Skoči na vsebino

serviserji-šalabajzerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 30. 6. 2024 ob 11:50 je godlike napisal:

Za Mazdo mi je jasno.

 

Za Fordov termostat z gedoro sem te vprašal.

 

Sem gledal na mobitelu, pa nisem opazil, da sprašuješ za sliko, ki sem jo objavil pred dvemi leti...

 

To sliko mi je poslal možakar, ki je bil takrat serviser na Fordu, jaz pa sem jim pobiral čebelje roje, ki so vsake toliko prileteli do njih in dobili idejo, da bi se naselili v zračnik in pa osirje sem jim uničeval. Kdo je avtor te slike, pa ne vem...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 12 minutami je Scr3am napisal:

To je slika iz interneta...


Res je… pa je verjetno že parkrat šla okoli sveta ;) 

 

LENS.GOOGLE.COM

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se, poslal dopis na servis. In dobil odgovor: "... ... ... smo menjavo ležaja kolesa opravili brez razdiranja zavorne glave/čeljusti."

 

A mi zna kdo razložiti, kako lahko pri avtu z disk-zavoram zamenjaš kolesni ležaj BREZ da razdreš zavorne čeljusti? Ker že ne odstraniš zavorne čeljusti, ne moreš odstranit zavornega diska. Če ne odstraniš zavornega diska, pa do ležaja ne prideš.

 

 

Edino, če imajo tam zaposlenega kakšnega ginekologa, da je vse skupaj skozi auspuh naredil...

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Sam sej teoretično čeljusti ne razdreš, ampak samo odstraniš z diska. Ali sem kaj spregledal?

 

 

Napisano

Točno tako.

 

In to je bistvena lastnost dobrega politika: vedno pove resnico - nikoli pa ne govori o bistvu.

 

Oni me zdaj prepričujejo, da ni njihova napaka, ker čeljusti niso razdirali. In jaz jim ne morem oporekat, ker čeljusti res niso razdirali. Kar so odstranili, so pa narobe sestavili - pa če priznajo ali ne...

So zapisali še, da so me opozorili, da so zavorne ploščice izrabljene, da pa se jaz za menjavo nisem odločil. Bom popoldan poslikal, pa vam pokažem in sami presodite, če so res tako hudo zrabljene ali pa je to samo: "itak bi jih moral menjat, torej ni nobene škode"...

Ko se majhni otroci sprenevedajo in iščejo izgovore, je simpatično in zabavno. Pri odraslih pa to ni ne simpatično ne zabavno...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Take stvari menjaš sam. Zavore zaupam sebi. In tudi sebe krivim potem, če grem zaradi tega v maline.

pred 2 urama je Slivka napisal:

Se, poslal dopis na servis. In dobil odgovor: "... ... ... smo menjavo ležaja kolesa opravili brez razdiranja zavorne glave/čeljusti."

 

A mi zna kdo razložiti, kako lahko pri avtu z disk-zavoram zamenjaš kolesni ležaj BREZ da razdreš zavorne čeljusti? Ker že ne odstraniš zavorne čeljusti, ne moreš odstranit zavornega diska. Če ne odstraniš zavornega diska, pa do ležaja ne prideš.

 

 

Edino, če imajo tam zaposlenega kakšnega ginekologa, da je vse skupaj skozi auspuh naredil...

Z fibrco :zvizga:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Pa si siguren, da ti vodila čeljusti delujejo dobro in ne štekajo?

Predvidevam, da je težava bolj v tem, in potem ti tudi ploščico neakomerno in hitreje pobira. 

 

Je pa res, da to pričakuješ da servis pogleda in ustrezno sanira. Tudi pri nas je sedaj na službene T-Roc-u po 2 mesecih od servisa začela svetiti lučka za zavore, pa ni prevozil 3000 km.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:

Pa si siguren, da ti vodila čeljusti delujejo dobro in ne štekajo?

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Vodila tečejo kot namazana. 

 

Če zavore niso prav sestavljene ampak so napeštane skupaj, potem štekajo... In zato so ploščice na zgornji strani prijemale v disk, na spodnji pa so bile blokirane... 

 

Od servisa pričakujem, da sestavi, kot mora. Ker tu je napak kar precej. A sem že omenil, kako vodov niso pravilno speljali, ko so montirali pesto nazaj? Če bi montiral verige, preden sem to opazil, bi najbrž pristal v kakšni kroniki pod rubriko "z neprilagojeno hitrostjo" ali "iz neznanega vzroka"...

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:

Pa si siguren, da ti vodila čeljusti delujejo dobro in ne štekajo?

Predvidevam, da je težava bolj v tem, in potem ti tudi ploščico neakomerno in hitreje pobira. 

 

Je pa res, da to pričakuješ da servis pogleda in ustrezno sanira. Tudi pri nas je sedaj na službene T-Roc-u po 2 mesecih od servisa začela svetiti lučka za zavore, pa ni prevozil 3000 km.

Kaj T-Roc ima senzorje na paknih?

 

To je do sedaj imela samo Alfa. Niti Focus in Mondeo, Polo, Passat, i20n....

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Kaj T-Roc ima senzorje na paknih?

 

To je do sedaj imela samo Alfa. Niti Focus in Mondeo, Polo, Passat, i20n....

BMW ima tudi to že zeeelo dolgo :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hmmm. To ti za Z govoriš?

 

Sem šel gledat za kolegovo 3 190 dizl xdrive in na autodocu je sam par sprednjih pakn s konektorjem, zadnjih pa nič.

 

Alfa je to imela komplet. Je pač to šparanje. Alfa je imela amortizerje na haubi, Passat za 50k€ pa jih nima, samo palca.

Vsak tak droben detajl stane. In pol so vsi pljuvali po moji Alfi. Čakam zdaj koga, ki bi rekel, da je rabla amortizerje na havbi, če se je toliko kvarila.

Napisano
pred 28 minutami je godlike napisal:

Čakam zdaj koga, ki bi rekel, da je rabla amortizerje na havbi, če se je toliko kvarila.

 

Ampak, dejmo bit čist pošteni - a to dejansko res rabiš?

 

Mene bolj moti recimo ta trend, da umikajo res uporabne stvari, ki jih pogrešam, ker sem jih nekoč imel zdaj pa ne več.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

 Novi trendi so takšni da moraš kupit konektorje kot dodatno opremo                                      

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

 

Ampak, dejmo bit čist pošteni - a to dejansko res rabiš?

 

Mene bolj moti recimo ta trend, da umikajo res uporabne stvari, ki jih pogrešam, ker sem jih nekoč imel zdaj pa ne več.

Jap.

 

Amortizer na haubi je meni uporabn. Tudi pogrešam na Focusu hlajen predal.

 

No imam kolega, ki je na Focusu ignoriral cviljenje in je pakne do pleha obrabil. Če bi imel avto ta kos žičke, bi ziher šel na servis, zakaj mu sveti.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Hmmm. To ti za Z govoriš?

 

Sem šel gledat za kolegovo 3 190 dizl xdrive in na autodocu je sam par sprednjih pakn s konektorjem, zadnjih pa nič.

 

Alfa je to imela komplet. Je pač to šparanje. Alfa je imela amortizerje na haubi, Passat za 50k€ pa jih nima, samo palca.

Vsak tak droben detajl stane. In pol so vsi pljuvali po moji Alfi. Čakam zdaj koga, ki bi rekel, da je rabla amortizerje na havbi, če se je toliko kvarila.

Ne, imel sem že na 2000 letniku 318i E46, če se ne  motim so imeli to že tudi generacijo ali 2 prej v 3-ki, ma nima veze.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma to so imele Lagune prve generacije pa Vectre pa BX pa XM pa CX pred 30 leti itd, itd.... :nevem:

Pač šparajo in problemov ni nobenih... 😉

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ko ti na servisu zategnejo nosilce injektorjev "do konca" in ti posledično počijo. En nosilec je po ceniku 120 eur. Brez komentarja (no, razen tega, da je uradni Mazda servis).

IMG_20241005_082730.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.