bi pooblaščeni servis to moral opazit. Zato so tam in za to jih plačaš. Če pa imaš kdaj možnost videti v delavnico, boš opazil, da ta pregled največkrat obsega samo en udarec s pestjo po gumi: če ne pade dol, je vse v redu.

Kot drugo, na pooblaščeni servis pelješ, ker NAJ BI SE tam spoznali na vozilo. In postavili diagnozo, zamenjali rezervni del in brezhibno vozilo vrnili nazaj na cesto. Oni pa so se na tvojem avtu učili oz. delali kot "majstri pod kozolcem": probajmo to, če ne bo dobro, pa probajmo še tisto, pa če še ne bo dobro, pa probajmo še ono... Na tak način ti lahko kak forumaš rihta avto za 1/4 manj denarja. Če pa sam nabaviš rezervne dele, ti ga pa zrihta za en six-pack. Vsakič en six-pack. In če imaš luštno hčerko, gre lahko tudi za en sex-pack. Vsakič en sex-pack...

Jaz zase vem, da bi v takem primeru zahteval, da vrnejo nazaj stare diske in stare ploščice, ker so jih menjali brez potrebe in naj ceno prejšnjega popravila vrnejo. Če pa nimajo več starih delov, pa rezervne dele sicer plačam, njihovo delo pa naj vrnejo oz. odštejejo od naslednjega računa. Ker jaz sem Mazdo kupil zato, da jo bom vozil, kamor hočem, ne pa da jo bom vozil do servisa in nazaj... 

Mogoče se ti to zdi predivje, a če bi vsi tako delali, bi Mazdini servisi bili na nekem nivoju, tako so pa tam večinoma sami vajenci, ki jih plačuješ kot vrhunske in izučene strokovnjake... Vsi pa ugotavljamo, da Mazdini servisi niso za se hvalit z njimi...

Stari... od vseh pooblaščencev so mi na Mazdinem še najbolj kul. Še celo tako, da po pretečeni garanciji (!!!) vozim tja.

 

Javi kako bo pri fordu čez 5 let. Ko bo treba menjat še kaj drugega kot samo olje

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Slivka napisal:

Saj sem jaz tudi. Trinajst let star avto sem vozil na pooblaščen servis. Potem pa v zadnjih treh letih doživel hladen tuš - od pozabljenega orodja do nezategnjene jermenice in vse vmes...

Pogosto vajenci trenirajo na vozilih, ki jih pripeljete na pooblaščeni servis. IN da bi za to plačeval noro visoke urne postavke ter abnormalne stroške. Zakaj že? V tem primeru je Franci pod kozolcem vsekakor boljša izbira, vsaj ko vas garancija ne veže več.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.