Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Tudi jest zadnje cajte na Petrolu tankam....in poraba skoraj ne gre ?ez 8 litrov..zadnji tank je bila 8,6litra...zadnjih 150km....pa je bilo mestne ene 80% je bila celo 7,5-7,6litrov...sedaj je 8litrov ker sem ga parkrat 200 pritegnu...in sem prvo pomislil da je kaj na Qmax, ?eprav ponavadi dvomim v te stvari.....meni je va?no da pa? manj pije :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, sva ?e dva. Glede na to, da moj nima DPF-ja, pomoje ni od tega odvisno. Sem imel ?e manj?o porabo okoli 6.5l, potem so mi ga pa softwaresko nadgradili in evo rezultat :glare: Zadnji? sem imel celo 7.8 :pepsi: Res je, da nimam ravno lahke noge, po drugi strani pa tudi mestne vo?nje nimam ni? (ki naj bi bila najbolj potratna). Zdaj sem dal noter powerbox in izgleda ?e bolj ?ejen. Kazalec je na predzadnji ?rtici, naredil sem pa 500 kilometrov :(

 

dosti ve? nas je. Tud men ?re ob?utno preve?, kamikaza.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men pije zdaj 8,2 kombinacija mestna primestna.

P o avtocesti je pa tempomat vedno 150. ?e bi se hotu 120 vozit bi si kupu mlin?ek.....

 

sej mlin?ki tud grejo 150....sam pa tud pijejo ob tem 8 :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tomozuki... ?udno da ti sedaj ve? pije (ok.. tudi sam sem zagnal paniko, ko je avto prvih 50km pil 9l :D )... sedaj po ca. mesecu dni je poraba manj?a za 0,3l! Sicer ta mesec ni bilo nobene relacije, pa sem vseeno po BC-ju na 6,7l :) Pa vsekakor sedaj ve?krat pohodim plin do konca, ker je filing dost bolj?i :aaaaa:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tomozuki... ?udno da ti sedaj ve? pije (ok.. tudi sam sem zagnal paniko, ko je avto prvih 50km pil 9l :D )... sedaj po ca. mesecu dni je poraba manj?a za 0,3l! Sicer ta mesec ni bilo nobene relacije, pa sem vseeno po BC-ju na 6,7l :) Pa vsekakor sedaj ve?krat pohodim plin do konca, ker je filing dost bolj?i :aaaaa:

 

govori? o motornem dodatku ?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Heheh ,ste se pa zdej utaknili v mojih 120 na uro. :-)

 

1. Zjutraj za na ?iht, ve? kot 120 gre? itak te?ko. Mogo?e kak kilometer.

2. Za nazaj je podobna zgodba, mogo?e je mal bolj?.

 

Ne vidim pa nobenega pametnega razloga, da se bi vedno vozil 150 po AC? So bolj kot ne sami minusi. Edino minuta, dve pri?paranega ?asa je mogo?e plus, ampak spet za kak?no ceno...

 

Tako pa lepo 120, kruzam v miru, brez pretiranega hrupa, mo?i je dovolj, ?e ga zahodi? da se nekam premakne avto..v nasprotju s kakimi mlin?ki...

 

Sicer pa vsak po svoje...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jest zadnje cajte na Petrolu tankam....in poraba skoraj ne gre ?ez 8 litrov..zadnji tank je bila 8,6litra...zadnjih 150km....pa je bilo mestne ene 80% je bila celo 7,5-7,6litrov...sedaj je 8litrov ker sem ga parkrat 200 pritegnu...in sem prvo pomislil da je kaj na Qmax, ?eprav ponavadi dvomim v te stvari.....meni je va?no da pa? manj pije :)

 

jaz sem zadnji tank tudi nalil q max na petrolu, pa se mi je poraba ob?utno dvignila v primerjavi z mol-ovim dizlom, ne vem nekaj o?itno je na tem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem danes ?el tankat po prvem izpraznjenem rezervoarju, odkar sem si nabavil Mazdo, in sem si na roke izra?unal porabo 5,88l/100km, ra?unalnik pa mi je kazal 5,8. Vo?nja pa je bila dnevna po avtocesti Kranj-Ljubljana, ter mestna po Ljubljani (Trnovo-Center-WTC) in malo po Kranju, seveda po omejitvah, tankal pa na Agipu. Tako z avtom kot s porabo pa ve? kot zadovoljen :jupiii: .

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem danes ?el tankat po prvem izpraznjenem rezervoarju, odkar sem si nabavil Mazdo, in sem si na roke izra?unal porabo 5,88l/100km, ra?unalnik pa mi je kazal 5,8. Vo?nja pa je bila dnevna po avtocesti Kranj-Ljubljana, ter mestna po Ljubljani (Trnovo-Center-WTC) in malo po Kranju, seveda po omejitvah, tankal pa na Agipu. Tako z avtom kot s porabo pa ve? kot zadovoljen :jupiii: .

 

cd 129 je fenomenalna ma?inca. a ma? limuzino? Ta o?itno ?e pol litr?ka manj kot moj karavan. Moj zadnji 5,9L

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

cd 129 je fenomenalna ma?inca. a ma? limuzino? Ta o?itno ?e pol litr?ka manj kot moj karavan. Moj zadnji 5,9L

 

Ja, 5-vratno razli?ico, danes pa jo peljem ?e na kontrolni pregled v BTC, da bo ziher vse OK.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, 5-vratno razli?ico, danes pa jo peljem ?e na kontrolni pregled v BTC, da bo ziher vse OK.

 

nima kej bit, jaz sem mel ?e 7500km po prvem mesecu, mal pozabu na to...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nima kej bit, jaz sem mel ?e 7500km po prvem mesecu, mal pozabu na to...:)

 

Sem vzel rabljeno, ?e ne dve leti staro, s podalj?ano garancijo, pa ?eprav so mi pri Skorn?ku zagotavljali, da je z avtom vse OK, sem se odlo?il ?e za en dodatni pregled, ve? o?i ve? vidi. Itak pa se cena potem od?teje pri rednem servisu.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej mlin?ki tud grejo 150....sam pa tud pijejo ob tem 8 :D

 

Grejo, grejo. Problem je samo ta zaloga mo?i, ko pred/za ?leperjem, ki se spravi prehitevat zavre?, potem pa spet konkretno po gasu, ko bi rad pri?el do 150km/h in za tabo se vsi spra?ujejo, kdaj se bo to zgodilo. Sem imel P307 2.0 HDi (90KM) in se takih situacij ?e predobro spomnim. Mislim, da je na ravnini dosegel po GPS-u okoli 160km/h (po ?tevcu pa kakih 10 ve?). ?e ve? je bilo situacij, ko sem se tistim za sabo umikal na vozni pas, nakar sem moral spet ?akat, da sem dobil dovolj velik zalet, da prehitim "oviro" pred sabo. Naporno :wacko:

 

Tomozuki... ?udno da ti sedaj ve? pije (ok.. tudi sam sem zagnal paniko, ko je avto prvih 50km pil 9l :D )... sedaj po ca. mesecu dni je poraba manj?a za 0,3l! Sicer ta mesec ni bilo nobene relacije, pa sem vseeno po BC-ju na 6,7l :) Pa vsekakor sedaj ve?krat pohodim plin do konca, ker je filing dost bolj?i :aaaaa:

 

Nisem napisal, da dejansko ve? pije, ker ?e nisem ?el dolivat. Bom pa sporo?il, ko bom. Ampak ra?unam na 7,5l. Sem imel tudi 6,8l porabe, ampak s tako penzionisti?no vo?njo, da se mi je avto smilil.

 

govori? o motornem dodatku ?

 

Powerboxu ja. ?e ima? v mislih Megasel, je odgovor isto "ja".

 

Heheh ,ste se pa zdej utaknili v mojih 120 na uro. :-)

 

1. Zjutraj za na ?iht, ve? kot 120 gre? itak te?ko. Mogo?e kak kilometer.

2. Za nazaj je podobna zgodba, mogo?e je mal bolj?.

 

Ne vidim pa nobenega pametnega razloga, da se bi vedno vozil 150 po AC? So bolj kot ne sami minusi. Edino minuta, dve pri?paranega ?asa je mogo?e plus, ampak spet za kak?no ceno...

 

Tako pa lepo 120, kruzam v miru, brez pretiranega hrupa, mo?i je dovolj, ?e ga zahodi? da se nekam premakne avto..v nasprotju s kakimi mlin?ki...

 

Sicer pa vsak po svoje...

 

Eh, pelje? se, kolikor ti pa?e. Vsak ima svoj prav. Pri 150km/h res ne pridobi? veliko, ?e ne gre? na dalj?o pot. Ampak jaz se vozim med 150 in 170 samo zato, ker mi je la?je in bolj udobno, poraba je pa ?e vedno tu~tu (kake 0,2 - 0,3 litra razlike kot ?e bi se peljal 120km/h). Hrupa sem bil navajen bistveno ve? in se mi v tem avtu zdi, da lahko opravim ?e jutranjo meditacijo.

 

Jaz sem danes ?el tankat po prvem izpraznjenem rezervoarju, odkar sem si nabavil Mazdo, in sem si na roke izra?unal porabo 5,88l/100km...

 

?zmeden?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj sploh je to? sej Petrol je itak teko? - zgubu sem se :ne vem:

 

?e verjame? ali ne tudi plin so preimenovali.....

http://www.petrol.si/ponudba-na-servisih/z...ol/avtoplin-lpg

 

Marketing jebat ga....sej to je tako kot prevrtet ?tevce na starih avtih, kupiti poceni in zapakirati v lep nov paket z vi?jo ceno (oziroma imensko kvaliteto)

 

A ni zanimivo, da Italijani, ki imajo na stotine pristanov, na tiso?e rafinerij itd itd, prodajajo zgolj bencin brez kakih oktanskih orgazmi?nih imen...pa ?e se ne motim sploh nimajo 100ke.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.